Gå til innhold

Hva tenker du på akkurat nå?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤

Det er så spennende å få vite hva som foregår inne i hodet på folk. Så, jenter og gutter, kvinner og menn, hva tenker dere på AKKURAT nå?

Akkurat nå tenker jeg på om jeg er riktig kledd for anledningen (skal spise hos typen min med hele familien hans) og om hvordan jeg skal oppføre meg osv... Og hva jeg skal ha som en unnskyldning for å ikke spise så mye. Kan jo ikke si jeg ikke liker NOEN TING! :roll: Huff, dette er psykisk terror :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker på at jeg er lei meg over at mamma har laga bråk over at jeg vil til frisøren sammen med forloveren min på bryllupsdagen min 24/8.

Også tenker jeg på at jeg skulle ha gjort hagearbeid, men det hater jeg!

Også gleder jeg meg til jeg og min kjære skal på tivoli idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på den stakkars samboeren min som måtte jobbe denne lørdagskvelden også.....

Skulle ønske han var hjemme,så kunne vi funnet på noe sammen. :(

Ismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på det faktum at jeg er 29 år og sammen med en mann som ikke ønsker seg barn....og det gjør meg litt redd... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg begynner å ha det fryktelig travelt siden jeg har jobb men ikke leilighet fra 1 august, og det er ikke lenge til :o

Også at jeg gleder meg veldig til å bli samboer med verdens flotteste gutt, min gutt.Min samboer :roll:

Men så er jeg fryktelig nervøs for å flytte så langt unna mamma og pappa,den super snille bestemora mi og de 11 søte hundene våre.Men jeg er også livredd for at jeg ikke får ha med meg undulaten min dit vi flytter.Utrolig hvor strekt knyttet du kan bli til en sånn liten ting som kun sitter på pinnen sin og sier pip hele dagen :D

Jeg tror ikke jeg kan si at jeg angrer, for dette har jeg venta så lenge på og jeg gleder meg oppriktig til det.Men alt har skjedd så fort og hodet mitt rekker liksom ikke følge med helt :D

Men ååååhhhhhh, så deilig det skal bli å få være hos min kjære hele tiden.Er nesten nyforelska for tiden jeg.Uuuhhhuuuu :D

Så med andre ord så foregår det en del ting i hodet mitt for tiden.Både gode og vonde tanker.Men jeg har en god følelse av at dette er det riktige for meg nå.Og den forandrer seg ikke :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nelle (ikke innlogget)

Jeg tenker på en gutt. Hører stemmen hans for meg slik den hørtes ut natt til i går...

Nelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på at jeg gleder meg til venninna mi kommer i kveld, det er så lenge siden jeg har sett henne, og så tenker jeg på at det er deilig at mamma og pappa er på ferie, men at de gjerne kunne vært borte enda litt lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg tenker på hvodan jeg og min samboer kan komme oss over den kneiken vi er kommet i no og hvor sterkt jeg treneg å komme meg ut og treffe andre mennesker...

Tenker på vennene min i Bergen som jeg savner mer enn jeg trodde jeg ville gjøre...

Lurer på om jeg skal besøke min mor en ukes tid for at det skal bli litt avstand fra meg og min kjære,kansje det vil hjelpe oss...

Tenker på om jeg skal komme meg i arbeid igjenn og skaffe meg et større nettverk en det jeg har no...

Tenker på hvor avhengig jeg har blitt av min samboer og hvor usunt det er å ha det slik jeg har det no....

Tenker på all den enegien som går til å tenke kunne jeg heller gi til min datter...

Hviste ikke at ting kunne bli som det har blitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tenker på at foreldrene nettopp har reist på ferie med lillebror og at jeg har huset helt for meg selv i tre uker! Jammen har jeg ikke fått meg en midlertidig samboer og... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nå og alltid tenker jeg på han, at jeg savner han, at jeg må fortrenge følelsene, at ingen må vite, at jeg aldri vil få svar, at jeg egentlig har fått svar, at jeg er blitt flinkere til å ikke gi uttrykk for mine følelser umiddelbart, at jeg klarer å holde igjen...bortsett fra en liten glipp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... tenker på jobben. Er så stressa :-? Og det er enda mange, mange, mange dager igjen til ferie.

Og så har jeg innimellom tenkt på HAN siden jeg sto opp i dag morges :oops:

Jaja, det ordner seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm... tenker på at ferien min er over, og at jeg må på jobb igjen i morgen :( Og på HVOR elendig den nye cden min er, at jeg må gidde å reise meg opp, for å skifte den ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på at jeg er veldig glad for at det ikke var meg som kjørte bilen i natt, siden jeg fikk en følelse av hvor deilig det hadde vært å brast inn i fjellveggen, kjapt og greit. Er redd jeg kunne smelt oss begge inn i jaktmarkene. Uha.

Også tenker jeg på om det kanskje ikke er helt sunt å synes at "Join me" med HIM er så fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat å tenker jeg på hvor deilig det hadde vært å kunne lagt meg i senga mi og sooovet, for det er ganske tidlig nå og jeg sitter på jobb og prøver å våkne litt.

Også tenker jeg på at jeg snart skal flytte til kjæresten min og at jeg nesten ikke kan vente til det skjer, at jeg snart ser han igjen og at det snart er FERIE!!!! Ok..snart og snart, det er noen uker til da. Men tida går fort den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på at nå må jeg ta en kjip jobbtelefon. Vet at personen jeg skal ringe til kommer til å være sur, men det er ingenting jeg kan gjøre. Sitter på sentralbord og har ikke akkurat allverdens makt. Det var opptatt i sted, nå må jeg ringe.

Mitt motto er å gjøre ting med en gang så slipper man å grue seg.

I hvert fall mitt motto akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...