Nillen Skrevet 10. januar 2016 #1 Del Skrevet 10. januar 2016 Hei, Jeg er østlending og har en stor vennegjeng på Østlandet. Mannen er vestlending og i høst flyttet vi til Bergen. Jeg har et par venninner her, men ikke mange nære. Dette blir da en liten "venne-kontaktannonse" Jeg er 28 år, markedsfører og litt i overkant interessert i interiør. Ellers reiser jeg mye, leser mye, elsker å gå på tur og er veldig glad i å lage mat. Jeg er utadvendt; ler masse og snakker masse Håper å høre fra deg! Nillen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superc Skrevet 11. januar 2016 #2 Del Skrevet 11. januar 2016 Sender deg en pm jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
d1 Skrevet 23. januar 2016 #3 Del Skrevet 23. januar 2016 Den 10.01.2016 at 20.43, Nillen skrev: Hei, Jeg er østlending og har en stor vennegjeng på Østlandet. Mannen er vestlending og i høst flyttet vi til Bergen. Jeg har et par venninner her, men ikke mange nære. Dette blir da en liten "venne-kontaktannonse" Jeg er 28 år, markedsfører og litt i overkant interessert i interiør. Ellers reiser jeg mye, leser mye, elsker å gå på tur og er veldig glad i å lage mat. Jeg er utadvendt; ler masse og snakker masse Håper å høre fra deg! Nillen Hei Er også glad i gå tur Flyttet til Bergen nå i høst for å studere. Hadde vært kjekt å bli kjent med noe nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie1992 Skrevet 11. juli 2016 #4 Del Skrevet 11. juli 2016 Link til venninne gruppe i bergen https://www.facebook.com/groups/145767855832080/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå