Gå til innhold

Er halsen min normal?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei, når jeg ser i speilet ser jeg at høyre side av halsen min går 1-2 mm innover. Er dette normalt? Legger ved to bilder av halsen min.

20160112_221126.jpg

Endret av sandman90
personvern
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.

Anonymkode: 820fd...ae1

Skrevet

Denne posten var merkelig. 

Anonymkode: 9757b...5e1

• Liker 16
Skrevet

Kroppen vår er ikke lik på begge sider, høyre og venstre side kan avvike ganske mye fra hverandre. Det ene beinet kan være lenger enn det andre, den ene foten er større enn den andre og øynene kan stå litt skjevt i forhold til hverandre. Slik er det også med halsen, og det nytter ikke å sammenligne dette. Dessuten er halsen en kroppsdel som er veldig bevegelig med muskler og sener, og det er nesten umulig å få begge sider til å se like ut til enhver tid (hvis de nå skulle være det i utgangspunktet). Bare en minimalistisk dreining på hodet, vil gjøre at musklene på den ene siden ser annerledes ut enn den andre. 

Jeg ser ikke noe unormalt med halsen din. 

PS: Vær forsiktig med å legge ut bilder av deg selv på nettet.

• Liker 6
Gjest snoopy_93
Skrevet (endret)

Jeg er også litt annerledes på den ene siden av halsen. Faktisk hele kroppen. 

Det området som er buet fra halsen og går ned mot skuldrene er høyere på den ene siden enn det andre, ribbeina mine er større på den ene siden enn den andre (ser ut som at ribbeina slutta å vokse på ene siden da jeg var 12), øynene mine har litt forskjellig høyde og form osv. Helt vanlig :) 

image.jpeg

Endret av snoopy_93
La ved bilde av min skjevhet
Skrevet

Det ser ut som en vanlig dobbelthake, synes jeg.

• Liker 9
Gjest Genevieve
Skrevet

Det høyre låret mitt og rumpeballen er en-to cm større enn venstre siden. Vi mennesker er ikke helt symmetriske, men det er jo litt av sjarmen ☺

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Ingenting feil, helt normalt. 

Skrevet

Jeg er merkbart tjukkere på venstre side enn på høyre. Legger og armer kan du se er mye tjukkere enn på høyresiden... Nå jeg først legger merke til det så ser det helt rart ut. 

Anonymkode: bea96...798

Gjest Blomsterert
Skrevet
59 minutter siden, sandman90 skrev:

Hei, når jeg ser i speilet ser jeg at høyre side av halsen min går 1-2 mm innover. Er dette normalt? Legger ved to bilder av halsen min.

20160112_221126.jpg

20160112_221828.jpg

Hadde ikke lagt merke til det om du ikke hadde nevnt det. Helt normalt :-) 

Skrevet

Ser fortsatt ikke hva som er "feil" med halsen jeg da☺ Dobbelthake eller ei😉

• Liker 1
Skrevet

Haka er ingenting å diskutere her, forstår ikke poenge med å dra in hake/dobbelahake i det hele tatt. TS sikter til der hvor halsen møter kragebeinet, altså helt nederst på halsen. Jeg ser at det er litt forskjell, men jeg vet ikke om det har noe å betyr. Hvis du ikke har vondt i nakke/rygg/skuldre så er det i alle fall ikke noe å bry seg om :) 

Anonymkode: 540b8...322

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haka er ingenting å diskutere her, forstår ikke poenge med å dra in hake/dobbelahake i det hele tatt. TS sikter til der hvor halsen møter kragebeinet, altså helt nederst på halsen. Jeg ser at det er litt forskjell, men jeg vet ikke om det har noe å betyr. Hvis du ikke har vondt i nakke/rygg/skuldre så er det i alle fall ikke noe å bry seg om :) 

Anonymkode: 540b8...322

Da er det vel fordelaktig å avgrense hvilket halsområde det gjelder. Halsen begynner helt oppunder haken, så at dette har blitt trukket inn ser jeg ikke noe rart med. 

Anonymkode: 9757b...5e1

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ryddet for personangrep og avsporinger, samt svar til dette.

- Avalon, mod

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener jeg i grunn? Men ingen dyr eller mennesker er 100% symmetriske, så litt forskjeller fra side til side er helt normal. Men som sagt, jeg skjønner ikke hva du sikter til en gang?

Anonymkode: e48e7...81a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva du mener jeg i grunn? Men ingen dyr eller mennesker er 100% symmetriske, så litt forskjeller fra side til side er helt normal. Men som sagt, jeg skjønner ikke hva du sikter til en gang?

Anonymkode: e48e7...81a

Jeg lurer på om sidene på halsen min er symmetriske. Jeg føler at halsen på høyre side går litt innover. Legen min har forøvrig sagt at halsen er normal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...