Gå til innhold

Hva gir du din kjære til jul?

Gjest Lille Solstråle

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal kjøpe til ham i "hovedgave" enda,men uansett så skal jeg kjøpe sånn store myke kosetøfler til ham, tiger eller noe kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å pumpe ham for informasjon på forhånd slik at jeg kjøper noe jeg VET at han ønsker seg veldig.. da spiller det ikke så stor rolle om det er noe nyttig..bare jeg vet at han har lyst på det!

Samme her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal til Florida i februar/mars skal vi gi hverandre den turen i julegave...

Hvis ikke skal han få en "laser-vater" og trådløs håndkontroll til Playstation 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal kjøpe til ham i "hovedgave" enda,men uansett så skal jeg kjøpe sånn store myke kosetøfler til ham, tiger eller noe kanskje?  :)

Jeg (og mamma..) kjøpte slike store, fluffy hundetøfler til samboeren min i fjor. Det var ment som en intern tullegave, men han likte dem og de blir flittig brukt på vinteren! :)

I år vet jeg ikke helt hva jeg skal kjøpe til ham. Bursdagen hans kommer snart og før jul, så jeg må nesten først finne ut av hva han skal få da.. Det blir muligens en ny barbermaskin...

Ellers liker jeg best å gi gaver som han blir veldig glad for da - nyttige eller ikke... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel at jeg kjøper Doom 3 eller Half-life 2 til min kjære i år. Ikke så veldig personlig og fornuftig gave, men han ønsker seg det iallefall! Synes det er viktigst :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil overraske med noe han ønsker seg, men i år er jeg uten ideer sålangt.

Han har fått MP3-spiller, klær, dart, dvd, bøker, barbermaskin, smykke, klokke, hjemmelaget gavekort, parfyme etc før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble iallfall ikke det maleriet han ønsket seg. Det ble isteden en frakk han ønsker seg. Lang ullfrakk. Ikke veldig personlig, men det er noe han "trenger" (for å bli ekstra lekker.. hehe) og noe han ønsker seg og kommer til å bruke.

Jeg gjør mer ut av "kortet" tenker jeg, eller skriver med et lite brev. Dert gjør det hele mer personlig.

Da vet jeg iallfall at det er noe han blir glad for. Bare han passer den.. Den er bestilt over nettet, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justice ikke innl.

Vi har en underforstått avtale om at julegavene ikke må være for nyttige, vi liker å skjemme hverandre bort. Har gitt ham whisky, parfymer, bøker, klær, pyjamas o.l tidligere. I år blir det nok en Mont Blanc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har tenkt på slippers og morgenkåpe (så slipper han å låne mine hele tiden... slippersene har ikke godt av det og jeg savner morgenkåpen min selv når jeg skal stå opp) ;)

Men jeg sliter med å finne morgenkåper som både har stor størrelse, pen farge (kan ikke være pastell!!) og ikke er fløyelsstoff (det synes mannen er "ekkelt")

Jeg kjøpte stor og god morgenkåpe til samboer på Dressmann i fjord. Der har dem store str. også.. Tror dem hadde helt opp til 4 x'er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det går mye penger på nytt kjøkken hjemme blir det ikke den store julegaven i år, men vi skal kjøpe barkrakker til kjøkkenet.

Under treet blir det noen fine oppbevaringsbokser sånn at han får litt orden i hyllene på kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg vet ikke helt, men jeg har tenkt litt på å kjøpe ei Lee-bukse jeg synes var knallfin på ham (Roscoe, tror jeg). Bra han allerede har prøvd den :ler: I tillegg blir det kanskje ei flaske Sambuca (fatter ikke at noen drikker det søte skvipet, men....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg blir det kanskje ei flaske Sambuca (fatter ikke at noen drikker det søte skvipet, men....)

Nå er det ufattelig lenge siden jeg har drukket det, men jeg erindrer at jeg syntes det var kjempesnasent. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk han "Lounge Wear" (Pysjamasbukse og slåbrok) fra Ralph Lauren, DKNY strikkegenser, en sesong Sopranos på DVD, Tommy Hilfiger strikkegenser og Salvatore Ferragamo eau de toilette og deodorant.

I år har vi bestillt et massasjedusjkabinett til oss selv i julegave, men som en liten ting å pakke opp har jeg kjøpt en barberkost i ekte grevlinghår og laget en stilig og personlig barbersåpe til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...