Gå til innhold

Hva tror du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 32 år gammel dame. Jeg har ordentlig utdannelse, fast jobb, ryddig økonomi og egne interesser. Jeg har mange venner og har ingen problemer i sosiale settinger. Jeg er tjukk, burde sikkert gått ned 15 kg. Har litt komplekser for utseendet men kler meg pent og har god hygiene. Jeg har aldri hatt kjæreste, har knapt vært i nærheten engang. Det er ikke noe jeg pleier å annonsere, men familie og nære venner vet det.

Tenker litt ekstra mye på hvorfor det er sånn i kveld, så jeg ville høre hva dere tror er årsaken. Helt spontant uten å kjenne meg personlig, hva er det første du tenker?

Anonymkode: ac3e6...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det er noe med peronligheten din som gjør at folk bare heller vil ha deg som venn enn som kjæreste. Eller at du har for høye krav til en eventuell kjæreste.. Psykiske problemer eller fysiske... Første tankene mine iallfall, mener ikke å være frekk altså.

Anonymkode: 9fbe7...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det er noe med peronligheten din som gjør at folk bare heller vil ha deg som venn enn som kjæreste. Eller at du har for høye krav til en eventuell kjæreste.. Psykiske problemer eller fysiske... Første tankene mine iallfall, mener ikke å være frekk altså.

Anonymkode: 9fbe7...435

Du er ikke frekk, du gjorde akkurat som jeg ba om :)

Anonymkode: ac3e6...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrent, deigete kropp er det jeg tenker når folk skriver "15kg for mye". De kiloene er noe du kan gjøre noe med, med mindre du trives med en del ekstra.😊

Du skriver at du har komplekser for utseende. Gjør du noe for å fremheve de pene trekkene dine?

sliter du kanskje litt sosial? Har du spurt vennene dine om hva de tror?

Anonymkode: d4ac7...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg tror du ikke har møtt den rette enda :) Mange får tidlig kjæreste og mange får sent kjæreste. Det varierer fra person til person. Ingenting galt med deg i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrent, deigete kropp er det jeg tenker når folk skriver "15kg for mye". De kiloene er noe du kan gjøre noe med, med mindre du trives med en del ekstra.😊

Du skriver at du har komplekser for utseende. Gjør du noe for å fremheve de pene trekkene dine?

sliter du kanskje litt sosial? Har du spurt vennene dine om hva de tror?

Anonymkode: d4ac7...490

Jeg er ikke ute etter råd om hva jeg bør endre på. Jeg lurer bare på hva det første dere tenker er i veien med meg. Sånn jeg forstår det tenker du at det er vekta mi. Helt fair.

Anonymkode: ac3e6...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ute etter råd om hva jeg bør endre på. Jeg lurer bare på hva det første dere tenker er i veien med meg. Sånn jeg forstår det tenker du at det er vekta mi. Helt fair.

Anonymkode: ac3e6...cbd

Og dårlig selvtillit?

Beskrivelsen kunne like gjerne vært av noen av mine venner, de fikk seg partner når de passerte 30. Tror det er noe rett i det som hun over nevner, noen får kjæreste tidlig, andre sent😊

Anonymkode: d4ac7...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Du tager ingen risiko , du er der hvor du føler deg sikker og tryg men gå ikke langere lenger enn det.. ??

Anonymkode: c2370...b69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er vekta, 15 kg er ingenting. Jeg veide 95 kg når jeg traff min første kjæreste som var en veltrent og kjekk ung herremann :) Har flere venninner som veier godt over 100 kg, og de er og sammen med kjekke unge menn som verken er chubby chasers eller feeders., de bare falt for hverandre uavhengig av utseendet.

Anonymkode: 9fbe7...435

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du kanskje ikke er frempå nok? At du kanskje er av den typen som venter på at andre skal ta initiativ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du pen?

Min første tanke er at du kanskje er litt for "ordentlig" og om du ikke er veldig pen og i tillegg rund i kantene, kanskje det ligger det.

Kan også tenkes at du er fantastisk nydelig og at riktig mann bare ikke har dukket opp enda :P

Anonymkode: e6eb1...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 32 år gammel dame. Jeg har ordentlig utdannelse, fast jobb, ryddig økonomi og egne interesser. Jeg har mange venner og har ingen problemer i sosiale settinger. Jeg er tjukk, burde sikkert gått ned 15 kg. Har litt komplekser for utseendet men kler meg pent og har god hygiene. Jeg har aldri hatt kjæreste, har knapt vært i nærheten engang. Det er ikke noe jeg pleier å annonsere, men familie og nære venner vet det.

Tenker litt ekstra mye på hvorfor det er sånn i kveld, så jeg ville høre hva dere tror er årsaken. Helt spontant uten å kjenne meg personlig, hva er det første du tenker?

Anonymkode: ac3e6...cbd

Er helt umulig å tro noe om hvorfor etter hva du skriver,annet enn at du aldri har vært forelska.Av en eller annen merkelig grunn.Men vet jo om en mann som ikke ble forelska før han ble 35.Han er etterforsker i politiet,har hatt mange damer da,men var ikke i nærheten av å ha vært forrlska tidligere.Så det kan jo skje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2016 den 22.47):

Helt spontant uten å kjenne meg personlig, hva er det første du tenker?

Anonymkode: ac3e6...cbd

- At du kanskje har en stor og god og sammensveiset familie? Av en eller annen grunn er det fellesnevneren blant alle langvarig single jeg vet om.

- At du ikke har brødre? De jentene jeg kjenner som ikke har brødre, har ofte vanskeligere med å oppføre seg lett og ledig blant menn, enn dem som har brødre.

Det var det første jeg tenkte :)

Endret av a l'orange
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 32 år gammel dame. Jeg har ordentlig utdannelse, fast jobb, ryddig økonomi og egne interesser. Jeg har mange venner og har ingen problemer i sosiale settinger. Jeg er tjukk, burde sikkert gått ned 15 kg. Har litt komplekser for utseendet men kler meg pent og har god hygiene. Jeg har aldri hatt kjæreste, har knapt vært i nærheten engang. Det er ikke noe jeg pleier å annonsere, men familie og nære venner vet det.

Tenker litt ekstra mye på hvorfor det er sånn i kveld, så jeg ville høre hva dere tror er årsaken. Helt spontant uten å kjenne meg personlig, hva er det første du tenker?

Anonymkode: ac3e6...cbd

Jeg kjenner flere på din alder som aldri har hatt kjæreste.Dette er snakk om helt vanlige mennesker,derfor ville jeg ikke tenkt noe negativt om deg.Om jeg skulle spekulert i årsak ville jeg kanskje tenkt det skyldes selvrealisering med tanke på utdanning,karriere, reiser eller en hobby,og at dette har vært din fremste prioritering.Ellers ville jeg tenkt det kunne skyldes at du har høy terskel for å gå inn i et forhold,eller rett og slett trives som singel.Jeg vet fra meg selv at det er fullt mulig,selv om enkelte mennesker har fryktelig vanskelig for å skjønne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, a l'orange skrev:

- At du kanskje har en stor og god og sammensveiset familie? Av en eller annen grunn er det fellesnevneren blant alle langvarig single jeg vet om.

- At du ikke har brødre (forutsatt at det er menn du evt. vil være kjæreste med)? De jentene jeg kjenner som ikke har brødre, har ofte vanskeligere med å oppføre seg lett og ledig blant menn, enn dem som har brødre.

Det var det første jeg tenkte :)

Dette var faktisk interessant det du skriver ... 

Anonymkode: c2370...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra det du skriver så vil jeg si det har noe med din egen holdning til utseende ditt å gjøre. "15 kilo for mye", samt "komplekser til utseende mitt". Det å være selvsikker er for meg det som tiltrekker meg mest ved en person. Om du er så usikker, så skader det ikke noen at du begynner å trene litt og bli enda mer fornøyd med ditt eget utseende.

Det kan være at du også har for høye forventninger til en partner også og at du er litt for kresen. Du er en utdannet og intelligent kvinne og da kan man fort bli litt kresen. Du forteller heller ikke så mye om din personlighet, noe som selvsagt betyr mye.

Men ikke gi opp håpet, det er nok noen der ute for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest cheshirecat

- at du er redd. Alt for trygghetssøkende og tar aldri noen risiko. Den som intet våger intet vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 32 år gammel dame. Jeg har ordentlig utdannelse, fast jobb, ryddig økonomi og egne interesser. Jeg har mange venner og har ingen problemer i sosiale settinger. Jeg er tjukk, burde sikkert gått ned 15 kg. Har litt komplekser for utseendet men kler meg pent og har god hygiene. Jeg har aldri hatt kjæreste, har knapt vært i nærheten engang. Det er ikke noe jeg pleier å annonsere, men familie og nære venner vet det.

