Gå til innhold

Hva tenker du på akkurat nå?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Høh, der var det gjort. Gikk bedre enn forventet. Da kan jeg tenke på det jeg leser her på kvinneguiden i stedet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter og har dårlig samvittighet fordi jeg var sinna på samboeren min i morges, selv om han ikke hadde gjort noe galt, er bare jeg som skal ha mensen.. Venter på svar på "unnskyld- mailen" min.. :cry:

Og så tenker jeg på om de andre på jobben kan gjennomskue at jeg sitter på KG og leser i stedenfor å jobbe... :o

Dessuten tenker jeg litt på hvordan vi skal koordinere sønnen min sin ferie med pappan sin, og hvor deilig det skal bli med litt barnefri..

Æsj, nå fikk jeg dårlig samvittighet igjen.. :(

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I dag 15/7 tenker jeg på hvor deilig det er å ha vært gift i HELE 2år.Er fortsatt like forelsket i mannen min snart 10 år etter vi traff hverandre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Mange fine tanker her, men også noen dårlige..

I dag har jeg en dårlig dag! Har nemlig funnet ut at jeg har gått opp 10 kg på et år. Fra 32 kg til 42 kg. Men, forhåpentligvis elsker kjæresten min meg uansett.. Han får se meg for første gang på tre uker i dag. *gruer seg* Tenk hvis han synes jeg ser helt ufyselig ut? :oops: :cry: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig på jobb for dagen.

Så tenker jeg på at jeg må huske å skrive bursdagskort til bestemoen min og sende det slik at det rekker frem til bursdagen hennes.

Ellers tenker jeg på hvordan det hadde vært å ha fri mens solen skinner og at det garantert regner innen jeg kommer meg hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå tenker jeg at jeg synes blærekatarr er noe forb...na skit!!! Fastleger som er på ferie er også noe forb....na skit!!

Altfor mange hauger på pulten er noe skit...

Men! Det er bare to dager til det kommer en hjem som jeg kan ligge inntil, kjenne armene rundt meg, kysse på..

Så da spiser jeg antibiotika med ett stort flir, og tygger som besatt for å bli kvitt plager innen ett par dager! :sjarmor:

Ellers tenker jeg og litt på at det er en ukes ferie fra fredag av, at jeg skal hjem til bestevenninda mi, og moren min.

At jeg jaggu skal ta meg en sydentur utpå høsten...

At ting egentlig er ganske deilig! (om det ikke var for den pokkers blærekatarren..)

Ha en god dag alle sammen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Har du flere kjærester Ice-White? På lørdag var du og spiste middag med typen din... og nå har du ikke sett kjæresten din på tre uker?

Jeg tenker på at jeg er glad jeg sto opp tidlig slik at jeg kan gå tidlig fra jobb nå når det er så fint vær :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg har nettopp irritert meg grenseløst over at mannfolk ikke kan legge ned dolokket når de har vært å tissa! Deretter så kan ikke pissestrålen treffe rett, og det går på gulvet noen dråper. :evil: Møkkjobben er det jeg som får, ingen vasker wc.Grrrrr.......... :evil:

Nå er wc ren og gud nåde den mann som nå bommer, og ikke legger lokket på plass!!! :o

Sommerhilsen fra

"Maeve" :sjarmor:

Mitt motto: Når det er på det verste, så kan det ikke bli verre!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei dere :)

Jeg tenker på henne som flyttet ut fra barndomshjemmet i går og hvordan hun vil klare seg.Jeg ringte henne på mobilen og sjekket da var hun allerede på vei til jobb...... stod opp uten min hjelp x i taket. :briller:

Tenker på min skjønne flotte mann som jobber svetter og sliter på bakeriet i varmen.....Gleder meg til han kommer hjem.

Tenker på ferien vi skal ta i november 4 uker hos svigers i India gleder meg noe forferdelig.Jeg skal hoppe sprette danse og synge foran Taj Mahal i Agra :hoho:

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på hvor kjipt det er at samboeren min måtte reise ut på jobb igjen akkurat i dag som jeg har bursdag.... :sur:

Og så tenker jeg på den fantastiske uka vi hadde i Lisboa, og da blir jeg glad igjen. :smile:

Men det er litt kjipt å fylle 25 helt alene uten verken samboer eller sønn.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Akkurat nå tenker jeg på alt det som jeg burde gjøre istedenfor å sitte her.... :roll: Sitter her i kimono, og jeg burde komme meg i dusjen! Jeg burde ha satt på en klesvask, men jeg er så usikker på hva jeg skal sette på...

Også tenker jeg på helgen som har vært.. Hvor morsomt det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye dere tenker på da!

Jeg satt liksom og tenkte på hvor fin bikinien min blir når jeg er ferdig med den jeg liksom.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...