Rofl Skrevet 7. april 2012 #69461 Del Skrevet 7. april 2012 Nei den har jeg ikke sett Rumle. Ser så og si aldri på tv jeg Gleder meg fantastisk masse til konserten med Cohen jeg skal på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2012 #69462 Del Skrevet 7. april 2012 Den ligger sikkert på nett, veldig masse bra musikk - var diverse opptak fra en turne han gjorde da han var ca. 37 år. Skal du på konserten han skal ha i Bergen til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. april 2012 #69463 Del Skrevet 7. april 2012 Ok da, ikke seksuell trakkasering men - skal prøve å finne posten hvis du ikke tror meg Tror nok det bare har vært tull jeg er litt tullete av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 7. april 2012 #69464 Del Skrevet 7. april 2012 Den ligger sikkert på nett, veldig masse bra musikk - var diverse opptak fra en turne han gjorde da han var ca. 37 år. Skal du på konserten han skal ha i Bergen til sommeren? :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2012 #69465 Del Skrevet 7. april 2012 Tror nok det bare har vært tull jeg er litt tullete av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2012 #69466 Del Skrevet 7. april 2012 :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: Heldige duuuuuuuuuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69467 Del Skrevet 7. april 2012 Takk, Dr. Ery! Vel sånn bruker min lege å svare meg når jeg hadde e.coli. Da var det mye stakkars lita. Kanskje du har fått Noro virus, da håper jeg ikke avdelingen din går i lockdown. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 7. april 2012 #69468 Del Skrevet 7. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=MhN1K59V-BI Fine sangen Ja jeg gleder meg masse til den Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 7. april 2012 #69469 Del Skrevet 7. april 2012 Au Au Au jeg har så vondt i tennene mine Jeg har sovet med tennene hardt bitt sammen og presset har gjort at det verker Men nå....Pizza og Øl :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 7. april 2012 #69470 Del Skrevet 7. april 2012 Off, nå tok akkurat Huskyen et Freia påskeegg mens jeg var på kjøkkenet en tur. Jeg klarte heldigvis å lure det fra han før han rakk å gjøre noe med det da, men i noen få sekunder så så jeg for meg fjordårets scenario med oppspist påskesjokolade, dårlig hund og svindyr dyrlege i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 7. april 2012 #69471 Del Skrevet 7. april 2012 Tulle vofsen som skal ha sjokolade! Hvorfor har du sovet slik Surre? Og HEI!!! også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. april 2012 #69472 Del Skrevet 7. april 2012 Er det nødvendig med alle de store bokstavene,jeg bare spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69473 Del Skrevet 7. april 2012 Hei odi hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. april 2012 #69474 Del Skrevet 7. april 2012 Hei ODI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. april 2012 #69475 Del Skrevet 7. april 2012 God bedring kjære Giacomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 7. april 2012 #69476 Del Skrevet 7. april 2012 Høh, Husky og Boffen er like..... Påskesjokolade er godt men au au for magen. Idag har Boffen bæsjet suppe Jeg syntes jammen øl hjelper mot au au i tennene. Og Rofle HEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #69477 Del Skrevet 7. april 2012 hallooooo surre nå synes jeg du skal begynne å henge litt her igjen hallooo alle andre sammen også hvordan står det til? har dere hatt besøk av påskeharen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. april 2012 #69478 Del Skrevet 7. april 2012 Hallo! Her har vi lammelåret i ovnen, mens venninnen min tar en lur og jeg leser pensum (og sniker på KG). Straks skal vi åpne vinen før vi skal ut på vift! Har alle det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. april 2012 #69479 Del Skrevet 7. april 2012 så artig- hva er vifteplanene? ut ut? lammelår ja...jeg holdte på å kommentere fb-statusen din, for jeg begynte å lure på om du hadde giddet å lage det heeelt alene... hva spiser man til lammelår enkli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. april 2012 #69480 Del Skrevet 7. april 2012 Vi skal ha ymse rotgrønnsaker som ligger i samme formen som lammet og flotegratinerte poteter. Og saus. Vi er bare to stk da. Og har et lår på 2kg. Så det blir nok til oss tror jeg. Vi skal ut ut på hjemstedet etterpå. På det stedet ved havet som jeg fortalte om vetu. Blir nok koselig. Men vi fikk plutselig dårlig tid, for maten tar jo evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg