Gå til innhold

Er dette greit? Eller er jeg ei sur grinete megge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Alja skrev:

For det første: SLUTT Å SNAKK NED DEG SELV, og det med det samme! Du har rett og min fulle sympati til å reagere.

For det andre kan du ringe inn en anonym klage til politiet. Eller oppgi at du vil være anonym. 

Æsj, jeg vet ikke en gang at jeg gjorde det. Med tanke på at jeg sier om jeg er sur og grinete?
Takk for sympatien og at det er godt å høre at det er flere som er enig med at jeg har rett i  at dette ikke er greit.

3 minutter siden, Alja skrev:

Jeg er sikkert frekk og ufordragelig, men det var en periode HUSVERTEN min bestandig hadde nach. Ringte på døren, sendte meldinger. Ingen svar.

Til slutt tok jeg kosten og dundret løs på taket opp til han. Da vart det stilt. 

Hehe! Modig gjort! Skulle ønske jeg turte.

Anonymkode: 26204...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her jeg bor skal det være stilt mellom 23 og 10 i helgene, og hvis man skal ha fest skal dette avklarest med andre beboere. Dette er ikke et hybelhus eller et kollektiv, men et leilighetskompleks.

Naboen har tydeligvis fest og det er voldsomt leven. Dette er ikke avklart på forhånd. Jenter står på verandaen og roper og hyl-ler (i den grad det er en greie), og musikken dunker i veggen slik at det er umulig å overdøve det eller å ikke tenke på det, eller å ignorere det. Jeg får ergo ikke sove. 

Jeg innrømmer at jeg er mektig irritert over dette, og at jeg har mest lyst til å ringe på og brøle at de skal holde kjeft, jeg har irritert meg over dette i mange timer, så toleransen har på dette punktet blitt veldig lav. Jeg skulle nok gått å ringt på for flere timer siden, så jeg vet at det er min konfliktskyhet og angst som gjør at jeg ikke (muligens) fikk en løsning på dette tidligere. Det jeg lurer på er om dette er OK atferd av naboen? Jeg opplever det som respektløst/hensynsløst, og veldig sjenerende, jeg vil bare sove! 

Er dette helt greit å gjøre av naboen, eller er det frekt som faen? Er jeg en sur grinete megge om jeg tar opp dette på en skikkelig måte ved en senere anledning (der jeg ikke i tillegg må møte masse festgåere), eller er det på sin plass. 

Jeg trodde dette skulle være en sjelden gang, men det har vist seg å være feil. 

Jeg er enslig, kvinne i 30-årene, med en rolig livsstil pga sykdom. 

Nå er jeg bare voldsomt sliten og utmattet.

Anonymkode: 26204...334

Ring politiet og klag på festbråk. Da blir det slutt temmelig fort.

Anonymkode: e6278...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...