estrella Skrevet 14. januar 2016 #21 Del Skrevet 14. januar 2016 Med den styrken ville jeg valgt litt bedre glass, hos brilleland er det gull eller platina. Innfatning 73% avslag på, så totalt med gode glass vil du havne på rundt 3000 kr. Du kan velge brillekonto, via resurs bank. Da har du rentefritt og sånn i 12 mndr hvis jeg ikke husker feil. (Ser folk sier du kan få til 200-500, men med din styrke og ditt behov ville jeg ikke gått for det rimeligste glassalternativet. Både pga tykkelse på glasset og behandling) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #22 Del Skrevet 14. januar 2016 Du jobber og har ikke råd til briller? Du har ikke innboforsikring? Bor du hjemme eller? Anonymkode: 3d87a...013 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharinx Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #23 Del Skrevet 14. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du jobber og har ikke råd til briller? Du har ikke innboforsikring? Bor du hjemme eller? Anonymkode: 3d87a...013 Bor i en leilighet alene. Kan si såpass at jeg har en liten stilling på en matbutikk, som gjør at jeg har akkurat nok til husleie, strøm og mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #24 Del Skrevet 14. januar 2016 11 minutter siden, Sharinx skrev: Bor i en leilighet alene. Kan si såpass at jeg har en liten stilling på en matbutikk, som gjør at jeg har akkurat nok til husleie, strøm og mat. Da burde du virkelig skaffe deg forsikring! Angående brillene, kan du låne noe av venner? Familie? Anonymkode: 3d87a...013 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #25 Del Skrevet 14. januar 2016 19 timer siden, Sharinx skrev: Jeg har ikke innboforsikring.. De er kjøpt på Brilleland i Kongsberg for over 5-6 år siden.. En garanti holder vel ikke så lenge..? :/ 1 time siden, Sharinx skrev: Bor i en leilighet alene. Kan si såpass at jeg har en liten stilling på en matbutikk, som gjør at jeg har akkurat nok til husleie, strøm og mat. Du er pokka nødt til å skaffe deg forsikring! Heller forsikring enn middag en uke! Hva gjør du hvis det brenner? Innbrudd? Så dum at man bortprioriterer forsikring er det ikke lov å være altså. Tilogmed Nav er enig i at forsikring er en nødvendig utgift! Anonymkode: ddeac...5a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 14. januar 2016 #26 Del Skrevet 14. januar 2016 Brillekonto er veldig greit, noen kan til og med ta det over to år. Gå på Brilleland som flere her sier, de har tilbud på innfatninger, så går du heller for litt mer kostbare glass. Får fine innfatninger der til rundt 300kr Og, innboforsikring må du prøve å få deg fortest mulig. Du kan ende opp i et gjeldshelvete av en annen verden om det skulle brenne, bli en lekkasje eller lignende og du ikke er forsikret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #27 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg har et par dyre til flere tusen, og har noen reserve briller i traktoren blant annet som jeg kjøpte for 10kr. Du kan ikke bruke slike midlertidig? Til du har råd til nye:) Anonymkode: 8347a...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #28 Del Skrevet 14. januar 2016 21 timer siden, Uhumskheter skrev: Her, 150kr Det står at de er utsolgt. Anonymkode: 850bf...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 14. januar 2016 #29 Del Skrevet 14. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det står at de er utsolgt. Anonymkode: 850bf...1f2 Ja nå er de det, ikke da jeg postet linken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #30 Del Skrevet 14. januar 2016 Er det virkelig nødvendig å kjøpe briller til flere tusen kroner når man ikke har råd til det? Jeg håper virkelig ikke det finnes noen støtteordning for dette med unntak av de som trenger noe mer enn briller med vanlige glass. Kjøp deg et par billige som du kan bruke frem til du har råd til noen andre. Anonymkode: 697de...464 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #31 Del Skrevet 14. januar 2016 Lensway har mange komplette briller nå til ca. 400 inkl. frakt. Anonymkode: d2ee2...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. januar 2016 #32 Del Skrevet 14. januar 2016 Meld deg inn i Handel og kontor så er forsikringen ordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå