Gå til innhold

Flere som er poliamrøse

Fremhevede innlegg

Skrevet
37 minutter siden, ElskerinnePer skrev:

Det kan du si, men for meg er det å leve i harmoni med mine drifter :)

Ja, ok. Men da snakker vi bare om det vi på en pen måte kaller for "pose og sekk". Elller, koble ut hodet og kun følge sine dyriske og primitive lyster ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Kontormus skrev:

Ja, ok. Men da snakker vi bare om det vi på en pen måte kaller for "pose og sekk". Elller, koble ut hodet og kun følge sine dyriske og primitive lyster ;)

Ja, er ikke det hærlig :)

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, ElskerinnePer skrev:

For min del har jeg hatt kjærlighetsforhold til en annen dame enn min samboer. Det er riktignok slutt nå fordi hun fant en annen å dele livet med. Det som var så fantastisk med det var ikke selve sex'en, med det å ha en til å elske og ha gode samtaler med. Vi bodde i forskjellige byer, så vi hadde vel bare sex et par ganger i året. Dette forholdet styrket også forholdet til min samboer siden jeg var mye mer tilfreds med tilværelsen :) 
Må si at jeg savener det ganske mye :)......sukk

Har lyst på en ny slik dame :)

Dette skjønner jeg ikke? For under en måned siden søkte du råd fordi du sleit med utroskap, for ti timer siden oppdaget du begrepet polyamorøs, og nå mener du at du har hatt slike forhold i mange år, selv om du fortsatt ikke greier å skrive ordet riktig? Imponerende.

http://forum.kvinneguiden.no/topic/992624-avhengig-av-elskerelskerinne/#comment-17456123

Anonymkode: 50c85...318

• Liker 4
Skrevet

Polyamorøs uten at kona vet om det, hva kalles det mon tro?

Anonymkode: 2e56c...2ab

• Liker 1
Skrevet

For noe tull TS. Er du 14?  Du prater om utroskap,  dette har ingenting med polyamorøs å gjøre. Du krøller det temmelig latterlig sammen når man tar seg bryet å lese dine andre tråder.Skjerp deg. 

Anonymkode: 1ae23...a5b

Skrevet

Åja sånn polyamorøs. Litt travelt blir det vel, og krever en del mental kapasitet for å få det til å gå ihop.

Har du sett filmen (eller teaterstykket) Boeing Boeing? det tar opp hvor skjøre slike byggverk er.

Skrevet

Mulig jeg misforstår.... men om du spør om man kan elske og forelske seg i fler, er svaret ja. Dessverre. For det kan gjøre vondt for alle involverte! 

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...