Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #69481 Del Skrevet 7. april 2012 1 kg kjøtt på hver ja! ja, da kan dere jo sitte der en stund dårlig tid? men det skjer jo ikke så mye ute før om 3 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. april 2012 #69482 Del Skrevet 7. april 2012 hvorfor barberer egentlig noen menn seg på brystkassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69483 Del Skrevet 7. april 2012 Fordi det er sikkert ekkelt å bli svett i all pelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #69484 Del Skrevet 7. april 2012 hvorfor barberer egentlig noen menn seg på brystkassen? fordi de ikke liker at det er hår der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69485 Del Skrevet 7. april 2012 Nå skal dere få se noe skikkelig nasty, trykking på spoilerknappen skjer på eget ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. april 2012 #69486 Del Skrevet 7. april 2012 1 kg kjøtt på hver ja! ja, da kan dere jo sitte der en stund dårlig tid? men det skjer jo ikke så mye ute før om 3 timer? Der vi skal er det folk hele døgnet. Og maten vår er enda ikke ferdig. Har litt reisevei og vetu. Men vi ombestemte oss. Blir hjemme i steden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #69487 Del Skrevet 7. april 2012 hehe, ja jeg tenkte dere var på hjemstedet ditt jeg dumme nozzetufsen! da er det forstålig at tiden begynte å løpe fra dere! men det er jo ganske livlig i osloby i kveld vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 7. april 2012 #69488 Del Skrevet 7. april 2012 Nei faen heller. Sovnet i firetiden, våknet opp nå! Alt av butikker er stengt og jeg har ikke noe som helst å spise her i leiligheten. What to do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #69489 Del Skrevet 7. april 2012 Nei faen heller. Sovnet i firetiden, våknet opp nå! Alt av butikker er stengt og jeg har ikke noe som helst å spise her i leiligheten. What to do noe har du sikkert! at man ikke har noenting, er jo bare noe man sier. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69490 Del Skrevet 7. april 2012 Hvor bor du a Nerd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 7. april 2012 #69491 Del Skrevet 7. april 2012 noe har du sikkert! at man ikke har noenting, er jo bare noe man sier. eller? Har vært bortreist en uke. Kom hjem tidligere i dag og utsatte selvfølgelig å gå på butikken. Spiste opp alt jeg hadde i kjøleskapet før jeg dro slik at jeg skulle slippe å kaste noe mat. Eneste som står igjen er noen egg og litt melk, men det har jo gått ut på dato. Haha Bor i Oslo, så er ikke umulig å finne noen døgnåpne "butikker", men får vel ikke handlet skikkelig med mat før tirsdag!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #69492 Del Skrevet 7. april 2012 egg går jo ikke ut på dato da NMSverd! vettke om bunnpris og kiwi stenger kl 23 eller 21 i dag, men i morgen er de jaffal oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69493 Del Skrevet 7. april 2012 Nei faen heller. Sovnet i firetiden, våknet opp nå! Alt av butikker er stengt og jeg har ikke noe som helst å spise her i leiligheten. What to do Bor du i Oslo så har Joker Adamsstuen,Ankertorget,Galgeberg,Gammelbyen,Geitmyrsveien,Holmlia,Kirkeveien,Nordberg,Sagene,Sandaker,Theresesgate,Torshov og Vogtsgate åpent til 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dagdrømmer Skrevet 7. april 2012 #69494 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har et kjøleskap og en fryser full av gode råvarer og kan sikkert lage 50 retter ut av det- men allikevel er jeg så matlei for tiden og syk at jeg ikke vet hva jeg skal spise til kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69495 Del Skrevet 7. april 2012 Ankertorget har forresten nygrillet kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69496 Del Skrevet 7. april 2012 egg går jo ikke ut på dato da NMSverd! vettke om bunnpris og kiwi stenger kl 23 eller 21 i dag, men i morgen er de jaffal oppe! Bare om de har Brustadbu Nozze. Det er søndag i morgen å forbudt for butikker over 100 kvm å ha åpent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. april 2012 #69497 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg er hjemme fra jobb! savnet meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69498 Del Skrevet 7. april 2012 Ja kjempemasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. april 2012 #69499 Del Skrevet 7. april 2012 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dagdrømmer Skrevet 7. april 2012 #69500 Del Skrevet 7. april 2012 Du vet du har dårlig matlyst når du kan velge mellom alt fra kylling, biff og annet lørdagsmat men ender opp med medisterkake og bacon på brødskiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg