Gå til innhold

Venninne som forsvant når hun fikk seg type

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg anså henne som bestevenninne, vi så hverandre nesten ukentlig, og hadde iallefall kontakt flere ganger i uka. Ut av det blå fikk hun seg kjæreste og forduftet. Hun har ikke tid til å finne på noe, hun svarer skikkelig sent på meldinger (når jeg knapt trengte å vente et minutt før), også tar jo hun heller ikke kontakt. Hvis hun tar kontakt så er det om jeg skal henge med henne, typen og vennene til typen. Jeg er ganske introvert, og liker ikke forsamlinger med mange og nye folk, noe hun vet. 

Åh, blir skikkelig lei meg egentlig, savner jo noen å snakke med og savner å høre hva som skjer i livet hennes. Men hun er jo forduftet.  

Anonymkode: fcd51...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er ganske vanlig, dessverre. Ta imot invitasjonen til å henge med henne og resten av gjengen enste gang, så blir du litt kjent. Hvis du ikke orker det må du nesten vente til den verste forelskelsesfasen går over. Da kommer venninna di sannsynligvis rekende tilbake. Se deg rundt etter nye, vennlige fjes i mellomtiden. 

Anonymkode: 55eed...fbc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men tro meg det er like greit å bli kvitt kvinnfolk som bare har kontakt med typens venner og ikke sine egne når hun får seg kjæreste. Gi fanden i henne nu og ikke ta henne tilbake når det blir slutt mellom dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Standard egoistiske jenter når de får seg type. Den type jenter sitter igjen uten venner eller barnepass når de ikke er sammen med typen lenger eller får seg barn. Tragisk. Venner skal alltid settes foran en kjæreste, og venner som ikke gjør det er ikke ekte venner.
Klart man får mindre tid til venner når man går i et forhold, mange endres livsstil og interesser, og det er helt greit, men man dropper ikke vennene sine og avlyser avtaler bare fordi typen plutselig ringer.

Anonymkode: 7e9c1...365

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venner kommer da vel i andre rekke hvis man etablerer et seriøst forhold. Venner skal prioriteres selvfølgelig. I starten må man regne med at de forelskede fordufter en periode. Unn dine venner kjærligheten. Men når det har gått 3 måneder burde den verste fasen være over og da komme litt i vennerute igjen.  Hvis det ikke skjer og standarden blir å bare henge med kjærestens venner og aldri sine egne er det greit å si fra. Og eventuelt kutte ut vennskapet hvis det ikke er av betydning for den andre. 

Anonymkode: 98903...3b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg kuttet ut vennskap med to venniner, på grunn av de ikke klarte å unne meg at jeg hadde funnet kjærligheten. Det er så typisk jenter som aldri har hatt kjæreste, som oppfører seg sånn..

Anonymkode: e84d3...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9.1.2016 at 16.24, AnonymBruker skrev:

Jeg anså henne som bestevenninne, vi så hverandre nesten ukentlig, og hadde iallefall kontakt flere ganger i uka. Ut av det blå fikk hun seg kjæreste og forduftet. Hun har ikke tid til å finne på noe, hun svarer skikkelig sent på meldinger (når jeg knapt trengte å vente et minutt før), også tar jo hun heller ikke kontakt. Hvis hun tar kontakt så er det om jeg skal henge med henne, typen og vennene til typen. Jeg er ganske introvert, og liker ikke forsamlinger med mange og nye folk, noe hun vet. 

Åh, blir skikkelig lei meg egentlig, savner jo noen å snakke med og savner å høre hva som skjer i livet hennes. Men hun er jo forduftet.  

Anonymkode: fcd51...1d8

Hun er forelsket og da blir man sånn, det er helt normalt. 

Du må unne henne å finne kjærligheten, og vise forståelse for at ting gjerne er litt intensivt den første tiden. Det går over etterhvert.

Utover dette ville jeg bare tatt kontakt med henne og vist at jeg har lyst til å være med henne uten å Kreve at hun skal velge deg framfor han. Det hjelper nok også å vise at du er glad på hennes vegne, og er glad for at hun har funnet noen hun er så glad i.

Anonymkode: 47640...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du syntes det er kjedelig, men har du vist at du er glad på hennes vegne og har forståelse for at hun er forelsket? Eller har du virket sur og bitter over at hun ikke prioriterer deg? I så fall så dytter du henne nok mer vekk. Da vil hun tro at du ikke ønsker at hun skal være glad, og at du ikke virker glad på hennes vegne.

Det er som andre sier over, normalt at folk blir litt tullete når de er forelsket. Hvis det hele i tillegg er ganske nytt så tar det litt tid før det går over. Da går nok alt tilbake til normalt igjen.

Anonymkode: 47640...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...