HanneAa Skrevet 13. januar 2016 #1 Del Skrevet 13. januar 2016 Hei! Hva gjør du på fritiden? Har du aktiviteter du er med på? Sport? annet? Trenger litt inspirasjon. Nå som datter skal overnatte hos far sin nå og da, får jeg mer tid til meg selv og prøver nå å finne ut av hva jeg kan finne på Skal svømme igjen, men nærmeste svømmehall er 20 min unna, haha. Og busstidene er ikke de beste, men det går jo ann en gang iblant Jeg er ellers glad i fotografering, skogsturer, teltturer, ja, generelt være ute i naturen. Men så frister det litt å prøve noe nytt.. gjerne sport eller lignende.. Hilsen forvirra/finne meg selv periode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. januar 2016 #2 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Kampkunst, frivillig arbeid, skrive dikt, brodere, se på film/tv-serier, tegne, lese bøker, spille spill, fotografere, reise osv. Mvh Yvonne Endret 16. januar 2016 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. januar 2016 #3 Del Skrevet 16. januar 2016 Føler jeg ikke har så mye fritid utenom jobb, familie og husarbeid egentlig... Men, det jeg gjør helt alene er trening, lese bøker, møter i losjen jeg er med i, ser serier som interesserer meg, maler. Også går jeg masse turer med bikkja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 17. januar 2016 #4 Del Skrevet 17. januar 2016 Geocaching! Elsker det! Gjør det hver gang jeg har muligheten og det er nogelnunde greit vær. Hvis det er dårlig vær løser jeg Mystery-cacher innendørs. Spennende og sunn hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 20. januar 2016 #5 Del Skrevet 20. januar 2016 Lager mat og blogger om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adella Skrevet 20. januar 2016 #6 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Den 13. januar 2016 at 11.42, HanneAa skrev: Hei! Hva gjør du på fritiden? Har du aktiviteter du er med på? Sport? annet? Trenger litt inspirasjon. Nå som datter skal overnatte hos far sin nå og da, får jeg mer tid til meg selv og prøver nå å finne ut av hva jeg kan finne på Skal svømme igjen, men nærmeste svømmehall er 20 min unna, haha. Og busstidene er ikke de beste, men det går jo ann en gang iblant Jeg er ellers glad i fotografering, skogsturer, teltturer, ja, generelt være ute i naturen. Men så frister det litt å prøve noe nytt.. gjerne sport eller lignende.. Hilsen forvirra/finne meg selv periode.. Trener styrke, yoga og cardio, maler, tar bilder, lager gode middager sammen med venninner (hyggelig selskap og får dyrket matinteressen), ser en del på serier, leser. Ellers har jeg jobbet med å bli flinkere til å finne aktuelle ting som for eksempel kunstutstillinger, loppemarked (er interiørinteressert), markedet i Birkenlunden, intim-konserter på feks Blå, når noe skjer. Prioriterer også å spise ute to ganger i måneden og dra på kino eller sette oss på en vinbar etterpå. Endret 20. januar 2016 av Adella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 21. januar 2016 #7 Del Skrevet 21. januar 2016 Den Wednesday, January 20, 2016 at 1.49, Purple Basil skrev: Lager mat og blogger om det Et det en kjent matblogg? Alltid kjekt med ny inspirasjon Jeg trener styrke, løper, sykler, går turer på fritiden. Og strikking, lesing, nettsurffing og litt tv titting når jeg har fått nok aktivitet. Har og litt interesse for interiør, men bruker ikke masse tid på det generelt annet enn på nett/blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #8 Del Skrevet 21. januar 2016 - leser masse. Hovedsaklig fantasy/scifi/klassikere, men også ikke-skjønnlitteratur om alt mellom himmel og jord - løser kryssord/kakuro/sudoku - trener styrke, karate, løper, går i fjellet - spiller brettspill - ser film/serier - legger puslespill/bygger modeller - spiller piano - hører på musikk, bruker tid på å finne ny musikk (ny for meg, altså, det betyr som regel gammel musikk når man ser på utgivelsesdato) - lager mat, leter opp oppskrifter - ser på reiser, planlegger ferier og drømmer meg bort Anonymkode: 69d32...