Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #1 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har vært på Aetat og fått brukernavn og passord, men nå husker jeg ikke brukernavnet mitt!! Pleier det å være "fornavnetternavn" eller bruker jeg fødselsnummeret eller? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 10. oktober 2004 #2 Del Skrevet 10. oktober 2004 Bruker navnet mitt var i hvert fall første bokstav i fornavnet og første bokstav i etternavnet, deretter 4 siffer som ikke hadde noen tilknytning til fødselsnr. eller noe slikt..... Dvs at du må nok prøve å finne det, eller få tak i det igjen over helga, for jeg kan ikke se noe logikk i de tallene. Hvis du skal levere meldekort, er ikke siste frist før på mandag eller tirsdag. Man får ikke logget inn for å levere meldekort mellom kl. 22 og 07.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 10. oktober 2004 #3 Del Skrevet 10. oktober 2004 Brukernavn pleier å være noen bokstaver i navnet ditt eller en e-post adresse. Hvis du ikke får det til, så ring brukerstøtten. (gratis) de ordner nytt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #4 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg tror kanskje at det er aetat som ikke alltid husker brukernavnet, jeg, i hvert fall fikk jeg problemer med å logge meg inn omtrent før jeg hadde tastet inn brukernavn og passord (som jeg hadde skrevet ned..). Send dem en mail (eler ring... selv om de ikke tar telefonen) og forklar situasjonen, det er ikke noe problem å få tilsendt nytt brukernavn/passord på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå