Gjest Badebuksa Skrevet 8. januar 2016 #1 Del Skrevet 8. januar 2016 Hvis du liker dem, er det kanskje "for noen fæle mennesker"? Hvis du misliker dem da? "Jeg elsker svigermoren og svigerfaren din!"? Hva er det verste du kan høre noen si om svigerforeldrene dine? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 8. januar 2016 #2 Del Skrevet 8. januar 2016 Svigermoren din er en klok dame, det er nok deg det er noe galt med 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. januar 2016 #3 Del Skrevet 8. januar 2016 13 minutter siden, Badebuksa skrev: Hvis du liker dem, er det kanskje "for noen fæle mennesker"? Hvis du misliker dem da? "Jeg elsker svigermoren og svigerfaren din!"? Hva er det verste du kan høre noen si om svigerforeldrene dine? Hvorfor? For et underlig innlegg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Del Skrevet 8. januar 2016 Et øyeblikk siden, Fresi skrev: For et underlig innlegg. Evner du ikke å svare på tråder? Anonymkode: 357ff...a2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppemann Skrevet 8. januar 2016 #5 Del Skrevet 8. januar 2016 At de har oppdratt Badebuksa på kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 8. januar 2016 #6 Del Skrevet 8. januar 2016 1 minutt siden, Suppemann skrev: At de har oppdratt Badebuksa på kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2016 #7 Del Skrevet 8. januar 2016 "Du, svigermor?! Du har så fine pupper!" ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 8. januar 2016 #8 Del Skrevet 8. januar 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: "Du, svigermor?! Du har så fine pupper!" ..... Den hadde jeg blitt sjokkert over. Svigermor har ikke pupper, de går i ett med knea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2016 #9 Del Skrevet 8. januar 2016 2 minutter siden, Badebuksa skrev: Den hadde jeg blitt sjokkert over. Svigermor har ikke pupper, de går i ett med knea Sa det en gang...til en eks..ikke mora...at mora hennes hadde fine pupper. Men det var i forbindelse med prat om eksens pupper og hvor hun hadde dem fra. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 8. januar 2016 #10 Del Skrevet 8. januar 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Sa det en gang...til en eks..ikke mora...at mora hennes hadde fine pupper. Men det var i forbindelse med prat om eksens pupper og hvor hun hadde dem fra. 😊 Tråkka du i salaten eller godtok hun det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2016 #11 Del Skrevet 8. januar 2016 Et øyeblikk siden, Badebuksa skrev: Tråkka du i salaten eller godtok hun det? Hun lo seg nesten bort....og trua i lang tid med å å fortelle det til mor si. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 8. januar 2016 #12 Del Skrevet 8. januar 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Hun lo seg nesten bort....og trua i lang tid med å å fortelle det til mor si. 😀 Da var det gjort. Da hadde hun overtaket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2016 #13 Del Skrevet 9. januar 2016 5 minutter siden, Badebuksa skrev: Da var det gjort. Da hadde hun overtaket Nettopp. Men jeg avspora tråden din. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 9. januar 2016 #14 Del Skrevet 9. januar 2016 6 timer siden, Jerry Lee skrev: Nettopp. Men jeg avspora tråden din. Beklager. Jeg synes det var en artig avsporing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå