Gå til innhold

Er halsen min normal?

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, sandman90 skrev:

Jeg lurer på om sidene på halsen min er symmetriske. Jeg føler at halsen på høyre side går litt innover. Legen min har forøvrig sagt at halsen er normal.

Det er forskjell på om halsen er symmetrisk, eller om halsen er normal. 

Som du ser av flere av svarene her, er ikke høyre og venstre side av kroppen symmetrisk - det er likevel normalt. 
Det er ingenting ved halsen din som jeg tenker på som unormalt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, sandman90 skrev:

bump. flere svar?

Hva er det du egentlig er ute etter å få vite?

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, Arabella skrev:

Hva er det du egentlig er ute etter å få vite?

Om det er noe galt med halsen min eller om den er ok. Hvis det er noe galt med halsen min kan jo det gi hjerneskade pga kompresjon av blodårene som er inne i halsen og som går til hjernen.

Endret av sandman90
Skrevet

Jeg ser ingen forskjell?

Det er vel ikke helt unormalt heller. Fett, muskler og skjelett vokser ikke samtidig, det er faktisk ikke unormalt å ha en halv størrelse i sko feks.

Skrevet
8 minutter siden, sandman90 skrev:

Om det er noe galt med halsen min eller om den er ok. Hvis det er noe galt med halsen min kan jo det gi hjerneskade pga kompresjon av blodårene som er inne i halsen og som går til hjernen.

Det høres nesten ut som om du trenger en psykolog og ikke våre meninger om halsen din.

• Liker 3
Skrevet
Den 12.1.2016 at 23.22, Arabella skrev:

Det ser ut som en vanlig dobbelthake, synes jeg.

Du e no mæ ei. 

Ser helt normalt ut, TS :) 

Skrevet
17 minutter siden, sandman90 skrev:

Jeg tror det er lurt at du lufter disse tankene for en lege eller en psykolog. Det er ingen synlige avvik, og legen din finner ingen unormale funn. Tankemønsteret ditt er derfor ikke særlig gunstig. Du bør få litt hjelp til å sortere tankene dine. 

Anonymkode: 9757b...5e1

• Liker 1
Skrevet

Ser helt normalt ut for meg. Kroppen er ikke 100% symmetrisk, og skal heller ikke være det:) Dog vil jeg anbefale deg å ikke legge ut bilder der du kan kjennes igjen på en forum slik som dette, de kommer så fort på avveie(selv om det ikke er noe avslørende ved dem).

Anonymkode: ac905...9c8

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, sandman90 skrev:

Du har vørt hos legen, som sa du er frisk.

Og ikke fornøyd med svaret og spør en haug ukjente på kvinneguiden om svar. La oss si sånn her: tenk deg at en god venn hadde kommet med dette spørsmålet til deg, Hva hadde du sagt da?

Kompresjon av blodårene hadde du besvimt av for lenge siden.. Også kalt kveling.

Det er kanskje blodpropp du mener? De er pyttesmå og så vidt jeg vet, kan de ikke ses utenpå. Og i allefall ikke gjøre halsen mindre eller større.

I halsområdet finnes utallige sener og muskler som gjør at du kan snu på hodet i alle mulige rettninger. Og siden de fleste av oss er høyre eller venstre hendte, bruker vi enten høyre eller venstre side av kroppen mest - alltså blir vi litt skeive. (jeg har enda større forskjell enn deg, jeg er ekstremt høyre hendt)

• Liker 1
Skrevet

Fin munn

Anonymkode: ebced...926

Skrevet

Sansman90

Det er ingenting galt med din hals. Du er veldig ung, og det skjer fremdeles ting med kroppen. Jeg husker da jeg var på din alder. Jeg fant en haug at ting jeg pekte på som var galt. Alt det har selvfølgelig forsvunnet nå. Jeg vet ikke om du la merke til det, men jeg ga kompliment til din munn. Det var nemlig det første jeg la merke til. Det vil også være slik for andre.

Anonymkode: ebced...926

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, sandman90 skrev:

bump. flere svar?

Du har jo fått svar jo, også fra lege - så nei, det er ikke noe galt med halsen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...