Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

1 kg kjøtt på hver ja! ja, da kan dere jo sitte der en stund :fnise:

dårlig tid? men det skjer jo ikke så mye ute før om 3 timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 kg kjøtt på hver ja! ja, da kan dere jo sitte der en stund :fnise:

dårlig tid? men det skjer jo ikke så mye ute før om 3 timer?

Der vi skal er det folk hele døgnet. Og maten vår er enda ikke ferdig. Har litt reisevei og vetu.

Men vi ombestemte oss. Blir hjemme i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

hehe, ja jeg tenkte dere var på hjemstedet ditt jeg :klaske:

dumme nozzetufsen!

da er det forstålig at tiden begynte å løpe fra dere!

men det er jo ganske livlig i osloby i kveld vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Nei faen heller. Sovnet i firetiden, våknet opp nå! Alt av butikker er stengt og jeg har ikke noe som helst å spise her i leiligheten. What to do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nei faen heller. Sovnet i firetiden, våknet opp nå! Alt av butikker er stengt og jeg har ikke noe som helst å spise her i leiligheten. What to do

noe har du sikkert! at man ikke har noenting, er jo bare noe man sier.

eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

noe har du sikkert! at man ikke har noenting, er jo bare noe man sier.

eller?

Har vært bortreist en uke. Kom hjem tidligere i dag og utsatte selvfølgelig å gå på butikken. Spiste opp alt jeg hadde i kjøleskapet før jeg dro slik at jeg skulle slippe å kaste noe mat. Eneste som står igjen er noen egg og litt melk, men det har jo gått ut på dato. Haha

Bor i Oslo, så er ikke umulig å finne noen døgnåpne "butikker", men får vel ikke handlet skikkelig med mat før tirsdag!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

egg går jo ikke ut på dato da NMSverd!

vettke om bunnpris og kiwi stenger kl 23 eller 21 i dag, men i morgen er de jaffal oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Bor du i Oslo så har Joker Adamsstuen,Ankertorget,Galgeberg,Gammelbyen,Geitmyrsveien,Holmlia,Kirkeveien,Nordberg,Sagene,Sandaker,Theresesgate,Torshov og Vogtsgate åpent til 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dagdrømmer

Jeg har et kjøleskap og en fryser full av gode råvarer og kan sikkert lage 50 retter ut av det- men allikevel er jeg så matlei for tiden og syk at jeg ikke vet hva jeg skal spise til kvelds :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

egg går jo ikke ut på dato da NMSverd!

vettke om bunnpris og kiwi stenger kl 23 eller 21 i dag, men i morgen er de jaffal oppe!

Bare om de har Brustadbu Nozze. Det er søndag i morgen å forbudt for butikker over 100 kvm å ha åpent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dagdrømmer

Du vet du har dårlig matlyst når du kan velge mellom alt fra kylling, biff og annet lørdagsmat men ender opp med medisterkake og bacon på brødskiva :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...