Gå til innhold

Jeg har et rottefjes (bilde)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

http://4.bp.blogspot.com/-WmEbw8Ejugo/UjSCUhrqkaI/AAAAAAAAAIs/CL_JVzVuaUo/s1600/lauren+jaw+surgery+11+jull+2013+001+005.JPG

Dette er ikke meg på bildet, men jeg har overbitt og ser ut som en rotte eller mus.

Jeg la ikke merke til det selv før andre kommenterte det. Nesen min går rett ned, istedenfor en liten bue, så jeg får et enda spissere rottefjes. Baktenna møter rett bak fortenna, så jeg vet ikke vordan de kan bli dratt lengre frem. Dersom jeg biter fortenna sammen så møtes ikke gjekslene. Går dette an å fikse? Det blir vel grusomt dyrt.

Som følge av overbittet har jeg en syk dobbelthake. Jeg får panikk om noen tar bilde av meg, noe folk ikke respekterer..De synes jeg er dramatisk. Hater å få de stygge bildene på facebook når de vet jeg ikke liker det. De synes det er morsomt at jeg er så stygg på alle bildene. Akkurat nå kjenner jeg virkelig på hvor deprimert jeg er og hvor mye rottefjeset har ødelagt alt av selvtillit. Vet det kan variere i pris, men vil det koste mer enn 30.000kr? Jeg sover også med munnen åpen noe som gjør søvn og tenner utsatt, så det er ikke bare kosmetisk. Går det an å lage en bue på nesen? Nå er overbittet/dobbelthaken hovedproblemet mitt men føler nesen er med på å definere det grusomme ansiktstrekket. 

Jeg er litt sint for at dette ikke ble plukket opp lenge før jeg var 18 år. Jeg så det ikke selv da men det var nok derfor folk spurte om jeg hadde downs og de trodde jeg var feit når de kun så ansiktet mitt på bilder. Jeg går rundt med et sjal hele tiden, og presser kjeven frem dersom jeg føler folk ser på meg. Det verste er at jeg faktisk har hatt regulering.

Anonymkode: 3a5fc...20b

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes slikt utseende er døds-sjarmerende jeg. Vær fornøyd med utseendet ditt. Overbitt er jo utrolig søtt _)

Anonymkode: 08ef2...00c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dobbelthake selv når jeg er undervektig og har blitt referert til som kalkun av såkalte "venner".

Allikevel har jeg overlevd, hatt plenty av kjærester og fungerer godt sosialt.

Hva jeg prøver å si? GET OVER IT.

Anonymkode: 99547...8e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dobbelthake selv når jeg er undervektig og har blitt referert til som kalkun av såkalte "venner".

Allikevel har jeg overlevd, hatt plenty av kjærester og fungerer godt sosialt.

Hva jeg prøver å si? GET OVER IT.

Vel jeg har ikke hatt plenty av kjærester. Jeg har aldri blitt kysset engang. Jeg fungerer ikke så godt sosialt, har alltid vært den som må dilte etter andre, og da velger jeg heller å være alene. Skulle ønske det var så lett å get over it. Ikke at jeg tror alt løser seg med en operasjon. 

Anonymkode: 3a5fc...20b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Baktenna møter rett bak fortenna, så jeg vet ikke vordan de kan bli dratt lengre frem. Dersom jeg biter fortenna sammen så møtes ikke gjekslene. Går dette an å fikse? Det blir vel grusomt dyrt.

Det er jo slik det skal være.

• Liker 6
Gjest cheshirecat
Skrevet

De refererer til deg som "kalkun" for å trykke deg ned. Kjempe dårlig gjort :(  veldig synd at du skal føle sånn om degselv, helt unødvendig. Ingen av oss er perfekte; de med pent "bitt" kan slite med vekta. De med perfekt vekt kan slite med håret. De med et nydelig hår kan slite med høyde. De med "perfekt" høyde kan slite med uren hud. De med bra hud kan....." Osv.  Se det vakre i degselv. Hva mener du kunne vært gjort annerledes ..? 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev:

De refererer til deg som "kalkun" for å trykke deg ned. Kjempe dårlig gjort :(

Det var meg og ikke TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er synd at du ønsker å fikse på utseende ditt. Alle er forskjellige, og kan finne flere ting med seg selv og eget ansikt som de ønsker å fikse. At vennene dine kaller deg for ting, tror jeg de aller fleste kan ha opplevd. Jeg ble kalt brilleslange, og mange dyrenavn som har store øyne (brillene er som forstørrelsesglass). Jeg får ikke operert eller bruke alternativer. Ser ingenting uten dem. 

Nei, du er vakker slik du er, og som du sier har du ikke selv lagt merke til det før noen kommenterte det. Det gjorde ikkr jeg heller med 'ørne-nesen' min. Fikk kommentarer på at den hadde en kul oppå, noe jeg ALDRI har sett. Men fra siden ser man tydelig at nesa er annerledes. Ønsket jeg å file den, absolutt. Gråt jeg over hvor 'stygg' jeg var, absolutt. Men så vokser man fra dårlig selvtillit og innser at alle er forskjellig. 

Tenkte jeg noen gang over at jeg har Tom Cruise sin tannstilling? Aldri. Før jeg fikk kommentarer på hvor skjev tannstilling jeg hadde. Og at jeg hadde hoggtann. Ikke før andre kalte meg vampyr tenkte jeg over hvor mye tanna egentlig stakk ut. 

Men takker jo selvsagt for at folk har vært så snille å kommentere alt som ikke er -A4- og "normalt" på meg. Det får meg til å innse at slik ser jeg ut, og det er ikke koe jeg ønsker å gjøre med det! :)

Anonymkode: f3653...b22

• Liker 1
Skrevet

Fysj å fy så kvalme venner du har TS:kjefte:

Skaff deg nye venner. Kunne aldri vært venner med folk som fant gleden i å ta stygge bilder av meg. Og mener at jeg ser stygg ut. Ta lite flatterende bilder av de såkalte venne dine. Vedder på at pipa får en annen lyd da. Du kan bruke det som pressemiddel når de nekter å slette bilder de har tatt av deg :lur:

Utifra beskrivelse om utseende ditt TS så tviler jeg på at det kommer til å stå i veien for dine mål og drømmer:hug:

Skrevet

Nese og hake er det jo mange som fikser på. Snakk med en plastisk kirurg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Arabella skrev:

Det er faktisk ingen av dere som svarer på det TS spør om, nemlig om det går an å gjøre noe med dette som hun oppfatter som et problem.

TS, søk på hakeimplantater og ta kontakt med forskjellige klinikker som utfører slike inngrep. Her er et par eksempler:

Hakeplastikk | Volvat

Hakeplastikk -hakeimplantat- hakeforstørrelse

Nei. Å komme med "du er fin som du er" "GET OVER IT!" hjelper ikke ts noen ting. Ikke slike svar ts er ute etter. Men enig i at hake implant kan funke.

Anonymkode: 9461e...b7f

• Liker 2
Skrevet

Hvis ansiktet ditt er som på bildet, og du opprinnelig sliter med det (noe jeg ikke kan skjønne) tror jeg haleimplantat hadde vært noe for deg! 

Og hvis undertennene dine møter rett bak fortennene, kan jeg ikke forstå at det er så voldsomt overbitt? Eller er det bare tennene dine som "stikker" unormalt langt ut?

Jeg har selv overbitt (sikkert nærmere 0.4 cm), men jeg har ikke et slikt type ansikt, og det tror jeg skyldes at haken min er litt mer fremtredende. Så det er jo absolutt noe å vurdere om det virkelig plager deg.

Anonymkode: ab75c...adf

Skrevet

I følge det du skriver om tennene dine, så høres dette ut som helt normalt og ikke noe som skal fikses opp. Og de fleste sover da med munnen litt åpen? Bedre det enn å gnisse tenner i søvne. Det ødelegger tenner og gir store hodesmerter. 

For meg høres det ut som du er et mobbeoffer. Og det er virkelig ikke ok :( jeg er helt garantert sikker på at du ser mye bedre ut enn du tror selv. Disse mobberne har ødelagt ditt selvbilde. Man mister evnen til å se seg selv slik man egentlig er. 

Jeg er ikke imot plastisk operasjon. Har man råd så er det helt greit å fikse litt. Og som Arabelle skriver så holder det lenge med hake og/eller nese. 

Men dette vil nok ikke endre noe hos mobberne. Tvert i mot. Antagelig er du såpass pen fra før at mobberne er sjalu. Og de er så ufattelig lavmåls disse menneskene at det beste for deg er å snu de ryggen og aldri se deg tilbake. 

Anonymkode: ffc97...657

Skrevet

Synes du likner på Lady Gaga som usminket, sett i fra siden i hvert fall. Du kan jo ta litt inspirasjon fra henne når du skal sminke deg, hun har sminket seg veldig fint og klassisk den siste tiden☺

Anonymkode: 9b0d5...ac0

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er som du er, finner du en som elsker deg for den du er. 

Hvis du er en annen og spiller skuespill, finner du en som tror at han elsker deg, men når sannheten kommer for en dag vil ikke forholdet vare. Og nei, du har ikke et avskrekkende utseende. 

Anonymkode: ac412...4a9

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er som du er, finner du en som elsker deg for den du er. 

Hvis du er en annen og spiller skuespill, finner du en som tror at han elsker deg, men når sannheten kommer for en dag vil ikke forholdet vare. Og nei, du har ikke et avskrekkende utseende. 

Anonymkode: ac412...4a9

Man er ikke en annen selv om man fikser på utseende sitt, og man kan godt være ærlig om det til partneren sin, det betyr ikke at forholdet ikke vil vare. TS har store komplekser for utseendet sitt, hun har lyst til å føle seg pen, da er det ikke nok med "ikke avskrekkende". 

Anonymkode: a9d21...6ca

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo slik det skal være.

Hva er baktenner? Er det tennene I underkjeven? De skal I såfall ligge bak tennene I overkjeven. Ellers er man det man kaller underbitt.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og hets.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...