Tenker litt ekstra mye på hvorfor det er sånn i kveld, så jeg ville høre hva dere tror er årsaken. Helt spontant uten å kjenne meg personlig, hva er det første du tenker?

Anonymkode: ac3e6...cbd

 

Jeg tenker; Du høres ut som du er en busy dame, er du ofte i situasjoner der du omgås menn? Er du komfortabel nok rundt de til at du får vist hvem du er? Er du kresen i forholdt til hvordan en mann skal være og utseende hans? 

Anonymkode: 43306...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 32 år gammel dame. Jeg har ordentlig utdannelse, fast jobb, ryddig økonomi og egne interesser. Jeg har mange venner og har ingen problemer i sosiale settinger. Jeg er tjukk, burde sikkert gått ned 15 kg. Har litt komplekser for utseendet men kler meg pent og har god hygiene. Jeg har aldri hatt kjæreste, har knapt vært i nærheten engang. Det er ikke noe jeg pleier å annonsere, men familie og nære venner vet det.

Tenker litt ekstra mye på hvorfor det er sånn i kveld, så jeg ville høre hva dere tror er årsaken. Helt spontant uten å kjenne meg personlig, hva er det første du tenker?

Anonymkode: ac3e6...cbd

Kanskje du bekymrer litt for mye om vekt? Jeg tenker slikt fordi jeg merket du brukte "burde gå ned". Det kan påvirke et forhold eller et potensielt forhold, hvis man ofte bekymrer. Jeg synes hver enest dame kan være veldig sjarmerende på utseende, hvis hun har en stil som passer henne selv godt. Allikevel vekt betyr ikke så mye for mange menn, ifølge en rekke investigasjoner. Du har mange tinger som kan gi gode følelser til deg, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ordentlige svar :)

Jeg har dårlig selvtillit når det kommer til kropp. Har likevel aldri klart å finne motivasjonen til å gå ned i vekt. Har prøvd noen ganger, men da tar jeg alt for hardt i og går lei ganske fort. Skjønner at det må gjøres på en annen måte for at det skal bli varig. Har blitt kalt pen noen ganger, men søt er nok riktigere. Jeg er vel litt sånn grå mus. Og ja, jeg er nok, eller kan i hvert fall oppfattes som veldig ordentlig, men det synes jeg er greit, jeg er voksen. Da jeg var yngre, og tildels nå også, var jeg opptatt av å ikke bli oppfattet som et enkelt bytte og bli utnyttet fordi jeg var tjukk. Har alltid vært redd for at noen skulle sjekke meg opp og ha sex med meg og så le av meg etterpå fordi jeg trodde de faktisk likte meg. Akkurat det har ikke skjedd, men har vært borti en som jeg etterhvert skjønte at ikke ville at noen skulle vite om oss, nesten samme ting.

Skole og jobb har tatt mye tid også, men jeg har vært med på fester og andre sosiale ting. Jeg har verdens snilleste storebror og har stort sett ikke noe problem med å oppføre meg lett og ledig blant menn. Har ikke spesielt nært forhold til familien, helt vanlig vil jeg tro.

Jeg har lurt på om det er noe med personligheten min som gjør at jeg ikke oppfattes som kjærestemateriale. Husker en gang for noen år siden da jeg traff en klassekamerat (han har kone og unger) som spurte om jeg hadde kjæreste. Da jeg sa nei sa han at det var fordi jeg var for snill. Har vanskelig for å skjønne hva det har med saken å gjøre, men jeg er kanskje litt sånn "pleaser", men bare fordi jeg synes det er hyggelig å sørge for at andre har det bra.

Jeg prøver noen ganger å være litt frampå, men jeg trekker meg fort. Tenker lett at det bare blir dumt og ubehagelig, for han kommer ikke til å være interessert tilbake. Dessverre klarer jeg ikke å tro ordentlig på at den personen jeg er er god nok til å veie opp for alt jeg ikke er. Så da er det lett å la det være opp til ham å ta kontakt, og når han ikke gjør det bekrefter det tankene mine, selv om jeg med fornuften vet at det kanskje ikke egentlig er sånn. Selvtilliten er nok det største problemet.

Det skal nok gå bra, uansett om jeg finner en kjæreste eller ikke :)

Anonymkode: ac3e6...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...