*Lillian* Skrevet 13. oktober 2004 #21 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har ikke peiling på hva det blir. Men jeg prøver alltid å få tak i noe som er nyttig, som jeg VET han har bruk for og som han ønsker seg og har bruk for! Har ikke peiling hva det blir, han ønsker seg et stort maleri, men det er så dyrt det han ønsker seg så jeg tror ikke han kan få det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2004 #22 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har kjøpt BackGammon brett til min mann i år, et sånt av den skikkelige typen, ikke malt tre men trebiter som er satt sammen..... Jeg kan ikke spille BackGammon engang, men han har gnåla om et sånt brett i flere år...... Så da får jeg vel lære meg det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 14. oktober 2004 #23 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har tenkt på slippers og morgenkåpe (så slipper han å låne mine hele tiden... slippersene har ikke godt av det og jeg savner morgenkåpen min selv når jeg skal stå opp) Men jeg sliter med å finne morgenkåper som både har stor størrelse, pen farge (kan ikke være pastell!!) og ikke er fløyelsstoff (det synes mannen er "ekkelt") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. oktober 2004 #24 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skulle ønske noen skreiv HVA, så man kanskje kunne fått noen glimrende gode tips.... Har så lyst å gi han noe som er veldig spesielt, men ikke så himla dyrt heller..... Meaning of Liff The Deeper Meaning of Liff : A Dictionary of Things That There Aren't Any Words for Yet, but Ought to Be Douglas Adams : Two Complete Novels alle bøkene av Douglas Adams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happylappy Skrevet 14. oktober 2004 #25 Del Skrevet 14. oktober 2004 Heisann Bruker å kjøpe noe han ikke har bruk for, men blir kjempeglad for. Sånne ting som han bestandig har hatt lyst på, men aldri tenker på å kjøpe selv. I år blir det dvdbox - Band of brothers. Han har bestandig pratet om at han skulle hatt den, men aldri kommet så langt å kjøpe den selv. I fjor ble det abonnement på illustrert vitenskap. Jens Skrevet: Ons Okt 13, 2004 12:16 Tittel: stol og ratt til Petter Solberg rally playstation. Hadde jeg hatt råd til dette (er student) så hadde typen min garantert besvimt av lykke.... Ellers så kanskje jeg kjøper en god flanellpysjamas slik at vi kan kose oss sammen om morgene i jula.. Åhhhhhhh, gleder meg så til jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 14. oktober 2004 #26 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg gleder meg til julen, og har så smått begynt å tenke på julegaver. Men ikke kjøpt noen ennå. Har ofte kjøpt klær til samboeren, han er ikke så glad i å handle selv. Han har alltid blitt fornøyd med det jeg har kjøpt, eller så er han veeeldig flink til å late som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 #27 Del Skrevet 14. oktober 2004 Han skal Barcelona i mai neste år på formel 1.lurer på om jeg skal betale halvparten av billeten i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2004 #28 Del Skrevet 15. oktober 2004 Men jeg sliter med å finne morgenkåper som både har stor størrelse' date=' pen farge (kan ikke være pastell!!) og ikke er fløyelsstoff (det synes mannen er "ekkelt")[/quote'] Cubus har mange fine, min venninde kjøpte en til mannen sin der nå, han skal ligge lenge på sykehus og ville ha noe skikkelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 15. oktober 2004 #29 Del Skrevet 15. oktober 2004 Cubus har mange fine. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. oktober 2004 #30 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har kjøpt BackGammon brett til min mann i år..... Jeg kan ikke spille BackGammon engang, men han har gnåla om et sånt brett i flere år...... Så da får jeg vel lære meg det da *Syns jeg ser han gnåle om BackGammonbrett på en lettere oppgitt Tex* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. oktober 2004 #31 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg kjøpte abonnement på Pondus i fjor og kommer nok til å fornye det. I tillegg trenger han noe skikkelige vintersko, de får han litt på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fast bruker iil Skrevet 16. oktober 2004 #32 Del Skrevet 16. oktober 2004 Mannen min får en fotballtur til England for seg og en kompis i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaphirre Skrevet 16. oktober 2004 #33 Del Skrevet 16. oktober 2004 Min kjære er prikk lik min far når det gjelder julegaver! Kommer det med bryksanvisning så e det "Goe Pote". Han ønsker seg GPS da, men det blir skikkelig dyrt, ca 5000. Må regne litt på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2004 #34 Del Skrevet 16. oktober 2004 I år kan det bli feks. tatovering, klær, ny radiovekkerklokke, sko......... Han må bare skrive ønskeliste først. Det er den eneste pakken vi har igjen (også den til meg fra han da....tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 17. oktober 2004 #35 Del Skrevet 17. oktober 2004 Mannen her i huset kan ikke klage... har fått Dremmel (minidrilleting), klokke, DAB-radio og mye anna kult. I år vurderer jeg flere ting... TIVOLI-radio ligger høyt oppe på lista... men jeg har egentlig lyst til å kjøpe en TIVOLI 2 (stereo) fordi jeg da kan bygge på med flere komponenter... CD-spiller o.s.v Og ha det som stereoanlegg i stua. Men stereoutgaven koster opp under 2000 kroner og det er i grunn litt i overkant akkurat nå... :-? Vurderer også en pakkeløsning med Magne Furuholmen CD og den nye A-ha-boka. (Og aller helst et Furuholmen-bilde også...) Ellers ønsker han seg laservater og elektrisk gjæresag... Jeg vurderer også å gi ham en ny slipsnål... Den han har er helt OK... men pynt skal jo være FINT da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 18. oktober 2004 #36 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe i år, men skriver det ikke her, da han kan finne på å titte.. Men før har jeg kjøpt til ham til bursdag eller jul: isknuser, drinkmikser, blender, drinkbøker genser DVD'r Det var det jeg kom på akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 18. oktober 2004 #37 Del Skrevet 18. oktober 2004 I år ønsker mannen min seg PS2 spillet Need For Speed Undergrovn 2 og ett annet spill jeg ikke husker navnet på i farta,så det blir vel til at jeg kjøper de 2 spillene tenker jeg. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. oktober 2004 #38 Del Skrevet 18. oktober 2004 I år ønsker mannen min seg PS2 spillet Need For Speed Undergrovn 2 og ett annet spill jeg ikke husker navnet på i farta,så det blir vel til at jeg kjøper de 2 spillene tenker jeg. Koldbruna Sikkert GTA - San Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 19. oktober 2004 #39 Del Skrevet 19. oktober 2004 Planen er å gi mannen min et Sony microanlegg i år. Hvis jeg bare får skrapt sammen nok penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 19. oktober 2004 #40 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sikkert GTA - San Andreas Er ikke sikker på om det er det heller Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå