Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja han lurer litt på om han skal søke og flytte ned ditt om han får jobben. Hadde nok ikke blitt for evig men noen år vil jeg tro. Kjøpe hus ved siden av Giacomo :jepp: Men kommer nok til å søke på den om jeg kan. Jobben er såpass unik at det bare er slikt i Oslo på en slik skala så om jeg vil må jeg ditt har jeg funnet ut :sukk:

Har litt venner og familie der nede også så hadde ikke vært helt alene. Og jeg har jo dere i tråden jer også :sjenert:

Jeg er veldig enig i at vi burde ha en slik fest ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja han lurer litt på om han skal søke og flytte ned ditt om han får jobben. Hadde nok ikke blitt for evig men noen år vil jeg tro. Kjøpe hus ved siden av Giacomo :jepp: Men kommer nok til å søke på den om jeg kan. Jobben er såpass unik at det bare er slikt i Oslo på en slik skala så om jeg vil må jeg ditt har jeg funnet ut :sukk:

Har litt venner og familie der nede også så hadde ikke vært helt alene. Og jeg har jo dere i tråden jer også :sjenert:

Jeg er veldig enig i at vi burde ha en slik fest ja :jepp:

Oslo tar imot deg med åpne armer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en flaske pimms liggende i kjøleskapet mitt sammen med noen liter rom :fnise: Skal tydligvis drikke en del slikt på lørdag! Kan bli en litt full Rofl da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut, Rofl! :jepp: (lørdag altså)

Hihi. Blir nok spennende. Gjør aldri noe gale når jeg er full. Blir snakkesalig og meget varm samt at jeg husker alt jeg har gjort og sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Det gjør den nok Eplebit men det varer nok bare til jeg åpner munnen :fnise:

Oslo tåler et par bergensere til! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...