Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alle fluer små de eeeeer

kommer nå tilbaaaake!

Torsk og fjesing, laks og lyr

blublet ganske nylig

Steinbit bobler dypt i sjy'n

Røykt blåkveite står på meny'n

Løk og saus blir slett ikke spy

her er slo og leeeever!

Fiskemiddag i dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

heheee, jeg vet ikke helt hva de eksemplene kunne vært Hannee...

meeen, nå kommer jaffal mammsru for å låne meg bilen, så skal jeg opp til pappa å vaske og skrubbe vegger, gulv og tak på kontoret hans. det ser sørenmeg ikke ut :eeeh::sjokkert:

det er stort med masse ting, og har nok ikke blitt vasket på et års tid.

også skal jeg skifte til sommerdekk på bilen til mamma også tenkte jeg.

siden hun ikke klarer det selv :daane:

:fnise:

og i kveld så går 2 av mine favorittfilmer på tv etter hverandre, så det passer jo ypperlig :jepp: biefilmen ooooog big fish :hjerte:

du daaa hannee? du skal idaag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg skal også se biefilmen og big fish :) Det skal bli min belønning etter ferdig skrevet oppgave nummer 1! Nå må jeg jobbe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil se Breaking Dawn, men gubben nekter... (han har sett de andre, og mener det er jentefilmer han takler å se, så det er ikke synd på ham).

Faktisk var det han som sa vi heller burde se alle mer eller mindre sammenhengende, siden det var så lenge siden sist :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titte bø alle sammen :goodbye:

Sitter på fergekaien med blues og sol mens vi venter på at fergen skal komme tilbake. Fælt så dere har skravlet i natt :fnise:

Blir godt å komme seg hjem til leiligheten selv om det er kjekt på hytten også. Lurer på om fluffy og co har rasert hele leiligheten mens jeg har vært vekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Biefilmer? :klo:

ja, biefilmen :fnise;

det er en av de besteste animasjonsfilmene som er laget!! :rodmer:

seeee på rumleeee! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Påskekylligen er i römertopfen og godgjør seg med en frisk sider, litt eple, gulerot og hvitløk! Er så glad for at jeg giftet meg med en hobbykokk!

Så kos å være på hytta med tante og onkel!

I morgen kjører vi nordover for å besøke svigerbesteforeldre! Tror det var snakk om å kjøre herfra senest 08:00 siden det tar fem timer å kjøre. Tiiiidliiiiig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ÅÅåh aldri hørt om! :fnise: Men uansett har jeg ikke tvnorge, så det får bli en annen gang :)

da har jeg et triks!

eller, det funker kanskje ikke på dagens flatskjerm-tv`er? :klo:

der jeg bodde før, så hadde jeg heller ikke tvnorge. da tok jeg bare en stål-kleshenger og stappa den inn i antenne-greia bak tv`en- og wips, så fikk jeg tvnorge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...