Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg har bakt sjokoladekake idag. med blåbær og bringebærinne, og hakkede hasselnøtter og seigmenn på glasuren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lukter gulrotkaaaakeee!

VI har vært ute på tur idag! Sett på den nye hytta til svigermors kavaler, som det så fint heter! Veldig fin var den, og ganske ny! Siden vi der oppe snakket litt om hva en hytte er for de forskjellige, tenkte jeg å spørre folket her og!

Hva mener dere en hytte skal inneholde, før det føles som enhver enebolig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg lukter gulrotkaaaakeee!

VI har vært ute på tur idag! Sett på den nye hytta til svigermors kavaler, som det så fint heter! Veldig fin var den, og ganske ny! Siden vi der oppe snakket litt om hva en hytte er for de forskjellige, tenkte jeg å spørre folket her og!

Hva mener dere en hytte skal inneholde, før det føles som enhver enebolig?

huff ja, liker ikke dagens "hytter" ...jeg var på "hytte"tur forige helg, og da vi kom frem sa mamma : "eeeh, jeg trodde vi skulle på hyttetur jeg, dette er en villa joh! :overrasket: " :ler:

en hytte for meg skal ikke være så stor. jeg tror jeg synes at 70 kvm holder i masseviiiiiis! innlakt strøm er luksus, og kan aksepteres, men jeg synes ikkeno om å ha oppvaskmaskin på hytta!

en hytte skal inkludere brettspill og køyesenger!

gress på taket er også veldig fint :rodmer:

og sånn 70-talls "Loppismøbler" (sofa)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytta vi var på idag, er en ganske ny sak, tror den er 5 år gammel eller no.

Innlagt vann, strøm, pent, nytt kjøkken, peis, varmekabler på badet, badstu. Ikke kjempestor, men grei plass til 10, som er antall sengeplasser (fordelt på 3 rom).

Og den har oppvaskmaskin, men den hadde ikke svigermor og typen brukt enda :gjeiper: Var ikke vits med bare to stk der oppe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke så mye brettspill da, siden han strengt tatt bare har eid hytta i tre dager :fnise: Men en vanlig kortstokk, og en Uno-kortstokk lvar det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Her du vært hos legen?

Ja, det var ikke noe brudd. Men jeg får veldig lett betennelser i ledd, så armen her helt stiv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst å reise meg opp og hente meg et eple, men katten har lagt seg på beina mine og jeg får dårlig samvittighet om jeg flytter på henne. Hva gjør jeg?

Det er et kjempe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsj er det svenske ordet for en halvliter med øl :opplyser:

Ellers takk, men jeg foretrekker brødskive med eggerøre og røkelaks. :nigo:

Følger spent med i utviklingen i det eplebitske hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten fant heldigvis ut at hun var sulten og spratt plutselig ut av det blå opp og strenet direkte mot mat skålen.

Jeg er fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

959003-9-1292268640275.jpg

Gomme, gomme! Jeg lager uten rosiner! Ekle rosiner! De skal enten flyte eller være i sin originale form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...