Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joker har åpent nesten hele tiden NerdMedSverd. Desuten er det flust av kebabsjapper og delidelucaer rundt omkring i tilllegg til narvesen, 7/11 OSV..

Påskelammet vårt var ikke ferdig før i 22-tiden. Ble sen middag, men veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sier? Er det på tide med et lite KG-nachspiel, eller? Og jeg får være kveldens DJ?

Yeah, ok...

This party is just getting started!!!

Får starte med noe mykt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Joker har åpent nesten hele tiden NerdMedSverd. Desuten er det flust av kebabsjapper og delidelucaer rundt omkring i tilllegg til narvesen, 7/11 OSV..

Jeg gav han 13 åpne jokerbutikker i Oslo, så han må jo få handle. Ja de sjappene som drives av muslimer er vel stort sett åpne for de feirer ikke påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj - ferien er snart over. Det har gått alt for fort. Hvor blir det av tiden egentlig?? Og jeg har ihvertfall ikke gjort alt det fornuftige jeg skulle gjøre i påsken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dagdrømmer

Jeg innså nettopp at jeg har kvalifiseringstest til eksamen i neste uke og har fortsatt ikke lest pensum. Eller skrevet semesteroppgaven, som skal leveres neste torsdag.

Jeg tror jeg kan snart erklæres som Norges lateste student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du meg ego kamikatze?

Du får være flink i morgen da dagdrømmer! Lik ut det viktigste, og drit i resten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gaaaaah det er så kjedelig når slikt skjer! :sukk: Det er noe herk å steke muffins synes jeg, de blir veldig fort brent! Jeg har flere ganger brukt 2 former per muffins, pluss hatt lavere temperatur og lenger steketid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper av og til Toro sin muffinsblanding, den lyse, og heller litt sitronsaft i, og putter alt i en brødform og steker - den blir veldig god, lettere å ha kontrollen da! Men, kjempeviktig å ikke steke for mye, da blir den bare tørr :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...