Gjest Lille Solstråle Skrevet 10. oktober 2004 #1 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja, hva tenker du når du skal kjøpe/lage julegave til mannen/kjæresten? At gaven skal være noe personlig, noe praktisk, noe du vet han blir glad for, eller en kombinasjon av alle tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. oktober 2004 #2 Del Skrevet 10. oktober 2004 Noe han blir glad for. Jeg synes ikke om gaver som skal være så ultrapersonlig/-romantiske og så har ikke mannen bruk for det/lyst på det. Jeg vil heller at han skal bli glad for gaven, at han har lyst til å bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 10. oktober 2004 #3 Del Skrevet 10. oktober 2004 At jeg tror det er noe han blir glad for er det som er viktigst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. oktober 2004 #4 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg prøver å gi han noe han trenger og blir glad for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 11. oktober 2004 #5 Del Skrevet 11. oktober 2004 Julegaven skal være noe han ønsker seg og blir oppriktig glad for!! Hva det blir i år kan jeg neturligvis ikke si, for han kjenner nicket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2004 #6 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kjæresten min heter Skybert. Han ønsker seg luftsuppe og venteboller til jul, og det skal han selvfølgelig få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. oktober 2004 #7 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg prøver å pumpe ham for informasjon på forhånd slik at jeg kjøper noe jeg VET at han ønsker seg veldig.. da spiller det ikke så stor rolle om det er noe nyttig..bare jeg vet at han har lyst på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 12. oktober 2004 #8 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har skrevet et dikt til ham, noe jeg aldri før har gjort til ham. Så må jeg finne noe mer, regner med det blir noe klær, det liker han å få av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. oktober 2004 #9 Del Skrevet 12. oktober 2004 Noe han ønsker seg, i år blir det bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 12. oktober 2004 #10 Del Skrevet 12. oktober 2004 Elskling får en gave han blir glad for av meg og en gave som er nyttig av barna (som jeg også kjøper da). Og det selv om vi sier hvert år at vi ikke skal kjøpe gaver til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 13. oktober 2004 #11 Del Skrevet 13. oktober 2004 Noe han trenger/ønsker seg og blir glad for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 13. oktober 2004 #12 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skulle ønske noen skreiv HVA, så man kanskje kunne fått noen glimrende gode tips.... Har så lyst å gi han noe som er veldig spesielt, men ikke så himla dyrt heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #13 Del Skrevet 13. oktober 2004 Min kjære skal få noe han trenger og noe han blir glad for.. Det han trenger er klær... Hadde også kjøpt et bilde til han men klarte ikke vente med å gi det til han :oops: Hva den andre gaven blir vet jeg ikke. Han har jo ei ønskeliste som ikke likner noen ting (luftpistol, luftkompressor osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 13. oktober 2004 #14 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vanligvis kjøper jeg noe han absolutt ikke trenger, men som han har blitt fryktelig glad for. I år skal han faktisk få noe han trenger, og som han blir glad for i tillegg. (Ny skidress, den han har nå har han hatt i 12 år..) Dyrere enn vanlig blir det også, nesten 6000! :o Spørs om det blir noe bursdagsgave og julegave på han neste år gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 13. oktober 2004 #15 Del Skrevet 13. oktober 2004 Fine mansjettknapper, og stol og ratt til Petter Solberg rally playstation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 13. oktober 2004 #16 Del Skrevet 13. oktober 2004 Min mann sier han ønsker seg minnekort til mobilen..Så jeg tror kanskje jeg kommer til å kjøpe det..Litt kjedelig at han vet hva han får da...Men han må komme på flere forslag, slik at det blir litt spennende...Jeg vil kjøpe noe han har bruk for, noe han trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. oktober 2004 #17 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skulle ønske noen skreiv HVA, så man kanskje kunne fått noen glimrende gode tips.... Bøker er alltid velkomment hos sambo, spill til PC eller X-box eller annet utstyr til PC'en er også bra. Han har fått armbåndsur en gang før, du kan alltids gi et smykke/slipsnål/mansjettknapper, men det er noe de fleste menn har og jeg er uansett en som ikke helt ser poenget med å gi slikt som brukes én gang i året. Jeg vet garantert at sambo hadde mye heller ønsket å pakke opp en billig bok enn 1000 kroners mansjettknapper. Abonnement på et blad kan du også gi, ny mobiltelefon kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 13. oktober 2004 #18 Del Skrevet 13. oktober 2004 Arkana, det finnes faktisk folk som bruker mansjettknapper mer enn en gang i året....Mannen min bruker det opp til flere ganger i uken! Han har selv sagt han ønsker seg noen freshe, siden han er så lei de han har. Jeg ser på fine mansjettknapper på lik linje med ett smykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 13. oktober 2004 #19 Del Skrevet 13. oktober 2004 Han er ikke så flink til å kjøpe seg klær selv, så han pleier som regel å få et klesplagg eller to. I tillegg kjøper jeg noe som jeg vet han ønsker seg og blir glad for, f.eks. playstationspill, musikk, abbonement på ulike magasiner, verktøy og andre hobbyting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #20 Del Skrevet 13. oktober 2004 I fjor fikk samboeren min en dyr multifunksjonell DRILL med masse ekstrautstyr og finesser. Han ble kjempeglad for dette, tror det appellerte til "macho-ur-mannen" i ham Det morsomste er jo at han aldri har snekret i hele sitt liv, og er kontor-akademiker Men han ble VIRKELIG glad for gaven, og har gjennom året stolt lånt bort drillen til kamerater. (Vi planlegger å kjøpe et oppussingsprosjekt etterhvert, og da er det greit å investere i utstyr ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå