Gå til innhold

Er gutter/menn "redd" for pene jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørs jo helt hva du mener med redd. Om hun prøver seg? Nei, hadde ikke rømt, stotret eller avvist henne om hun var "for pen". Å prøve seg på henne? Neppe. Sannsynligheten for å bli avvist er jo større jo mer attraktivt personen er.

Anonymkode: 7aa18...6f3

Videoannonse
Annonse
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg brukte å være redd for dem helt til jeg oppdaget at dem var like redd for meg.

Skrevet

Har hørt så lenge jeg kan huske at jeg er usedvanlig pen, men opplever sjeldent at noen blir satt ut, kan komme på en 5 stk kanskje. Menn er enten helt rolige eller litt frekke mot meg på byen osv. Så tipper jeg er ganske gjennomsnittlig i utseende egentlig, for selv blir jeg satt ut og "redd" av vakre menn. 

Anonymkode: d888f...a60

Skrevet

Veldig pene mennesker er skumle. Det mener nå jeg. 

Gjest cheshirecat
Skrevet

Som sykelig vakker opplevde jeg at mange menn løp hylende vekk i motsatt retning... Det er jo umulig å leve slik så jeg trakk ut noen tenner, skamklipte meg og dryppet syre i det ene øyet mitt. Nå er det ikke et problem lenger. 

Skrevet

For å ta et seriøst svar innimellom all humoren, så er det slik for noen, og om jeg ikke vil si at jeg er/var "redd", så ble jeg i langt større grad satt ut og syntes det var vanskeligere å forholde seg til en veldig pen dame.

Jeg bryr meg mindre om det nå, et stykke oppi 30-årene og jeg har aldri blitt en stotrende idiot i møte med en pen dame, men det har alltid vært enklere for meg hvis både jeg (og helst også personen jeg snakket med) visste at jeg ikke hadde noen annen hensikt eller interesse enn å snakke.

Feks ville damen til en kamerat vært 0 problem, selv om hun var pen, der kan det ikke bli noe. Men på en fest eller et utested hvor det kan ligge en forventning under at man snakket med en person fordi man likte dem, var det mer utfordrende å forholde seg til en svært attraktiv enn en man ikke hadde interesse av.

Skrevet
13 timer siden, Aucaman skrev:

Jeg er ikke redd for pene jenter, men avslaget som følger med det.

Må legge til at det sikkert kan diskuteres om jeg er jordnær og snill.

Følger det automatisk avslag for deg i møte med det du beskriver er pene jenter?

Skrevet

Som jente har jeg det motsatt, får litt panikk av kjekke menn. 

Anonymkode: 5460f...be3

• Liker 2
Skrevet

liker pene jenter og har ikke noe problem med det - har heller problemet med "maset" som kan oppstå det med å være sammen med en pen jente -  At hun blir prøvd på av alt og alle døgnet rundt, eller at hun er veldig fjong/bruker mye tid på å se pen ut..  

Gjest Aucaman
Skrevet
1 time siden, Sannerlig skrev:

Følger det automatisk avslag for deg i møte med det du beskriver er pene jenter?

Såpass ofte at fosterstilling i dusjen er en vanlig måte å avslutte en tirsdag på.

Skrevet
2 minutter siden, Aucaman skrev:

Såpass ofte at fosterstilling i dusjen er en vanlig måte å avslutte en tirsdag på.

Tirsdag var tidlig i uken du. Synd du ikke har fått med deg at "pene jenter", faktisk statistisk er de som er enklest å sjekke!

Et smil, øyekontakt, pent kledd og en hyggelig innledende samtale er aldri å forakte.

Og du, jegern i bladet Billy, er basert på en ekte venn av forfatteren. Han dro på perm rett til hovedgaten, stilte seg opp, og spurte alle kvinner han møtte med et smil om de ville bli med å knulle. Aldri hendte det at han ikke fikk noen til slutt.

Så det handler om å ikke bry seg om avslag, men se alle som en mulighet hoho:9

Skrevet
14 timer siden, Doge skrev:

Blir ikke redd, men jeg blir (dessverre) mer tilbakeholden enn normalt dersom jeg syns hun er helt wow.

Wow! Much pretty...very sexy...nice!

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei, du blander fortid og nåtid! Han skriver at han nå i en alder av 31 har skjønt det :) 

Anonymkode: d96ad...6c8

Jeg vet ikke om jeg har knekt noen koder sådan. Jeg har ikke vært ute etter å knekke noen. 

Men jeg vet at jeg er en helt annen person med denne kvinnen, pga tilbakemeldinger fra tidligere og tilbakemeldinger fra nåværende. Og i starten var jeg helt blenda av skjønnheten, i den forstand at jeg måtte manne meg mye opp til å ta initiativ. Hun hadde både ytre og indre skjønnhet, så jeg brydde meg virkelig om hun likte meg eller ikke og om jeg gjorde feil eller ikke. Det er nok ikke en "knekt kode", det er nok heller et møte med "drømmedama". Hun jenta som har utseende og personlighet som treffer deg max, et personlig toppscore.

Anonymkode: 29e40...ae8

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, Suppemann skrev:

Livredd.

Det hele begynte da jeg var liten, faren min skremte vettet ut av meg ved å fortelle meg at det lå en smellvakker kvinne under senga mi om nettene. Jeg ble så redd at jeg ikke fikk sove.

Siden den gang har jeg alltid sjekket at det ikke er en vakker kvinne under senga mi. Jeg har aldri funnet noen riktignok, bortsett fra den ene gangen da jeg fant en 50 årig kvinnelig seriemorder under senga mi, som hadde rømt fra et rumensk kretsfengsel og hadde klort av seg all huden i ansikten og erstattet samtlige fingre med rustne knivblader og skrutrekkere. Men pen var hun ikke, så ble overhodet ikke skremt.

Men den konstante frykten om at det en dag kan dukke opp en pen jente under senga mi har drevet meg vekk fra det siviliserte samfunn, og jeg lever den dag i dag et sted der det ikke finnes en eneste pen jente, nemlig Mo i Rana.

:skratte:you're back

Anonymkode: e851d...c95

Skrevet

Ikke redd eller nervøs kan godt snakke, men prøver meg aldri. Tenker de er way out of my league.

Anonymkode: cb884...6c1

Gjest Aucaman
Skrevet
6 timer siden, Sannerlig skrev:

Tirsdag var tidlig i uken du. Synd du ikke har fått med deg at "pene jenter", faktisk statistisk er de som er enklest å sjekke!

Et smil, øyekontakt, pent kledd og en hyggelig innledende samtale er aldri å forakte.

Og du, jegern i bladet Billy, er basert på en ekte venn av forfatteren. Han dro på perm rett til hovedgaten, stilte seg opp, og spurte alle kvinner han møtte med et smil om de ville bli med å knulle. Aldri hendte det at han ikke fikk noen til slutt.

Så det handler om å ikke bry seg om avslag, men se alle som en mulighet hoho:9

Heller fosterstilling enn sesong 78234234 av 4-stjerners middag! 

Du har selvsagt et poeng, skal ikke ta ifra deg det. Men frykten er der uansett, og kun en spesiell type optimist ser tilbake på tjueseks avslag og går like godtruende til neste. Trolig den samme typen som ikke hadde hatt noen betenkeligheter med å krysse jervinfisert skog, naken, med en elgpølse gaffateipet til de edlere deler.

Skrevet

Før trodde jeg at jeg kanskje var pen dame, siden jeg har hørt det flere ganger. Men ut fra den labre responsen fra menn så tviler jeg sterkt. Ikke en gang på Sukker klarer jeg å få oppmerksomhet fra noen jeg er interessert i. Jeg tror ikke det er fordi jeg er FOR pen - ha ha. Det er vel det motsatte. Sukk.

Anonymkode: 974d4...80a

Skrevet
56 minutter siden, Aucaman skrev:

Heller fosterstilling enn sesong 78234234 av 4-stjerners middag! 

Du har selvsagt et poeng, skal ikke ta ifra deg det. Men frykten er der uansett, og kun en spesiell type optimist ser tilbake på tjueseks avslag og går like godtruende til neste. Trolig den samme typen som ikke hadde hatt noen betenkeligheter med å krysse jervinfisert skog, naken, med en elgpølse gaffateipet til de edlere deler.

:fnise:  Du er en morsom fyr, Aucaman.

Gjest Aucaman
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:  Du er en morsom fyr, Aucaman.

Godt noen syns det og! :nigo:

Skrevet

Selv, som den Casanovaen jeg er, er det det "skumlere" å snakke med en veldig pen jente enn en middels pen jente.

Dette synes jeg heller ikke er rart. Ville du stusset over at en fotballspiller synes det var mer nervepirrende å spille Champions League finale enn den lokale grus-turneringa? Neppe.

Det står rett og slett mer på spill. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...