Gå til innhold

"Friend Zone" - Et reellt problem?

Fremhevede innlegg

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du forholder deg som en venn til ei jente så blir du nettopp det. Da kan du bare glemme å plutselig snu om. Da blir alt bare helt creepy. Problemet er egentlig at det eksisterer aldri noen intensjon om vennskap fra mannens side. Men det blir bare slik og han undertrykker egne følelser til en dag han ikke klarer det mer. Da bryter vennskapet og kontakten. 

Etterhvert som du blir eldre så vil du nok bli mer ærlig med deg selv ang dette....forhåpentligvis. :)

Kvinner har det enkelt her fordi de kan fint bare være venner med en mann - men det går ikke andre veien for å konkludere.

Anonymkode: d5a76...25b

De kan fint være venner med menn om de oppfyller oppmerksomhetsbehovet de har eller gjør tjenester for de. Ellers er en mann uinteressant å ha som venn.

I flere år har jeg gått i klasse med flere jenter som brukte meg til å hjelpe de. Jeg så på det som vennskap. Helt til dagen kom og jeg ba om hjelp. Så når jeg da begynte å si nei til de, eller sluttet gi de oppmerksomhet, så kom ordene "er det noe galt?" når jeg sluttet bry meg, eller "trodde vi var venner" når jeg ikke hjalp de. Møkkakjerringer, men sånn går det når man er dumsnill.

Er generelt flink til å unngå den såkalte "vennesonen" nå. Får jeg ikke noe ut av å ha bekjentskap med en dame, så gidder jeg ikke prøve få igang et vennskap.

Anonymkode: 390ee...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 1/10/2016 at 19.00, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen friendzone. 

Anonymkode: 3a5d1...f15

Den 1/10/2016 at 19.00, AnonymBruker skrev:

[...] og at jeg dermed friendzoner han [...] 

Anonymkode: 3a5d1...f15

Ehm ... ok.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De kan fint være venner med menn om de oppfyller oppmerksomhetsbehovet de har eller gjør tjenester for de. Ellers er en mann uinteressant å ha som venn.

I flere år har jeg gått i klasse med flere jenter som brukte meg til å hjelpe de. Jeg så på det som vennskap. Helt til dagen kom og jeg ba om hjelp. Så når jeg da begynte å si nei til de, eller sluttet gi de oppmerksomhet, så kom ordene "er det noe galt?" når jeg sluttet bry meg, eller "trodde vi var venner" når jeg ikke hjalp de. Møkkakjerringer, men sånn går det når man er dumsnill.

Er generelt flink til å unngå den såkalte "vennesonen" nå. Får jeg ikke noe ut av å ha bekjentskap med en dame, så gidder jeg ikke prøve få igang et vennskap.

Anonymkode: 390ee...22f

Det du sier her er helt riktig, bedre og mer utfyllende forklart. Har hatt samme opplevelser med jente "venner". 

Du vil aldri få et ekte vennskap med et kvinnfolk uansett. Man lurer seg selv og imellomtiden utnytter de deg bare. 

Anonymkode: d5a76...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...