Gå til innhold

Hva tror du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker helt ærlig at du ikke har hatt så mye flaks med å treffe noen, og heller ikke har vært så aktiv. Tror ikke utseendet har så mye å si som man kanskje tenker. For mange faller ikke en kjæreste i fanget sånn uten videre. Jeg er 29 år og tror de fleste vil anse meg som ganske pen, men jeg har aldri hatt kjæreste. Min grunn er nok at jeg aldri har gått veldig inn for det, og har flyttet en del. 

Når det gjelder "overkt" (jeg kaller ikke 15kg overvekt), så syns jeg alltid det er et godt sted å starte for din egen del. Med økt overskudd og bedre selvfølelse kan det nok hjelpe deg mye i "jakten på kjærligheten", da du vil føle seg mye bedre som person. Jeg ser du skriver at du ikke har motivasjon til å gå ned i vekt. Jeg tror du må få hjelp med både endring av kosthold og sette opp et treningsprogram. Man går ikke ned i vekt og holder seg der på et par uker, det må en livsstilsendring til. Hvis du har råd til en personlig trener ville jeg brukt litt penger på det, finn en du trives med som motiverer deg. 

Videre lurer jeg litt på hvor aktiv du er med dating og sånt. Jeg begynte med det først i fjor, etter å aldri ha vært på en eneste date. I begynnelsen var det utrolig skummelt, men nå går det veldig greit. Jeg har lært masse om meg selv, og selv om ingen av dem har vært noe mer enn vennskapelig, så har det vært koselig å treffe nye menesker. Tror det er viktig å endre mønsteret sitt og utfordre seg selv for å få noen endringer.

Anonymkode: db951...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...