Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nesten i julestemning etter å ha sett snøen som kommer lenge på etterskudd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1157288775.jpg

:rodmer:

Jeg har uuuuutrolig lyst å lage noen slike blomsterfigurer i hagen. Lurer på hva naboene hadde sagt da? :ler:

Prøv :)

Tror det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det krever nok masse planlegging og arbeid for å få det til, men det hadde vært gøy å prøve :) Men ikke så stor som den fuglen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har klart å drepe en undervannsblomst jeg :( Ikke akkurat grønne fingre her nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mynona :jepp:

Ahh, deilig å få rakt fjeset samt dusjet god og lenge :opplyser:

Syntes også du bør prøve deg på en slik blomsterfugl Rumle :jepp:

Endret av Rofl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg grubler på å lage en blomsterdame! :ler:

Jaja, det blir nederst på hageønskelisten uansett, og den er laaaaang allerede :hoppe:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har ipad, hvordan er det å lese lengre tekster på den? Går det greit å lese bøker feks? Eller eller? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går greit det. Jeg har en del pensumbøker på ipaden. Men du får ikke lest ute i sollys da. Da blir skjermen for lys. Sånn som mobiler og pc skjermer blir.

Men hvis boka er i pdf kan man bytte til svart bakgrunn og hvit tekst i goodreader i hvertfall. Det er sikkert lettere å lese ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh så smart! Jeg lurer på å kjøpe en sånn Kindle dings, men jeg har jo egentlig mye mer lyst på en ipad, så hvis det går å lese på den, så kan jeg kanskje gå for det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...