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knask Skrevet 21. januar 2016 #9 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) .... Endret 24. desember 2018 av Knask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 24. januar 2016 #10 Del Skrevet 24. januar 2016 Den 21.1.2016 at 12.50, melatonin skrev: Et det en kjent matblogg? Alltid kjekt med ny inspirasjon Jeg trener styrke, løper, sykler, går turer på fritiden. Og strikking, lesing, nettsurffing og litt tv titting når jeg har fått nok aktivitet. Har og litt interesse for interiør, men bruker ikke masse tid på det generelt annet enn på nett/blogger. Hei, matbloggen er ikke så kjent. Det er min lille hobby Kan sende deg på pm hvis du vil, har ikke oppdatert på et par uker pga. 2 jobber, men jeg oppdaterer alltid når jeg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #11 Del Skrevet 24. januar 2016 Faste aktiviteter: Spiller en sport to-tre ganger i uken, klatrer, styrketrening, spinning, fjellturer Sitter på pc, skriver lange dagbøker, hører på musikk, ser på serier Går små turer, går på cafe alene for å slappe av, geocatcher Vil gjøre: Puslespill og lese mye mer! Det er så stille aktiviteter som kan være bra for å lade opp i stedet for å sitte foran skjermen Anonymkode: 96b95...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteh Skrevet 24. januar 2016 #12 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg ser på Netflix og jeg sover. Herregud for et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 24. januar 2016 #13 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg trener 1-2 timer hver dag etter jobb og på kveldene når jeg er ferdig med alt så legger jeg meg i senga og ser litt på serier eller en film. Ganske kjedelig og A4, men det er det jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #14 Del Skrevet 24. januar 2016 Trener, rir, holder på med hesten, sosialiserer i stallen, tur med hund Anonymkode: 5f299...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. januar 2016 #15 Del Skrevet 25. januar 2016 - Spiller piano - Synger, enten bare for meg selv, i kor eller som solist. - Lærer språk - Lager mat og baker - Frivillig arbeid i kirka - Hører på musikk - Hører lydbøker - Hører på radio eller podcast, særlig fra NRK P2 - Leser bøker, mest faglitteratur. For skjønnlitteratur foretrekker jeg lydbøker. - Diverse kunst- og håndverks-aktiviteter, for eksempel lage perlesmykker, modellere i polymerleire eller tegne - Går turer (ikke så mye nå om vinteren dessverre). Mens jeg gjør det pleier jeg nesten alltid å ha lyd på ørene i en eller annen form, podcast, lydbøker, musikk eller språkkurs. Da orker jeg å gå mye lengre enn jeg ville gjort uten. Det varierer en del hva jeg driver med. For eksempel kan jeg være veldig opptatt av språk en periode, men så går jeg litt lei og tar en pause hvor jeg heller bruker tid på å drive med musikk. Jeg driver ikke med alle hobbyene hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillekattepus Skrevet 25. januar 2016 #16 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg liker egentlig ikke å gjøre så mye på fritiden fordi jobben gjør meg så utslitt. Har mistet litt av gnisten til fotografering, trening og musikk. Brukte å spille gitar, ta bilder, redigere, trene og mye mer. Kanskje jeg må gå skole igjen for å få tilbake energi. Klarte å gjøre mye mer da. Kanskje jeg trenger litt inspirasjon jeg også! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #17 Del Skrevet 25. januar 2016 Wikipedia BookCrossing Kryssord Trening Bibliotek / litteratur. Anonymkode: 09a22...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dumle Skrevet 26. januar 2016 #18 Del Skrevet 26. januar 2016 Hvis du liker å være utendørs, så kan du jo forsøke stjernekikking? Hvis du liker teltturer, så kommer du deg til og med litt unna lysforurensing fra by og tettsted. Du trenger ikke stjernekikkert for å ha glede av det, det holder lenge med en vanlig kikkert eller helt uten kikkert. Ta med deg et stjernekart over himmelen slik den ser ut når du skal ut (finnes på nett) så kan du "bli kjent" med stjerner og stjernebilder. Du kan jo utvide med en større kikkert senere hvis det skulle gi mersmak. Kan jo kombineres med fotografering også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 27. januar 2016 #19 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg leser bøker, ser serier og hekler/strikker mens jeg ser på, trener, baker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løkky Skrevet 27. januar 2016 #20 Del Skrevet 27. januar 2016 Fotograferer, alt fra landskap, til mennesker og dyr. Redigerer bilder Er sammen med venner og familie Går turer Ser serier/filmer Husarbeid Lager mat/Bake Hører på musikk Fargelegger Men, det er nok fotografering/redigering og serie/musikk jeg bruker mesteparten av tiden min på. Trives best i eget selskap. Jeg går dog tur nesten hver dag vår/sommer/høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå