AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Dette gjelder ikke de som er veldig selvsikre, eller desperate og har dårlig selvinnsikt (sorry). Jeg tenker på den litt rolige og tilbakeholdne typen, som kanskje er mer jordnær og snill Anonymkode: 8b190...d72
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Det er mye mer sannsynlig at jeg blir satt ut av en tilnærmelse fra ei av typen Miss Universe enn av ei som ser mer gjennomsnittlig ut, og jeg er definitivt ikke selvsikker når det kommer til damer. Rent fornuftsmessig har jeg ikke noe problem med å se at alle mennesker, også de superpene og de som er superstjerner innen film og musikk, har de samme menneskelige behov som alle andre. Men hvis ei som er superattraktiv kommer med en liten tilnærmelse (jeg har aldri opplevd en åpenlys tilnærmelse) blir jeg som regel helt satt ut. Anonymkode: 18ccb...10c
Gjest Fox Mulder Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder ikke de som er veldig selvsikre, eller desperate og har dårlig selvinnsikt (sorry). Jeg tenker på den litt rolige og tilbakeholdne typen, som kanskje er mer jordnær og snill Anonymkode: 8b190...d72 Ikke redde, bare feige.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder ikke de som er veldig selvsikre, eller desperate og har dårlig selvinnsikt (sorry). Jeg tenker på den litt rolige og tilbakeholdne typen, som kanskje er mer jordnær og snill Anonymkode: 8b190...d72 Jeg klarer ikke fungere mentalt - og når de prøver å sjekke meg opp så går det ihvertfall ikke. Dette gjør meg selvsagt deprimert - vet jeg må trene på dette og bør nok få profesjonell hjelp, men har ikke råd til dette. Anonymkode: ad851...3e7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Jeg går alltid etter den styggeste, for hun har nok ikke fått seg noe på en stund. Anonymkode: 134e6...67d 7
Summers Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Ikke vet jeg, men de peneste jentene vasser jo i oppmerksomhet og det også fra de jordnære og snille guttene. 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Nå får jeg oppmerksomhet både fra de sjenerte og de pågående, men de sjenerte må jeg selv ta initiativ til om det skal bli noe intimt, og da svimer de nesten av og blir forelsket med engang. Det er min erfaring som vakker Anonymkode: cbe1e...0d4 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får jeg oppmerksomhet både fra de sjenerte og de pågående, men de sjenerte må jeg selv ta initiativ til om det skal bli noe intimt, og da svimer de nesten av og blir forelsket med engang. Det er min erfaring som vakker Anonymkode: cbe1e...0d4 Ha ha Anonymkode: 974d4...80a 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Nja.. Det er så mange pene kvinner så det skal egentlig mye til før jeg blendes og sliter. Skjedde ikke med meg før jeg var 31 år, før den tid skjønte jeg ikke opplegget. Jeg slet med å ta initiativ, klarte ikke å utstråle den samme selvsikkerheten som tidligere osv. Hun har et helt annet inntrykk av meg som person enn andre kvinner tidligere har hatt,tror det kommer av at jeg er helt lost i hennes skjønnhet og personlighet. Anonymkode: 29e40...ae8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Jeg er jordnær og snill og redd for alle jenter, jeg forskjellsbehandler ikke. Anonymkode: bd400...9bf 10
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 Jupp. Hodet mitt slutter ofte å fungere dersom jeg snakker med en sinnsykt pen dame og jeg liker ikke å føle meg dum. Anonymkode: c6c7e...380 1
Suppemann Skrevet 11. januar 2016 #12 Skrevet 11. januar 2016 (endret) Livredd. Det hele begynte da jeg var liten, faren min skremte vettet ut av meg ved å fortelle meg at det lå en smellvakker kvinne under senga mi om nettene. Jeg ble så redd at jeg ikke fikk sove. Siden den gang har jeg alltid sjekket at det ikke er en vakker kvinne under senga mi. Jeg har aldri funnet noen riktignok, bortsett fra den ene gangen da jeg fant en 50 årig kvinnelig seriemorder under senga mi, som hadde rømt fra et rumensk kretsfengsel og hadde klort av seg all huden i ansikten og erstattet samtlige fingre med rustne knivblader og skrutrekkere. Men pen var hun ikke, så ble overhodet ikke skremt. Men den konstante frykten om at det en dag kan dukke opp en pen jente under senga mi har drevet meg vekk fra det siviliserte samfunn, og jeg lever den dag i dag et sted der det ikke finnes en eneste pen jente, nemlig Mo i Rana. Endret 11. januar 2016 av Suppemann 16
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #13 Skrevet 11. januar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja.. Det er så mange pene kvinner så det skal egentlig mye til før jeg blendes og sliter. Skjedde ikke med meg før jeg var 31 år, før den tid skjønte jeg ikke opplegget. Jeg slet med å ta initiativ, klarte ikke å utstråle den samme selvsikkerheten som tidligere osv. Hun har et helt annet inntrykk av meg som person enn andre kvinner tidligere har hatt,tror det kommer av at jeg er helt lost i hennes skjønnhet og personlighet. Anonymkode: 29e40...ae8 Du har knekt koden virker det som.. Kan vi snakkes over PM ? Trenger noen tips Anonymkode: c208a...2a0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #14 Skrevet 11. januar 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har knekt koden virker det som.. Kan vi snakkes over PM ? Trenger noen tips Anonymkode: c208a...2a0 Herregud, han skriver jo at han mistet selvsikkerheten og ble helt lost... Anonymkode: 974d4...80a 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #15 Skrevet 11. januar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, han skriver jo at han mistet selvsikkerheten og ble helt lost... Anonymkode: 974d4...80a Haha nei, du blander fortid og nåtid! Han skriver at han nå i en alder av 31 har skjønt det Anonymkode: d96ad...6c8 1
Gjest Minesveiper Skrevet 11. januar 2016 #17 Skrevet 11. januar 2016 Man blir litt satt ut om man synes damen er veldig pen ja
Doge Skrevet 11. januar 2016 #18 Skrevet 11. januar 2016 Blir ikke redd, men jeg blir (dessverre) mer tilbakeholden enn normalt dersom jeg syns hun er helt wow.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #19 Skrevet 11. januar 2016 Ja jeg har hørt mange ganger at menn ikke har turt å nærme seg meg fordi de tror de ikke har sjans....det er litt synd for på meg så kan det da føles som om jeg ikke har draget i det hele tatt. Tror kanskje det er best å være litt over middels pen...ikke kjempepen....Heldigvis finnes det noen menn som har god selvtillit da. Anonymkode: 56a55...192 2
Gjest Aucaman Skrevet 11. januar 2016 #20 Skrevet 11. januar 2016 (endret) Jeg er ikke redd for pene jenter, men avslaget som følger med det. Må legge til at det sikkert kan diskuteres om jeg er jordnær og snill. Endret 11. januar 2016 av Aucaman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå