Gå til innhold

Willma's treningshverdag


Gjest willma

Anbefalte innlegg

Skal-Skal ikke? Er fryktelig usikker på om jeg skal trene i dag, har lyst til å ta en cardioøkt på mølla, men dørstokkmila er laaaaaaang i dag :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte å komme meg ut likevell :)

Ble 20 min jogging og 10 min rask gange i oppoverbakke, ble 3,72 km. 

Hadde egentlig tenkt til å jogge hele tiden, men fikk halsbrann etter 10 min i dag, så klarte ikke jogge mer enn 20 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

20 min jogging på mølla- 2,78 km og styrke på hele kroppen i 60 min. 

Endret av willma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg bare veier meg sjeldnere og sjeldnere, før så veide jeg meg hver bidige dag. Føler det at etter jeg begynte å se litt resultater fra treningen så startet vekten å stå mye mer stille, og det gjorde meg seriøst såå lei meg, men jeg ser jo nå at jeg begynner å merke enda mer forskjell på kroppen, bare siden litt før jul så har jeg blitt mye strammere over alt egentlig, men det synes ikke alltid på vekta fordet. Så er vel derfor jeg har kuttet ut å veie meg ofte, for å ikke miste motivasjon. Er liksom redd for å gå på den, også står det det samme som sist fortsatt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro aldri til treningssenteret i dag, gikk heller en kveldstur med samboeren min i sta :) Er så koselig og friskt ute nå, litt glatt også da.. 

I morgen er det fredag, skal bli godt :) Blir vel mye avslapping og litt trening tenker jeg. På søndag er det valentines også gitt :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens trening ble 30 min på mølla, 3,45 km jogging og gange i oppoverbakke. 

 

Endret av willma
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg egentlig på treningssenteret i dag, men er jo helt syyyykt nydelig vær ute, så jeg og samboeren dro til et fint turområde like ved der vi bor, også gikk vi en god tur istede. Så det ble dagens søndagstrim :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

20 min på mølla, 2,40 km og forbrendt 176.

Ble jogging i starten og så gange i oppoverbakke. Hadde såå hold/sting  i dag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det endelig litt styrke igjen, har ikke fått trent beina ordentlig på over 2 uker  pga blandt annet vond korsrygg, men nå er smertene borte, så etter legday i dag så er jeg riiiiimelig gele, får å si're sånn 😅

Varmet opp med å jogge i 13 min, jogget litt raskere enn jeg pleier, så det ble 2 km. 

Så trente jeg bena i  30 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag så prøvde jeg meg på intervaller på mølla som oppvarming. 15 min, 45 sek løping og 15 sek pause, så gå i 5 min etterpå. Begynte å løpe på 10 og gikk opp til 13. 

Etter det så trente jeg bein i 40 min ca. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok fridag i går.

Men fikk trent i dag igjen :) Ble 10 min jogging som oppvarming og styrke på overkropp. Fokuserte mest på armer og mage i dag. 

Endret av willma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...