Suppemann Skrevet 12. januar 2016 #41 Skrevet 12. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: you're back Anonymkode: e851d...c95 I'm back? Hva mener du? ^^
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #42 Skrevet 13. januar 2016 Blir ikke redd, nei. Selv om jeg er 20 år gammel, jomfru og egentlig aldri flørtet noe særlig med jenter, var sjenert før og hadde en skremmende lav selvtillit, er det ingenting å frykte? Jeg klarer selv å se at jeg har ett ok ansikt med fordelaktige trekk, tror jeg. Trenger ikke se ut som Di Caprio eller Gosling for å ha en sjans, isåfall, så er det uinteressant med overfladiske mennesker uansett. Jeg var overvektig før, hadde ordentlig 'babyface' og var en 2er tør jeg påstå i 2. klasse på videregående, tok så absolutt ikke vare på meg selv og var mildt sagt i en ond sirkel. Jeg måtte ta en pause fra dagliglivet for å få meg på rett kjøl igjen, så jeg begynte å trene og etter å ha blitt slank og mer trent, kjøpt meg nye klær og brydd meg mer om håret og huden min begynte jeg å få litt mer oppmerksomhet selv om ingenting skjedde. (jeg er veldig introvert men ikke sjenert eller redd folk nå, da) Akkurat nå sitter jeg også mest hjemme og det er på en måte "timeout" med livet mitt nå, om noen mnd må jeg nok sosialisere meg mer og få jobb, begynt på studier osv. På disse vintermånedene gjør jeg mitt beste på å bli kvitt de siste kiloene, noe som gjør meg tynnere men det må til for å komme ned i lav fettprosent som er rundt 10% eller under, da jeg ikke er særlig muskuløs, jeg gleder meg til å ikke lenger være flau for å vise meg i bukser (feite innerlår) og skal i tillegg investere i styrketrening for overkropp og hudkrem som jeg trenger for å bli mer attraktiv. Beklager for at jeg sporer av men konklusjonen er at jeg istedenfor å bli redd for pene jenter heller øker min egen attraktivitet og gjør at dem blir redd for meg. Anonymkode: c8bb0...27c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #43 Skrevet 13. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: isåfall, så er det uinteressant med overfladiske mennesker uansett. nå fremsto jeg kanskje som veldig overfladisk selv, men er egentlig ikke det altså, er bare litt vel selvsentrert for tiden men mot andre mennesker er jeg ikke slik. Anonymkode: c8bb0...27c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #44 Skrevet 13. januar 2016 Menn dater nedover og kvinner dater oppover. En mann finner større trygghet i å finne en som er et par hakk under seg selv i attraktivitet. Det er lettere for mannen å være den dama ser opp til om hun er mindre attraktiv. Se på rockestjerner og andre kjendiser. De puler de vakre damene, men hvem er det de velger som koner? Helt alminnelige og middels pene damer. De vet åssen pene damer er personlighetsmessig og vet hvor utrygge de kan være som potensielle livspartnere. Så jeg tror menn kanskje er redde for pene damer, men det er fordi de kan gi inntrykk av at de er dårlige livspartnere. Merk: Det finnes flotte pene damer personlighetsmessig også, men det er en magefølelse hos enkelte menn som ikke går bort. Anonymkode: 51566...42c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #45 Skrevet 30. januar 2016 Den 13.1.2016 at 19.11, AnonymBruker skrev: Menn dater nedover og kvinner dater oppover. Anonymkode: 51566...42c Javel? Det stemmer ikke for meg hvertfall. Anonymkode: 380dd...b4b
Gjest Genevieve Skrevet 30. januar 2016 #46 Skrevet 30. januar 2016 Den 11.1.2016 at 19.38, AnonymBruker skrev: Nå får jeg oppmerksomhet både fra de sjenerte og de pågående, men de sjenerte må jeg selv ta initiativ til om det skal bli noe intimt, og da svimer de nesten av og blir forelsket med engang. Det er min erfaring som vakker Anonymkode: cbe1e...0d4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #47 Skrevet 30. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel? Det stemmer ikke for meg hvertfall. Anonymkode: 380dd...b4b Gratulerer, du er mannen i forholdet. Du er ikke alene, det finnes mange kvinner der ute som er det. Er snakk om tid før de føler forakt for mannen sin og oppgraderer til en "ekte" mann, slik at de kan føle seg som kvinne igjen. Anonymkode: 51566...42c
Gjest Genevieve Skrevet 30. januar 2016 #48 Skrevet 30. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer, du er mannen i forholdet. Du er ikke alene, det finnes mange kvinner der ute som er det. Er snakk om tid før de føler forakt for mannen sin og oppgraderer til en "ekte" mann, slik at de kan føle seg som kvinne igjen. Anonymkode: 51566...42c Hva du vet 😉
Okapi Skrevet 30. januar 2016 #49 Skrevet 30. januar 2016 Ikke redd, akkurat, men forventer å bli avvist, så lar være å prøve meg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #50 Skrevet 30. januar 2016 3 minutter siden, Okapi skrev: Ikke redd, akkurat, men forventer å bli avvist, så lar være å prøve meg. Da er det kanskje ikke så rart at du er singel? Anonymkode: 0a73b...dd0
Okapi Skrevet 30. januar 2016 #51 Skrevet 30. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er det kanskje ikke så rart at du er singel? Anonymkode: 0a73b...dd0 Kan jo være jeg prøver meg på de mindre pene.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #52 Skrevet 30. januar 2016 1 minutt siden, Okapi skrev: Kan jo være jeg prøver meg på de mindre pene. Du har jo større sjans for å lykkes hvis du prøver deg på de pene OG de mindre pene. Anonymkode: 0a73b...dd0
Arca Skrevet 30. januar 2016 #53 Skrevet 30. januar 2016 Nei, pent er flott, så lenge personligheten og intelligensen også er der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå