Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da har jeg et triks!

eller, det funker kanskje ikke på dagens flatskjerm-tv`er? :klo:

der jeg bodde før, så hadde jeg heller ikke tvnorge. da tok jeg bare en stål-kleshenger og stappa den inn i antenne-greia bak tv`en- og wips, så fikk jeg tvnorge :ler:

:fnise: Jeg synes det hørtes litt skummelt ut jeg! :sjenert:

Jeg har flatskjerm også, men jeg har en sånn bordantenne som står til den, fordi signalet ikke er så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

Jeg har også den følelsen, og derfor vanskelig å jobbe med oppgave, for på søndagene så vil jeg bare slappe av og ikke gjøre noe omtrent :)

Men jaja, er halveis nå, så skal starte igjen klokka fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. Da var jeg hjemme i leiligheten igjen. Skappus levert, Fluffy sitter i vinduskarmen og funderer sikkert på noe fant mens jeg skal barbere fjeset og ta en meget god dusj :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. Da var jeg hjemme i leiligheten igjen. Skappus levert, Fluffy sitter i vinduskarmen og funderer sikkert på noe fant mens jeg skal barbere fjeset og ta en meget god dusj :jepp:

:ler: jeg trodde du mente at du skulle barbere ansiktet på Fluffy, måtte lese den setningen maaaange ganger før jeg forstod det :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også den følelsen, og derfor vanskelig å jobbe med oppgave, for på søndagene så vil jeg bare slappe av og ikke gjøre noe omtrent :)

Men jaja, er halveis nå, så skal starte igjen klokka fem.

Ja, jeg er imponert over at du klarer å konsentrere deg om det, altså! Går det bra med oppgaven? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Ja synes det, men nå kommer det vanskelige. Skal ha en analyse av en undersøkelse som del 2, så må konsentrere meg. Men tenker bare at jeg ikke har lyst til å jobbe med dette etter lange forelesninger, så må benytte tida.

Og tusen takk for det, Rumle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så pusekattene hadde ikke funnet på noe rampete?

Ikke annet en at Fluffy hadde funnet seg et nytt sted å ligge så jeg ble litt skremt da jeg ikke fant hun og lurte på om hun hadde vært ute hele tiden stakkars :( Ellers så ser det ganske normalt ut her. Tipper på at de egentlig bare har lagt på hver sin plass og nytt stillheten.

:ler: jeg trodde du mente at du skulle barbere ansiktet på Fluffy, måtte lese den setningen maaaange ganger før jeg forstod det :roll:

Haha, nei da hadde hun nok gitt meg bank :fnise: Men jeg ser nesten ut som Fluffy i fjeset så det trengs for å si det slik :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, nei da hadde hun nok gitt meg bank :fnise: Men jeg ser nesten ut som Fluffy i fjeset så det trengs for å si det slik :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1157288775.jpg

:rodmer:

Jeg har uuuuutrolig lyst å lage noen slike blomsterfigurer i hagen. Lurer på hva naboene hadde sagt da? :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...