Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo!

Hatt feber i natt jeg :( Og har vondt i halsen. Vil ikke bli syk nå...

Venninnen min som bor hos meg nå er å besøker noen andre, så jeg skal få tid til å lese, men jeg sitter bare å slapper av. Må skjerpe meg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

naaaaaaai dakar :troeste:

det var nok meningen at lammet deres ikke ble ferdig før sent i går, slik at dere ikke fikk dratt ut!

hvor lenge skal hun bo hos deg?

vettke om du tenker som meg, men det er helt ok å være syk, men det er når man er alene! (eller evt hjemme hos mamma :fnise: )

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skal hjem igjen i morgen tidlig.

Neei, liker ikke å være syk jeg. Også er det så mye jeg skulle ha ordnet i løpet av de neste dagene. Jeg må på jobb på tirsdag om jeg er syk eller ikke. For der er det noe som må gjøres, som bare jeg kan gjøre. Også skal jeg på litt div besøk og sånn..

Satser på at det er forbigående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten idag etter å ha vært über-sosial i går,bra slikt ikke skjer så ofte.

Artig enkelte ganger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

God bedring Mynona :)

I dag er jeg bakemester huskypusky :) Har tvillingsøster og hennes type på besøk, også får vi ringe litt rundt å høre om flere vil komme på påskekake og boller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg skal på familiebesøk like ved deg husky, og der er det jaffal ingenting å få, så da tar jeg med meg mammsru å kommer innom jeg vi da :ler:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ikke mye påskekake.... :sjenert: Glemte å kjøpe sukker, for jeg var HELT sikker på at jeg hadde en pakke i skapet.. :daan:

Men fikk lagd gulrotkake på fredag, og har boller i frysa :jepp: Så tror vi overlever :fnise:

Nå skal det ryddes og vaskes litt, så kommer det middagsbesøk utover dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feberen slipper, men ryggen har sagt takk for seg...

Jeg håber dere har en bedre påske end undertegnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

det er da vel nok av kaker det vel fruN? :fnise:

du husky- jeg bare tullte med deg altså :fnise: dont worry!

haaaaalllllllooooooooo odisiiii

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gulrotkake er long gone, Nozze :fnise: Men baking skjer jo ofte nok her, så anledning byr seg nok igjen snart :fnise:

Huff, Giacomo, håper ryggen kommer seg litt den og! Men godt du i det minste er på bedringens vei :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gulrotkake er long gone, Nozze :fnise: Men baking skjer jo ofte nok her, så anledning byr seg nok igjen snart :fnise:

Huff, Giacomo, håper ryggen kommer seg litt den og! Men godt du i det minste er på bedringens vei :klemmer:

Takk, FruN!

Jeg håber også det, for nå er det så vondt at jeg vurderer å gå til kjemiske yderligheder. Og det vil jeg helst ikke.

Spis kake, og nyd påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NerdMedSverd

Greit deilig å være hjemme igjen etter "påskeferie" hos familien. Nå kan jeg endelig gjøre som jeg vil. Vasker leiligheten i boxern mens jeg hører på Radiohead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...