Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #1 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg skal til London. Hva er minimum innsjekkingstid før flyet skal gå? Jeg har hørt en time - stemmer det? Synes å ha lest at når jeg skal hjem fra heathrow, så er minimums innsjekkingstid 2 - eller var det 3 timer? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. oktober 2004 #2 Del Skrevet 9. oktober 2004 Innsjekking 1 time før på utenlandsfly. De sier at man trenger 2 timer på Heathrow og det har jeg også pleid å følge, men min erfaring gjennom mange turer derfra er at du godt kan klare deg med mindre. Køen i SAS-innsjekking har aldri vært spesielt lang, tror aldri jeg har opplevd mer enn 5 foran meg. Og så liker jeg å titte litt i Tax Free-butikkene også, så 2 timer går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 9. oktober 2004 #3 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det går også an å sjekke inn bagasje på Paddington. Det var fullstendig genialt, så slapp man å drasse på bagasjen ut til Heathrow. Da blir alt ordnet der, og man kan bruke tiden man har på flyplassen til å shoppe og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå