Elefantenirommet Skrevet 10. januar 2016 #1 Del Skrevet 10. januar 2016 ... Og hva heter kjendisens Snap-konto? Av kjendiser følger jeg Fotballfrue (carobergeriksen) og Jenny (jennyskavlancom). Synes Jenny er litt morsom, men virker også litt blærete/"ovenpå", og Fotballfrue er temmelig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 11. januar 2016 #2 Del Skrevet 11. januar 2016 Jeg følger Ørjan Burøe (mrburoe) og Marna Haugen Burøe (komikerfrue). Begge to er morsomme, litt på kanten, men det er bare komikerfrue som av og til reklamerer for noe. Er veldig sjeldent hun gjør det da. Så har jeg Lars Berrum (larsberrum) og han Sporsheim, men sistnevnte snapper veldig sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 11. januar 2016 #3 Del Skrevet 11. januar 2016 Jeg følger Kristina Andersen, Fotballfrue, Andrea Badendyck, Julia Nyland, Ashley Tisdale, Ariana Grande, Candice Swanepoel. Enig i at Fotballfrue er gørrkjedelig, kleint å se på hvor hardt hun og mannen prøver å være skikkelig morsomme. Ariana Grande har noen utrolig slitsomme snapstories. Sånne 200 sekunders minst, masse småklipp, og bare masse internt mellom hun og vennene. Blir nesten sliten av å trykke meg gjennom hele, gidder aldri å se på dem. Hvorfor jeg har henne på snap fremdeles? Godt spørsmål, jeg aner ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 11. januar 2016 28 minutter siden, Rosewood skrev: Jeg følger Kristina Andersen, Fotballfrue, Andrea Badendyck, Julia Nyland, Ashley Tisdale, Ariana Grande, Candice Swanepoel. Enig i at Fotballfrue er gørrkjedelig, kleint å se på hvor hardt hun og mannen prøver å være skikkelig morsomme. Ariana Grande har noen utrolig slitsomme snapstories. Sånne 200 sekunders minst, masse småklipp, og bare masse internt mellom hun og vennene. Blir nesten sliten av å trykke meg gjennom hele, gidder aldri å se på dem. Hvorfor jeg har henne på snap fremdeles? Godt spørsmål, jeg aner ikke! Uff, hehe, det er dessverre mitt inntrykk av Forballfrue og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 11. januar 2016 #5 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Ronny Brede Aase (Ronnybaa), Silje Nordnes (Nordlandsfagott) og Markus Ekrem Neby (markusg). Sistnevnte snapper også på p3morgen sin konto. Fulgte også produsenten deres, Kåre Snipsøyr (snapsoyr) , men det ble så flaut at jeg måtte slette ham. Endret 11. januar 2016 av doktorproktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 11. januar 2016 #6 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Hahahaha, anbefaler å følge Jenny Skavlan!! Dævver av den dama Hun er veldig lite selvhøytidelig og finner på mye sprell. Det er alt i fra ring-stikk til ekstremt stygge selfies. Hun viser også litt av Sy-om, Fretex osv. Men absolutt mest tull. Sånt liker jeg! Min type humor. edit: selv mamma på 55+ følger Jenny på snap. Endret 11. januar 2016 av Milio Litt ekstra unyttig info 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 11. januar 2016 #7 Del Skrevet 11. januar 2016 Ida fladen, stianblipp, Jenny skavlan, tone, de jeg kommer på..., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Lakrispipe Skrevet 11. januar 2016 #8 Del Skrevet 11. januar 2016 Ingen! Kjendisene er overalt hele tiden så hvorfor i huleste skal jeg ha de på snap i tillegg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
devilangel Skrevet 11. januar 2016 #9 Del Skrevet 11. januar 2016 ingen norske, de fleste jeg har på snap er fra statene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 11. januar 2016 #10 Del Skrevet 11. januar 2016 Triana Iglesias, artig å følge henne nå som hun er i Mexico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 12. januar 2016 20 timer siden, devilangel skrev: ingen norske, de fleste jeg har på snap er fra statene Hvem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
devilangel Skrevet 12. januar 2016 #12 Del Skrevet 12. januar 2016 venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 12. januar 2016 #13 Del Skrevet 12. januar 2016 Følger ingen kjendiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 12. januar 2016 #14 Del Skrevet 12. januar 2016 Kylie Jenner, Carina Dahl, Ida Fladen, Marius Høiby Følgte Komikerfrue og, men hun ble altfor slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillekattepus Skrevet 12. januar 2016 #15 Del Skrevet 12. januar 2016 Justin Bieber (RickTheSizzler) + en del YouTubere. Blant annet Zoe Sugg aka Zoella (officialzoella), Tanya Burr (tanyaburrbearr), Tyler Oakley (snaptyleroakley), Chloe Morello (morellomachine), Julien Solomita (juliensolo), Jesse Wellens (jessepvp)... Og en del mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresiafrex Skrevet 12. januar 2016 #16 Del Skrevet 12. januar 2016 19 timer siden, embla1807 skrev: Triana Iglesias, artig å følge henne nå som hun er i Mexico Hva er snap'en hennes?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 12. januar 2016 #17 Del Skrevet 12. januar 2016 Marna Haugen, Ørjan Burøe, Inger in Dubai (sinnsykt festlig dame synes jeg, og sååå nydelig baby!!), Carina Dahl, Isabelle Raad (nesten pinlig), Fotballfrue og Pappahjerte. Ja, også Anne Brith da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 13. januar 2016 #18 Del Skrevet 13. januar 2016 8 timer siden, fresiafrex skrev: Hva er snap'en hennes?:) Lilletri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 13. januar 2016 #19 Del Skrevet 13. januar 2016 VEGARD YLVISÅKER! Og han svarte meg. Sukk ♡ og pierre av guilty pleasure grunner....... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg