Gjest EryMax Skrevet 6. april 2012 #69241 Del Skrevet 6. april 2012 Vi skal vist ha svenske kjøttboller med svensk potetmos eller skinkesteik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69242 Del Skrevet 6. april 2012 da har jeg et triks! eller, det funker kanskje ikke på dagens flatskjerm-tv`er? der jeg bodde før, så hadde jeg heller ikke tvnorge. da tok jeg bare en stål-kleshenger og stappa den inn i antenne-greia bak tv`en- og wips, så fikk jeg tvnorge Jeg synes det hørtes litt skummelt ut jeg! Jeg har flatskjerm også, men jeg har en sånn bordantenne som står til den, fordi signalet ikke er så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. april 2012 #69243 Del Skrevet 6. april 2012 Vi skal vist ha svenske kjøttboller med svensk potetmos eller skinkesteik Med brun saus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69244 Del Skrevet 6. april 2012 Nå kjeeeeeeeeeeeder jeg meg! Gaaaaaah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69245 Del Skrevet 6. april 2012 Mente Biefilmen ja, er Seinfeld som har stemmen til hovedbien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69246 Del Skrevet 6. april 2012 Det er altså noe med helligdager, jeg får helt fnatt av det! Føles som om det er søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69247 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har også den følelsen, og derfor vanskelig å jobbe med oppgave, for på søndagene så vil jeg bare slappe av og ikke gjøre noe omtrent Men jaja, er halveis nå, så skal starte igjen klokka fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. april 2012 #69248 Del Skrevet 6. april 2012 Ahh. Da var jeg hjemme i leiligheten igjen. Skappus levert, Fluffy sitter i vinduskarmen og funderer sikkert på noe fant mens jeg skal barbere fjeset og ta en meget god dusj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69249 Del Skrevet 6. april 2012 Så pusekattene hadde ikke funnet på noe rampete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69250 Del Skrevet 6. april 2012 Ahh. Da var jeg hjemme i leiligheten igjen. Skappus levert, Fluffy sitter i vinduskarmen og funderer sikkert på noe fant mens jeg skal barbere fjeset og ta en meget god dusj jeg trodde du mente at du skulle barbere ansiktet på Fluffy, måtte lese den setningen maaaange ganger før jeg forstod det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69251 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har også den følelsen, og derfor vanskelig å jobbe med oppgave, for på søndagene så vil jeg bare slappe av og ikke gjøre noe omtrent Men jaja, er halveis nå, så skal starte igjen klokka fem. Ja, jeg er imponert over at du klarer å konsentrere deg om det, altså! Går det bra med oppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69252 Del Skrevet 6. april 2012 Ja synes det, men nå kommer det vanskelige. Skal ha en analyse av en undersøkelse som del 2, så må konsentrere meg. Men tenker bare at jeg ikke har lyst til å jobbe med dette etter lange forelesninger, så må benytte tida. Og tusen takk for det, Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69253 Del Skrevet 6. april 2012 Smart. Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69254 Del Skrevet 6. april 2012 Taaakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. april 2012 #69255 Del Skrevet 6. april 2012 Så pusekattene hadde ikke funnet på noe rampete? Ikke annet en at Fluffy hadde funnet seg et nytt sted å ligge så jeg ble litt skremt da jeg ikke fant hun og lurte på om hun hadde vært ute hele tiden stakkars Ellers så ser det ganske normalt ut her. Tipper på at de egentlig bare har lagt på hver sin plass og nytt stillheten. jeg trodde du mente at du skulle barbere ansiktet på Fluffy, måtte lese den setningen maaaange ganger før jeg forstod det Haha, nei da hadde hun nok gitt meg bank Men jeg ser nesten ut som Fluffy i fjeset så det trengs for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69256 Del Skrevet 6. april 2012 I alle dager, nå snør det her også!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69257 Del Skrevet 6. april 2012 Haha, nei da hadde hun nok gitt meg bank Men jeg ser nesten ut som Fluffy i fjeset så det trengs for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. april 2012 #69258 Del Skrevet 6. april 2012 Her er det en blomsterøy http://www.aftenposten.no/reise/article4279017.ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69259 Del Skrevet 6. april 2012 Her er det en blomsterøy http://www.aftenposten.no/reise/article4279017.ece Oioioiiiiiiiiiiiiiiiiii! Jeg pakker min koffert og drar dit med en gang! Noen som blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69260 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Jeg har uuuuutrolig lyst å lage noen slike blomsterfigurer i hagen. Lurer på hva naboene hadde sagt da? Endret 6. april 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg