AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1801 Skrevet 19. mai 2016 Jeg tror Djevelen tok med seg Sandra og Carl Aksel. Derfor sitter Sandra med masse tårer, og ser ganske trist ut. Hun kikker jo på Carl Aksel, som ser sjokkert ut. Så jeg tror Djevelen først tar med seg Sandra, og deretter CA. De gjetter riktig på at det er Jonas som sitter med svarteboka, og han må derfor forlate hotellet sammen med en annen. Da mistenker jeg at det er Mikela som ryker med Jonas. Anonymkode: 7d8ce...de8
jolsrud Skrevet 19. mai 2016 #1802 Skrevet 19. mai 2016 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det ser ut som CA står bak Sandra og evt. har på seg livets amulett? Anonymkode: 0b88b...23d Hvilket bildet tenker du på? det siste bildet så er jo jørgen bak sandra? og på det første ser jeg ikke noen andre enn nina og sandra? kan det være at rekkefølgen på ting er litt uklar i det klippet, kan være at jonas ryker på mandagen og at det er derfor nina blir trøstet. og at jonas og en jente finner ut av det, og derfor griner øystein fordi CA evt ryker? Så lurer jeg på hvorfor daniel står bak malin. det gir ikke mening Endret 19. mai 2016 av jolsrud
kindagirl Skrevet 19. mai 2016 #1803 Skrevet 19. mai 2016 12 minutter siden, Sitronmelis skrev: Tenk om Caksel ryker i semifinale-uken da! DET hadde vært LÆTTIS Se for dere det tryne på han da! Han blir nok reddet av produksjonen uansett..
kindagirl Skrevet 19. mai 2016 #1804 Skrevet 19. mai 2016 Eg driter egentlig i hvem som vinner så lenge det ikke er Carl Aksel...:p 3
Tapas Skrevet 19. mai 2016 #1805 Skrevet 19. mai 2016 Ganske åpenbart at CA blir tatt av djevelen. Men han kommer nok inn igjen på en syk irrasjonell twist. I følge Mayo sjekker Øystein ut rett før finalen. To fluer i ett smekk! 1
kindagirl Skrevet 19. mai 2016 #1806 Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, Tapas skrev: Ganske åpenbart at CA blir tatt av djevelen. Men han kommer nok inn igjen på en syk irrasjonell twist. I følge Mayo sjekker Øystein ut rett før finalen. To fluer i ett smekk! Hva mer har Mayoo spoilet?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1807 Skrevet 19. mai 2016 Håper sånn at Djevelen er Mayo!! Hvem tror dere Stine gir svarteboken til? Den kommer heldigvis ikke til å gå til CA, men kanskje Malin, Sandra, Øystein eller Eileen. Stine liker jo å tulle litt (tenker på da hun stemte noe helt annet for morro skyld) så kan godt være hun velger å faktisk gi boken til Nina, Jonas eller Eileen. Stor sannsynlighet for at det er enten Jonas eller Eileen som blir rammet, enten som utpekt eller som innehaver av boken om de blir gjennomskuet. Ser ut til at parsermonien blir uiik, med tre amuletter som gir sitteplass - så både jenter og gutter kan sitte på torsdag. Ps, la merke til at det er Daniel (snakebites) som står bak Malin på skjermbildet ovenfor. Blir CA utpekt eller ofrer han partneren sin og får Usynlighetshatten? Gleder meg sånn til neste uke! Anonymkode: f86d1...c14 2
jolsrud Skrevet 19. mai 2016 #1808 Skrevet 19. mai 2016 Det jeg lurer på er hvem som får den boken som medfører at CA ryker, for på den ene sekvensen så ser de tre parrene med sandra og eileen til siden og griner, ser for meg at de kun ville gjort det hvis CA røk. men da er spørsmålet hvem stine ville gitt boken til som ville sendt ut CA? det er ikke logisk for meg.
Gjest Raiu Skrevet 19. mai 2016 #1809 Skrevet 19. mai 2016 Håper ikke det er Mayoo. Herlig fyr men han har fått sin sjangse (hvis man kan kalle en sjangse en sjangse denne sesongen) Jeg er uenig i at om CA ryker i semi så hadde det vært kult, vi har fortsatt hatt en hel sesong med han. Jeg holder fast på at han får hjelp av noen i produksjonen, med musikk ute og reklametid midt i PH så kan det ikke være tilfeldig. Poenget er at uansett om han vinner eller ikke så har han "vunnet" siden han har fått publisitet gjennom en hel sesong. 1 time siden, ankara skrev: Tenker ofte på hva som hadde skjedd denne sesongen dersom Henning hadde brukt fredningen mot Carl Aksel slik han skulle i starten av sesongen, før han gikk i mot Gjengen Allianse. Hvem skulle produksjonen båret frem da? Tror ikke det hadde skjedd, produksjonen ba han sikkert om å ikke bruke den mot CA. Jeg synes det var fryktelig merkelig hvordan Henning plutselig bestemte seg for at CA var den han ville spille med.
jolsrud Skrevet 19. mai 2016 #1810 Skrevet 19. mai 2016 Det vi vet er at mikela, jonas eller daniel(tror kanskje det er armen til nina som er vedsidenav der igjen) er ikke djevelens første offer, for når djevelen kommer inn så sitter de tre i sofaen og dette skal skje på tirsdagen på festen. Samme festen hvor sandra trøster nina.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1811 Skrevet 19. mai 2016 Det er en jente som ryker på mandagen, siden det er guttene som kan ofre partneren sin for å fredes mot djevelen på tirsdag. Anonymkode: 0b764...33c
jolsrud Skrevet 19. mai 2016 #1812 Skrevet 19. mai 2016 (endret) Tror det er en gutt som ryker på mandag, siden guttene kan velge denne usynlighetshatten, for hvis en jente ryker så er dt en gutt der inne uten partner og da kan ikke han velge denne hatten? og mikela er jo med på denne festen på tirsdagen og de ville ikke grene hvis hun hadde røket som alle tydligvis gjør. og malin står med daniel på en eller annen måte, så tipper CA ryker mandag. Men hvorfor skulle da Nina bli trøstet på festen av sandra? blir hun trist på vegne av mikela da? Endret 19. mai 2016 av jolsrud
jolsrud Skrevet 19. mai 2016 #1813 Skrevet 19. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en jente som ryker på mandagen, siden det er guttene som kan ofre partneren sin for å fredes mot djevelen på tirsdag. Anonymkode: 0b764...33c og de ofrer ikke partneren sin, men de kan ikke stå med partneren sin på torsdagen
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1814 Skrevet 19. mai 2016 41 minutter siden, jolsrud skrev: Tror det er en gutt som ryker på mandag, siden guttene kan velge denne usynlighetshatten, for hvis en jente ryker så er dt en gutt der inne uten partner og da kan ikke han velge denne hatten? og mikela er jo med på denne festen på tirsdagen og de ville ikke grene hvis hun hadde røket som alle tydligvis gjør. og malin står med daniel på en eller annen måte, så tipper CA ryker mandag. Men hvorfor skulle da Nina bli trøstet på festen av sandra? blir hun trist på vegne av mikela da? Gutten på tirsdagen skal jo tas under festen virker det som, så at Nina er så følelsesladet (som det ser ut til) akkurat under festen kan jo være et tegn på at Jonas blir valgt. Hvis det er slik håper jeg ikke at vedkommende som sitter med oppdraget klarer det og ryker selv ut på Pandoras. Anonymkode: 8c4e6...1f9
Alja Skrevet 19. mai 2016 #1815 Skrevet 19. mai 2016 Eileen skrev på bloggen sin for litt siden at grunnen til at hun og Stine er så gode venner fikk vi vite snart. ..............!!! Stine gir oppdraget til Eileen og E kicker Caksel til helsike ut derfra. (Han kommer seff inn igjen i finaleuken, men det trynet når han ryker blir priceless!!) Jeg håper så inderlig at teorien min stemmer her....... 13
jolsrud Skrevet 19. mai 2016 #1816 Skrevet 19. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gutten på tirsdagen skal jo tas under festen virker det som, så at Nina er så følelsesladet (som det ser ut til) akkurat under festen kan jo være et tegn på at Jonas blir valgt. Hvis det er slik håper jeg ikke at vedkommende som sitter med oppdraget klarer det og ryker selv ut på Pandoras. Anonymkode: 8c4e6...1f9 det kan jo virke sånn men hvem er det alle griner over på mandagen da? parrene med sandra og eileen ser jo bort på de tre andre parrene så det er jo logisk å tenke at det er en fra de parrene som ryker, og det er ikke mikela, jonas eller nina for de er med på tirsdagens fest, og malin ser man senere stå med daniel og grine. så det virker litt som om CA ryker på mandag, som Alja nevner. og kanskje CA finner ut at det er Eileen og tipper riktig på pandoras, og øystein griner av den grunn?
Ardwinna Skrevet 19. mai 2016 #1817 Skrevet 19. mai 2016 5 minutter siden, jolsrud skrev: det kan jo virke sånn men hvem er det alle griner over på mandagen da? parrene med sandra og eileen ser jo bort på de tre andre parrene så det er jo logisk å tenke at det er en fra de parrene som ryker, og det er ikke mikela, jonas eller nina for de er med på tirsdagens fest, og malin ser man senere stå med daniel og grine. så det virker litt som om CA ryker på mandag, som Alja nevner. og kanskje CA finner ut at det er Eileen og tipper riktig på pandoras, og øystein griner av den grunn? Tror du er inne på noe, dessverre... Skulle gjerne sett at Caksel ble sendt "på hue og rævva ut" for godt men det skjer aldri i verden.
jolsrud Skrevet 19. mai 2016 #1818 Skrevet 19. mai 2016 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Tror du er inne på noe, dessverre... Skulle gjerne sett at Caksel ble sendt "på hue og rævva ut" for godt men det skjer aldri i verden. men hvilken jente er det som ryker som fører til at nina trenger trøst fra sandra?
Ardwinna Skrevet 20. mai 2016 #1819 Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, jolsrud skrev: men hvilken jente er det som ryker som fører til at nina trenger trøst fra sandra? Aner ikke. Jeg er bare kjempeforvirra. Den eneste jenta Nina ville grått over er vel Eileen. Tror ikke hun gråter over Mikela. Er vi sikker på at hun gråter over ei jente? Det kan jo være Jonas hun gråter over.
Alja Skrevet 20. mai 2016 #1820 Skrevet 20. mai 2016 Kanskje det er gledestårer vi ser fra Nina..... Plis... Jeg gir effen så lenge Jonas, Nina og Eileen klarer seg den uka der. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå