AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #21 Skrevet 24. mars 2016 Jeg kan ikke faste og tror heller ikke det er noen "kur" .Ordet KUR betyr jo kurert.Og det er jo feil. Symptomene kommer jo tilbake når dere spiser Unngå triggere og spis lavkarbo har fungert for meg. Men ikke noen kur,jeg får fortsatt reaksjoner . Anonymkode: fd18c...a8b 1
_Antarath_ Skrevet 24. mars 2016 #22 Skrevet 24. mars 2016 Sant nok. Ser det er masse engelske artikler om hvorvidt det faktisk kan kurere IBS, men er selv skeptisk. Har prøvd alt som kan tenkes, men velger heller å leve med det. Jeg fikk problemene etter å ha gått mye ned i vekt på kort tid. Fettprosent på 6.5 osv. Har spist normalt og ubegrenset i over et år uten å gå opp. Hadde sikkert blitt frarådet å faste av en lege. Gikk på lavkarbo fra mars 2011 til februar 2014. Gikk ned 22 kg det første året, så ville ikke vekta gå lenger ned samme hvor streng jeg var. Stod stille de neste to årene. Spiste karbo. det siste året og gikk verken opp eller ned denne gangen heller. Så gikk jeg ned 17 kg på 3 mnd. med lavkalori. Mine triggere er alt som gir økt syreproduksjon, og blant de er kaffe og te. Sliter med å kutte ut det har drukket hauevis med kaffe iløpet av denne fasten uten å reagere. Tror som sagt heller ikke fasten er noe kur, men skriver bare om mine opplevelser :D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå