Gjest odisi73 Skrevet 7. april 2012 #69441 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg vet det her gikk feil sist - men jeg gir det et nytt forsøk: OOOOOODIIIIIISIIIIIII! Hei Skitten står det bra til i natten? Eh,hva som gikk galt sist hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2012 #69442 Del Skrevet 7. april 2012 Ble Hjemmet-kaken god?!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 7. april 2012 #69443 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Hei Skitten står det bra til i natten? Eh,hva som gikk galt sist hva da? Sist gang jeg gjorde det der anklaget du meg indirekte for seksuell trakasering. Står rimelig bra til i natten, ja. Musikk. Endret 7. april 2012 av Skitten pique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 7. april 2012 #69444 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) waaat iiiis diiis. Klokka er fuglekvitring og lyseblå himmel - og jeg har ikke sovet ennå. iikkkjje bjaaa Endret 7. april 2012 av Skitten pique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. april 2012 #69445 Del Skrevet 7. april 2012 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. april 2012 #69446 Del Skrevet 7. april 2012 Hva skal det bety Frun? Rumle sa ho burde legge seg - det samme mente jeg at jeg burde gjøre. Bare ha litt først Me be tiiiired....fyfy gulrotkake til frokost.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. april 2012 #69447 Del Skrevet 7. april 2012 Gulrotkake til frokost er fantastisk! Jeg hadde muffins til lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 7. april 2012 #69448 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har spist litt for mye sjokolade og litt for lite annet så langt i dag... men nå er det bare påskeaften en dag i året... og jeg har trent i dag... og gått tur... og skal dra med tvillingsøstra som kommer på besøk ( ) på langtur i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. april 2012 #69449 Del Skrevet 7. april 2012 Hvorfor er alle klærne mine fulle av hvite kattehår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. april 2012 #69450 Del Skrevet 7. april 2012 Sist gang jeg gjorde det der anklaget du meg indirekte for seksuell trakasering. Står rimelig bra til i natten, ja. Musikk. Hææææ,jeg har aldrig beskyldt noen for seksuell trakkasering Du må blande meg med noen andre Skitten Ellers ser det ut som du kunne trengt litt søvn etter så mange timer våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2012 #69451 Del Skrevet 7. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 7. april 2012 #69452 Del Skrevet 7. april 2012 Hææææ,jeg har aldrig beskyldt noen for seksuell trakkasering Du må blande meg med noen andre Skitten Ellers ser det ut som du kunne trengt litt søvn etter så mange timer våken Ok da, ikke seksuell trakkasering men - skal prøve å finne posten hvis du ikke tror meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. april 2012 #69453 Del Skrevet 7. april 2012 Feber og oppkast er gøy..... Jeg er da aldrig syk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 7. april 2012 #69454 Del Skrevet 7. april 2012 Usj da Giacomo, du er vel ikke syk når du først har fri? Du får drikke cola og spise loff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. april 2012 #69455 Del Skrevet 7. april 2012 Usj da Giacomo, du er vel ikke syk når du først har fri? Du får drikke cola og spise loff! Joda - det er akkurat det jeg er. Bortsett fra at jeg var på jobb inatt, da det begyndte, og siden vi har absoludt minimumsbemanning på natten, kan man heller ikke gå hjem, så en kollega dyttet meg ind på en for trang sofa med selskab av en bøtte, og så krysset vi fingrene for at ikke noe alvorlig skulde skje. Og det gjorde det heldigvis ikke, så jeg ristet meg gjennom natten, og nå har jeg fri en stund..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2012 #69456 Del Skrevet 7. april 2012 Huff, så kjedelig at du har blitt syk, Gia God bedring, håper du føler deg bedre raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. april 2012 #69457 Del Skrevet 7. april 2012 Takk - jeg orker ikke kake en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. april 2012 #69458 Del Skrevet 7. april 2012 Joda - det er akkurat det jeg er. Bortsett fra at jeg var på jobb inatt, da det begyndte, og siden vi har absoludt minimumsbemanning på natten, kan man heller ikke gå hjem, så en kollega dyttet meg ind på en for trang sofa med selskab av en bøtte, og så krysset vi fingrene for at ikke noe alvorlig skulde skje. Og det gjorde det heldigvis ikke, så jeg ristet meg gjennom natten, og nå har jeg fri en stund..... Stakkars liten dikke dikke dikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 7. april 2012 #69459 Del Skrevet 7. april 2012 Stakkars Giacomo Først har fri så blir du syk Lyst på en fryktelig kosesyk pus som selskap? Kan tydeligvis ikke gi ho nok kos! Har kjøpt meg en fin oransje blomst i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. april 2012 #69460 Del Skrevet 7. april 2012 Takk, Dr. Ery! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg