Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man skal ikke snakke pent om de som sover....

Men jeg hadde gjerne plassert dere alle pent rundt bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det også kjære frøken Odisi :) Hvordan har påsken vært så langt for deg? Fikk sønnen din lappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi kan ha biff!

Herefordbiff med asparges og haricots verts, samt kantareller og cognacsaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og har alltid følt det :jepp: kanskje fordi han alltid er utrolig forståelsesfull vi føler det,eller for han som regel har et svar som samsvarer med spørsmålet :Nikke:

Akkurat det er bare fordi jeg hadde en god mor som gav meg en skikkelig oppdragelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt omgangssyke, og praktisk talt sovet hele helgen. Det var nok optimistisk å tro at søvnen skulde komme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Med lidt pågens gifler flydende gjennom maven min føler jeg meg gandske så lik Giacomo, er dette din hemmelighed Giacomo? Jeg spiser nesten en pose gifler hver dag, men jeg har aldri kjendt dette tidlidere.

-

Jeg ser en kompis spille Limbo på screenshare på Skype, makan til spill. :popcorn:

Dette minner meg på at jeg <3 immunforsvaret mitt.

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med lidt pågens gifler flydende gjennom maven min føler jeg meg gandske så lik Giacomo, er dette din hemmelighed Giacomo? Jeg spiser nesten en pose gifler hver dag, men jeg har aldri kjendt dette tidlidere.

-

Jeg ser en kompis spille Limbo på screenshare på Skype, makan til spill. :popcorn:

Nej, slet ikke. Jeg ha'r ikke spist gifler siden halvfemserne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest EryMax

Jeg og FruN har planlagt et herremåltid. Det blir helstekt indrefilet med hjemmelaget fløtegratinert potet,hjemmelaga peppersaus og smørstekt asparges,sopp og løk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...