Gå til innhold

Hvor mange er du glad i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er glad i seks stykker. Lurer på om det er mye eller lite. Det er mye man skal lure på en lørdagskveld :fnise:

Anonymkode: 83b0f...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morhjertegod

Å gud det er mange- Mann- tre barn- tre søsken- svigerforeldre- 6 tantebarn-3 svogere-1 svigerinne-3 bestevveninder- 2 kollegaer-eks mann- tanter og onkler- kusiner og fettere. Alle disse ville vært krise om jeg mistet i livet mitt.

Endret av morhjertegod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad i seks stykker. Lurer på om det er mye eller lite. Det er mye man skal lure på en lørdagskveld :fnise:

Anonymkode: 83b0f...1b3

Jeg er glad i mange. Mine barn, min mor og far, mine søsken, mine svogere, mine tantebarn, og flere til. Det er mange personer jeg er glad i. Men familien er det viktigste jeg har. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange...Familier, venner, kollegaer osv osv Telte ikke mer ved 70 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Jeg er glad i veldig mange! Så mange, at jeg har ikke noe tall på det. Alle i familien min, så klart, nære venner, andre, ikke så nære venner, noen kolleger og tidligere kolleger,  også jobber jeg med barn, og de blir jeg også glad i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når egen familie rommer rundt 100 stk (søsken, søskenbarn, tanter å onkler), jeg har ikke kontakt med alle. Mannen har endel søsken, hvorav jeg blir tante til 11 stk igjen, så blir det endel, så er det venner, så oppimot 150 stk kan jeg tenke meg, som jeg er glad i :) 

Anonymkode: 250a2...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange! Men på delt 1.plass ligger kjæresten og hesten min 💕

Anonymkode: 9a1e7...6b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange. Min lillesøster som betyr hele verden for meg, mamma og pappa, samboeren min, 3 tanter, 3 onkler, 4 besteforeldre, 9 søskenbarn, svigermor og svigerfar + bonus-svigermor, 4 svogere/svigerinner, 8 tantebarn,  4 venninner, 2 kollegaer. 

Det blir 44 det, hvis jeg regnet riktig. 

Anonymkode: f0c69...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns "glad i" er litt sterkt. Er vell  bare 2 jeg sier det til, mamma og sønnen min. Men er jo glad i søstra mi og mormor også.

ellers er det jo venner og andre jeg bryr meg om men ville ikke bruke orda " glad i". Er vell sånn som skriver det automatisk tilbake til venner o.l men jeg mener det jo ikke, men bryr meg om dem gjør jeg jo på et vis. Blir så mye drama om jeg ikke sier det tilbake så bare jatter med.

Liker egentlig å mene det jeg sier... :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Alle har vel en individuell betydning av å være glad i, og min definisjon teller 3. Bryr meg masse om mange flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lady Mondegreen

Jeg tror ikke om jeg vet helt sikkert hva det innebærer overfor mennesker. Jeg er veldig glad i to dyr, og det er en helt klar, konkret følelse. Men jeg kan kanskje regne med et par mennesker også? Hm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...