Gå til innhold

Leggetid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når legger ditt barn seg? Jeg har ei jente som er 4 år og 3 mnd. Hun er som regel i seng til kl 19, også er det lesestund samt at vi prater om dagen eller om ting jenta mi vil prate om. Hun sovner som regel mellom 19.30 og 19.45. Vi har klokken på til 6.30 i uka. I helgene er hun i seng rundt 19.30, også er det lesing og prating, så sovner hun mellom 20 og 20.15 og hun sover til hun våkner av seg selv. Det virker som om hun får nok søvn med denne leggingen. Personlig kunne jeg noen ganger tenke meg at hun sovnet rundt kl 19, men når vi er hjemme fra barnehagen kl 16 så går ettermiddagen fort.

Anonymkode: c57b5...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et barn på samme alder. Leggetid er kl 20 og vi er oppe ca 7 hverdager. Alltid blid og fornøyd om morgenen. Om han virker trøtt legger vi han tidligere. 

I helgen blir det gjerne ni om kvelden og så lenge han vil om morgenen. Han liker seg i senga og kan ligge å kose lenge etter at han har våknet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks fire år. Opp i senga kl 19. Noen ganger er det litt lesing, andre ganger ikke.

Anonymkode: 7d8b0...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stan skrev:

Har et barn på samme alder. Leggetid er kl 20 og vi er oppe ca 7 hverdager. Alltid blid og fornøyd om morgenen. Om han virker trøtt legger vi han tidligere. 

I helgen blir det gjerne ni om kvelden og så lenge han vil om morgenen. Han liker seg i senga og kan ligge å kose lenge etter at han har våknet. 

Sånn er det her og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylte 3 år I okt. Går på badet ca 1845. Er I senga senest 1905. Lese bok,synge sang og snakke om dagen innhold. Sovner mellom 1930 og 1945. Våkner stort sett av seg selv rundt 0615. Vekkes til 0630 på hverdager grunnet jobb og bhg. I helgene er leggetiden lik,sover til hun våkner selv, ca 0630😆

Anonymkode: dd6dc...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fireåring legges 20. Hun sovner noen ganger med én gang, andre ganger etter 30-60 min. Hvis lillebroren ikke har sovna før hun legger seg (på samme rom) så ligger de gjerne og "skravler" en stund. De vekkes seinest sju på hverdager, i helgene sover de lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...