FruN Skrevet 6. april 2012 #69221 Del Skrevet 6. april 2012 Går det bra med oppgave da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69222 Del Skrevet 6. april 2012 Ja, tenker at jeg vet hva jeg skal skrive om på resten, men jeg er litt lat og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69223 Del Skrevet 6. april 2012 Det er lov å være litt lat, så lenge man leverer til fristen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69224 Del Skrevet 6. april 2012 Hihi, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #69225 Del Skrevet 6. april 2012 jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg noe så innihampen da! liker ikke helligdager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69226 Del Skrevet 6. april 2012 Nozzingen! Ingenting du har lyst til som du kan gjøre på en helligdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. april 2012 #69227 Del Skrevet 6. april 2012 Alle fluer små de eeeeer kommer nå tilbaaaake! Torsk og fjesing, laks og lyr blublet ganske nylig Steinbit bobler dypt i sjy'n Røykt blåkveite står på meny'n Løk og saus blir slett ikke spy her er slo og leeeever! Fiskemiddag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #69228 Del Skrevet 6. april 2012 heheee, jeg vet ikke helt hva de eksemplene kunne vært Hannee... meeen, nå kommer jaffal mammsru for å låne meg bilen, så skal jeg opp til pappa å vaske og skrubbe vegger, gulv og tak på kontoret hans. det ser sørenmeg ikke ut det er stort med masse ting, og har nok ikke blitt vasket på et års tid. også skal jeg skifte til sommerdekk på bilen til mamma også tenkte jeg. siden hun ikke klarer det selv og i kveld så går 2 av mine favorittfilmer på tv etter hverandre, så det passer jo ypperlig biefilmen ooooog big fish du daaa hannee? du skal idaag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. april 2012 #69229 Del Skrevet 6. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69230 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg skal også se biefilmen og big fish Det skal bli min belønning etter ferdig skrevet oppgave nummer 1! Nå må jeg jobbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 6. april 2012 #69231 Del Skrevet 6. april 2012 OOh, big fish biefilmen har jeg ikke sett... Hvilken kanal? (og når?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rodrik Cassel Skrevet 6. april 2012 #69232 Del Skrevet 6. april 2012 Whenever you`re feeling down, remember, you`re the sperm that won. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. april 2012 #69233 Del Skrevet 6. april 2012 Big Fish går på nrk3 kl. 21.25 og biefilmer går på tvnorge 18.45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. april 2012 #69234 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg vil se Breaking Dawn, men gubben nekter... (han har sett de andre, og mener det er jentefilmer han takler å se, så det er ikke synd på ham). Faktisk var det han som sa vi heller burde se alle mer eller mindre sammenhengende, siden det var så lenge siden sist :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. april 2012 #69235 Del Skrevet 6. april 2012 Titte bø alle sammen Sitter på fergekaien med blues og sol mens vi venter på at fergen skal komme tilbake. Fælt så dere har skravlet i natt Blir godt å komme seg hjem til leiligheten selv om det er kjekt på hytten også. Lurer på om fluffy og co har rasert hele leiligheten mens jeg har vært vekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69236 Del Skrevet 6. april 2012 Biefilmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #69237 Del Skrevet 6. april 2012 Biefilmer? ja, biefilmen :fnise; det er en av de besteste animasjonsfilmene som er laget!! seeee på rumleeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2012 #69238 Del Skrevet 6. april 2012 ÅÅåh aldri hørt om! Men uansett har jeg ikke tvnorge, så det får bli en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. april 2012 #69239 Del Skrevet 6. april 2012 Påskekylligen er i römertopfen og godgjør seg med en frisk sider, litt eple, gulerot og hvitløk! Er så glad for at jeg giftet meg med en hobbykokk! Så kos å være på hytta med tante og onkel! I morgen kjører vi nordover for å besøke svigerbesteforeldre! Tror det var snakk om å kjøre herfra senest 08:00 siden det tar fem timer å kjøre. Tiiiidliiiiig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. april 2012 #69240 Del Skrevet 6. april 2012 ÅÅåh aldri hørt om! Men uansett har jeg ikke tvnorge, så det får bli en annen gang da har jeg et triks! eller, det funker kanskje ikke på dagens flatskjerm-tv`er? der jeg bodde før, så hadde jeg heller ikke tvnorge. da tok jeg bare en stål-kleshenger og stappa den inn i antenne-greia bak tv`en- og wips, så fikk jeg tvnorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg