Gå til innhold

Oliver's

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

hehe jeg fant det på olivers.no :oops: Noen andre som gir hunden sin olivers som vil fortelle meg om sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo er forhandlere av Oliver's i Tromsø, og vi har KUN fått gode tilbakemeldinger på fôret.

Oliver's inneholder ingen animalske produkter, og det er kun brukt råvarer som er godkjent som menneskeføde.

Det smaker kylling og det lukter godt. Ja, vi har smakt på det :sjarmor:

Oliver's vant også forbrukertesten til tv2 i 2004.

Hunden vår er sinnsykt kresen på fôr, og spiser ikke hva som helst, men etter han bynte på dette fôret, spiser han flere gang for dagen. Noe han aldri har gjort før.

Så jeg anbefaler det på det sterkeste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg bruker Oliver's til ilderne mine (oliver's cat Kitten)

Jeg bestillte det på nett og dagen etter var d på døra! :hakeslepp:

Super service Oliver's :klappe:

Har fått masse tips om dette foret og kan også anbefale d videre til andre!

Ps. Dessuten kan man bestille andre ting til våre kjære små der også! :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Det høres bra ut :) Har bestilt en sekk nå! Spurte veterinæren vår om det, og til og med hun anbefalte det.

Sarabi, om jeg hadde bodd i Tromsø så skulle jeg kjøpt av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres bra ut :) Har bestilt en sekk nå! Spurte veterinæren vår om det, og til og med hun anbefalte det.

Sarabi, om jeg hadde bodd i Tromsø så skulle jeg kjøpt av deg :)

Heheheh :D

Hadde du bodd i Tromsø, hadde det nok vært meg som hadde levert til deg uansett ;) Men takk likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

I dag fikk vi en sekk med olivers start levert på døra :D Vi har nå blanda en liten neve oppi allergifôret nemi har gått på. Regner med det kommer til å gå bra, da utslettet ikke har forsvunnet selv om hun har gått på allergifôr i 6 uker. Jeg satt meg ned og leste litt på det som fulgte med oppi med fakturaen, og så det sto at de bare skulle få start til de var 3,5 - 4 mnd gamle?? :roll: Vår nemi er 5 mnd nå hun... Så da skal vi altså egentlig kjøpe det som heter adult? Jeg har gleda meg lenge til å gi henne valpefôr igjen siden hun har gått på dette allergifôret for voksne siden hun var 3 mnd... men hun skal altså ha adult? sett at andre merker anbefaler valpefôr til de er 1 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliver's inneholder ingen animalske produkter, og det er kun brukt råvarer som er godkjent som menneskeføde.

Er det snakk om veggisfôr??! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Nei, det er laget av Lam fra New Zealand... ;)

OK! :-) Bare lurte siden du sa det ikke inneholdt animalske produkter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Et spørsmål til ang. oliver's. Skal man også bløte dette fôret sånn som med andre fôr? Vi bløter det, men det har liksom litt annen konsistens...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Vi forer med Olivers vi også. Flere i brukshundklubben her bruker det også. Er veldig fornøyd. Hunden vår er kresen og han spiser det.

Vi bløtlegger aldri foret, har aldri gjort det heller. Vanlig tørrfor funker best her i hus. Han spiser ikke bløtlagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
Jeg og sambo er forhandlere av Oliver's i Tromsø, og vi har KUN fått gode tilbakemeldinger på fôret.

Oliver's vant også forbrukertesten til tv2 i 2004.

Hunden vår er sinnsykt kresen på fôr, og spiser ikke hva som helst, men etter han bynte på dette fôret, spiser han flere gang for dagen. Noe han aldri har gjort før.

Så jeg anbefaler det på det sterkeste ;)

Er ikke dette reklame for eget foretak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesj.. Hun bare nevnte at hun solgte det og at det var et bra fôr.. Det må da være måte på.

Kattefôret har jeg hørt mye bra om. Det skal testes ganske snart, tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...