AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg er glad i seks stykker. Lurer på om det er mye eller lite. Det er mye man skal lure på en lørdagskveld Anonymkode: 83b0f...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Del Skrevet 9. januar 2016 Ingen! Anonymkode: bb91c...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Del Skrevet 9. januar 2016 48 stk Anonymkode: 1edc7...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Del Skrevet 9. januar 2016 Seks stykker her også Anonymkode: 3d4b1...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 9. januar 2016 #5 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg er glad i mange jeg, på forskjellige måter. Familie, partner, venner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 9. januar 2016 #6 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Å gud det er mange- Mann- tre barn- tre søsken- svigerforeldre- 6 tantebarn-3 svogere-1 svigerinne-3 bestevveninder- 2 kollegaer-eks mann- tanter og onkler- kusiner og fettere. Alle disse ville vært krise om jeg mistet i livet mitt. Endret 9. januar 2016 av morhjertegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 9. januar 2016 #7 Del Skrevet 9. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad i seks stykker. Lurer på om det er mye eller lite. Det er mye man skal lure på en lørdagskveld Anonymkode: 83b0f...1b3 Jeg er glad i mange. Mine barn, min mor og far, mine søsken, mine svogere, mine tantebarn, og flere til. Det er mange personer jeg er glad i. Men familien er det viktigste jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. januar 2016 #8 Del Skrevet 9. januar 2016 Mange...Familier, venner, kollegaer osv osv Telte ikke mer ved 70 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 9. januar 2016 #9 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg er glad i veldig mange! Så mange, at jeg har ikke noe tall på det. Alle i familien min, så klart, nære venner, andre, ikke så nære venner, noen kolleger og tidligere kolleger, også jobber jeg med barn, og de blir jeg også glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Del Skrevet 9. januar 2016 Når egen familie rommer rundt 100 stk (søsken, søskenbarn, tanter å onkler), jeg har ikke kontakt med alle. Mannen har endel søsken, hvorav jeg blir tante til 11 stk igjen, så blir det endel, så er det venner, så oppimot 150 stk kan jeg tenke meg, som jeg er glad i Anonymkode: 250a2...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 9. januar 2016 #11 Del Skrevet 9. januar 2016 Mange! Alle søskenbarn, tanter, onkler, venninner og kompiser, mamma og pappa, søsken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #12 Del Skrevet 9. januar 2016 Mange! Men på delt 1.plass ligger kjæresten og hesten min 💕 Anonymkode: 9a1e7...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #13 Del Skrevet 9. januar 2016 Det er mange. Min lillesøster som betyr hele verden for meg, mamma og pappa, samboeren min, 3 tanter, 3 onkler, 4 besteforeldre, 9 søskenbarn, svigermor og svigerfar + bonus-svigermor, 4 svogere/svigerinner, 8 tantebarn, 4 venninner, 2 kollegaer. Det blir 44 det, hvis jeg regnet riktig. Anonymkode: f0c69...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 9. januar 2016 #14 Del Skrevet 9. januar 2016 Tre mennesker og ett dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 9. januar 2016 #15 Del Skrevet 9. januar 2016 syns "glad i" er litt sterkt. Er vell bare 2 jeg sier det til, mamma og sønnen min. Men er jo glad i søstra mi og mormor også. ellers er det jo venner og andre jeg bryr meg om men ville ikke bruke orda " glad i". Er vell sånn som skriver det automatisk tilbake til venner o.l men jeg mener det jo ikke, men bryr meg om dem gjør jeg jo på et vis. Blir så mye drama om jeg ikke sier det tilbake så bare jatter med. Liker egentlig å mene det jeg sier... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 9. januar 2016 #16 Del Skrevet 9. januar 2016 Alle har vel en individuell betydning av å være glad i, og min definisjon teller 3. Bryr meg masse om mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #17 Del Skrevet 10. januar 2016 Definer "glad i". Vanskelig å svare ellers. Anonymkode: 5b864...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 10. januar 2016 #18 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg tror ikke om jeg vet helt sikkert hva det innebærer overfor mennesker. Jeg er veldig glad i to dyr, og det er en helt klar, konkret følelse. Men jeg kan kanskje regne med et par mennesker også? Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 10. januar 2016 #19 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg er ganske slutty av meg så er stort sett glad i alle mennesker jeg møter i ulik grad.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. januar 2016 #20 Del Skrevet 11. januar 2016 Mange nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå