Gå til innhold

hets og sjikane.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I flere år har omlag 30-40 personer gjort følgende i mot meg:

Flere kvinner og menn som jeg ikke kjenner har jobbet i forskjellige klesbutikker og byttet ut klærne i butikkene. De har lagt ut large når klærne har vært i small, de har jobbet på kryss og tvers av klesbutikker og ringt hverandre i det jeg har gått rundt der og fortalt hva slags farger trusene mine hadde, m.m. Det føltes veldig ubehagelig. De har satt ned prisene og valgt å selge ting billig bare fordi jeg kom. De har timet ette i sammen.

De satte seg ned på restauranter jeg trivdes å gå på og sa de spiste dritt og at det jeg syntes var godt luktet vondt og smakte vondt. De googlet opp bilder av fulle jenter og tagget de på facebook og publiserte dette som meg. De tok bilder av meg ute og puttet på oppkast-tegn, og hvis jeg satt hjemme satt de og skrev til meg hele tiden på facebook. De var som sagt mange og jeg ble etter hvert redd. De var på det verste 30 stykker som holdt på sånn og de var verst i helgene, og kjærestene deres og kameratene deres var også med på dette.

De kontaktet familien min og "tulleringte", de kunne si at jeg var død, eller andre alvorlige ting. De pleier og har pleid å utgi seg for å være med i forbindelse med jobb. Da har det svart som meg og sagt: "Jeg er dritings, og død - jeg kan ikke jobbe" og slike ting. 

De har hengt opp plakater av vektnedgangsprodukter når jeg har vært i en butikk ofte og handlet, gitt ut tilbud om plastisk operasjon fordi jeg var så lite vakker at jeg burde operere meg og sånn har de holdt på. 

Til slutt ble det tatt opp med politikerne, og det er fortsatt på stortinget. 

De spilte sanger av Lady gaga, og andre sanger i butikkene når jeg kom, eller på utestedene. De kom på skolen jeg sist gikk på, og på min forrige jobb. Sist de bare dukket opp sto de og kikket på meg, og dro. 

Flere av de utga seg for å være familiemedlemmer, og tok til og med navnene deres til seg og presenterte seg som dem ute i samfunnet.
De kunne si: Hei jeg heter Laura, g er dum i hodet. På det verste forsøkte de å kle seg slik også, i mens de løp nedover gatene. Det er få år siden de gjorde dette, og de er voksne. De har til og med barn! 

Midt oppi det hele så ser jeg at noen jeg kjenner til og med er med på dette. De sier seg enig i hvordan de har oppført seg, og blir med på denne sjikanen. Ingen av de jeg stolte på sa i fra på en voksen måte. Dere sto og pekte i sammen med disse og bare lo. 

Til slutt brøyt jeg i sammen, og da var jeg gal visstnok. 

Hvorfor gjorde dere ingenting med dette når dere som voksne og myndige personer kunne ha gjort en forskjell ved å si i fra? Skjønner dere nå hvorfor jeg ikke er så veldig entusiastisk når det gjelder dere? :)

Det er jo ren skjær ondskap, og dere skremmer meg faktisk så jeg unngår alle stedene dere er på. Som om ikke det er nok så SKAL dere trene der jeg trener, dere SKAL kjøpe det jeg liker, dere SKAL spise det jeg liker i mens dere bare må få frem hvor ufyselig alt her er. 

Hvor lavt har dere sunket? Og hva er deres egentlige navn? Hvem ga dere denne ideen og som mødre og kvinner og voksne personer... hva sier deres nettverk til dette? For dere er ikke 14 år. Dere er omtrent 30 år og eldre enn det.

Anonymkode: a1249...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem1:

Vonde ting å gå igjennom. Men jeg lurer på en ting. Hvordan kunne de bare sette ned prisene på klærne? Var alle eiere av kjedene/klesbutikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette er ikke bra. Du kan jo se her på KG også, det er rimelig ofte hetsing og sjikanering.

Det er så leit å lese det du skriver. Jeg ønsker deg alt godt videre i livet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...