Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Var det Nina som ble trøstet på slutten der? Da blir vel Jonas tatt av djevelen....av jentene tipper jeg det blir Mikela.

Anonymkode: 05dcf...227

Hadde sandra og Malin grått over Mikela da?:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
24 minutter siden, ankara skrev:

Altså, djevelen blir utpekt av Stine. Altså en som er på hotellet nå.

Nei, djevelen er en gammel deltaker. Stine skal gi svarteboken til en allerede deltaker. Denne deltakeren skal ofre to av deltakerne til Djevelen. Dersom deltakerne gjennomskuer svarteboksholderen må vedkommende + en annen sjekke ut. Dersom svarteboksholderen klarer oppdraget vil de utnevnte forbli ute. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, djevelen er en gammel deltaker. Stine skal gi svarteboken til en allerede deltaker. Denne deltakeren skal ofre to av deltakerne til Djevelen. Dersom deltakerne gjennomskuer svarteboksholderen må vedkommende + en annen sjekke ut. Dersom svarteboksholderen klarer oppdraget vil de utnevnte forbli ute. 

Gir hun den til Carl Aksel så er det jo Nina og Jonas som ofres:P

Men eg tror faktisk ikke Stine har gitt den til Carl Aksel. Tror hun kanskje gir den til Sandra, Malin eller øystein.. Vedkommende kan jo uansett ikke snakke med noen om det så da har ikke Carl Aksel mulighet å gå inn å påvirke spillet.

Hvis Øystein får svarteboken bør han faktisk være taktisk smart å ofre Carl Aksel og feks Nina..Greit nok at de skal spille sammen men vil han vinne så må Carl Aksel vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser av TV-guiden at to stykker sjekker ut i neste uke (enten de djevelen vil ha ut/djevelen pluss en til). Da det fortsatt er parsermoni på torsdag, betyr vel det at det kommer inn enda en gjest?!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Økkis skrev:

Leser av TV-guiden at to stykker sjekker ut i neste uke (enten de djevelen vil ha ut/djevelen pluss en til). Da det fortsatt er parsermoni på torsdag, betyr vel det at det kommer inn enda en gjest?!? 

Skal det ikke kuttes ned i neste uke da? Det er jo semifinale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aha. Da er det vel Nicklas da. Så ganske stor og bød ut den djevelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Økkis skrev:

Såfall kommer det inn igjen en gammel deltaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Økkis skrev:

Mayoo bør vel snart komme inn igjen om han vinner.....som noen av ryktene sier :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Økkis skrev:

Aha. Da er det vel Nicklas da. Så ganske stor og bød ut den djevelen.

Mayoo!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mayoo!!

Tror det er Mayoo eller Nicklas. Kan ikke komme på noen andre det kan være..Håper det er Nicklas framfor Mayoo. 
Mayoo har liksom fått sin tv tid:P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ser ut som Øystein gråter på Pandoras - og det er her vi finner ut hvem som reellt sjekker ut (om oppdraget er klart eller ikke). Det er åpenbart da en i hoffet, eller Eileen da, som hvertfall ryker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kindagirl skrev:

Tror det er Mayoo eller Nicklas. Kan ikke komme på noen andre det kan være..Håper det er Nicklas framfor Mayoo. 

Uansett for meg hvem det blir, bare de ikke stemmer på Caksel i finalen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som Øystein gråter på Pandoras - og det er her vi finner ut hvem som reellt sjekker ut (om oppdraget er klart eller ikke). Det er åpenbart da en i hoffet, eller Eileen da, som hvertfall ryker. 

Kanskje det er Eileen som får svarteboken og avsløres? Eller så sjekker carl aksel ut:D La oss håpe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, kindagirl skrev:

Det så ikke ut som Djevelen var mørk, så jeg tror ikke det er Mayoo. Han har jo uansett fått sine sjanser. Vi trenger en som Nicklas nå. Jeg bare HÅPER at han er bitter og vil ha hevn på hoffet. Han gikk jo ut på en rolig og flott måte, men jeg håper han tenker litt annerledes inne i seg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pauset programmet for det som skjer i neste uke. Da så jeg at Daniel sto bak Malin, han var høyere enn Carl Aksel å hadde sløyfe, så enten er da Mikaela eller Carl Aksel borte da kanskje ?:p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Petro77 skrev:

Jeg pauset programmet for det som skjer i neste uke. Da så jeg at Daniel sto bak Malin, han var høyere enn Carl Aksel å hadde sløyfe, så enten er da Mikaela eller Carl Aksel borte da kanskje ?:p 

Jeg så det jeg også, men jeg mistenker at dette er tidlig i uken. Det så jo ikke ut som en typisk parsermoni, gjorde det vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så det jeg også, men jeg mistenker at dette er tidlig i uken. Det så jo ikke ut som en typisk parsermoni, gjorde det vel? 

Faen, nå gikk min teori i rett i dass. Det ser overhode ikke ut som er normal parseremoni.

Det er nok derfor sannsynlig og anta at djevelen tar med seg CA som sitt første offer. 

Mandag

"Deltakerne på Paradise Hotel går inn i den nest siste uka, og får noia når de ser at det står «Svarteboka» på tavla. Det blir ikke bedre når de finner ut at boka er tildelt, og at én av dem skal sendes til de dødes tårn for å hente den – og makten som følger med. Det blir mer svart magi under Djevelens seremoni, der djevelen kan peke ut én hotellgjest, som umiddelbart må sjekke ut. Derfor er det viktig å skaffe seg livets amulett!"

(dette forsterker troen på at CA er djevelens første offer)

Tirsdag

"Gutta har mulighet til å sikre seg Usynlighetshatten, som kan redder dem fra Djevelen, men samtidig sørger for at de ikke får stå med partneren sin i ukens parseremoni. Vil noen knuse hodeskallen og gripe sjansen? Deltakerne får angst når de oppdager en kiste med et brev ved bassenget. Det er tid for De dødes fest. Hotellgjestene har naturlig nok vanskelig for å slappe av når de vet hva som venter: Djevelen skal komme, og peke ut én i gruppa som må pakke sakene sine og reise."

Onsdag

"Mer dramatikk på Paradise Hotel. Et nytt eksemplar av livets amulett skal deles ut, men å bli enige om hvem som skal ha den, er ikke alltid like lett. Det er det heller ikke når deltakerne må gjennom en chili-utfordring. Den som klarer å spise den aller sterkeste chilien, vinner en premie. De to deltakerne som har forlatt hotellet denne uken kommer inn til Pandoras eske, og skal gjette hvem som er innehaver av Svarteboka. Hvis de gjetter riktig, får de sjekke inn igjen, og Svartebokens eier må sjekke ut, sammen med enda en hotellgjest."

Da tror jeg det er Jonas som fikk svarteboka, og de utstemte (b.la CA og ei jente) gjetter riktig. Derfor ryker Jonas, og Sandra trøster Nina på kvelden...

Torsdag

"Semifinaleukens siste dag skal avsluttes med en parseremoni utenom det vanlige. Den tredje og siste av livets amulett skal deles ut, og amulettene avgjør hvem som skal sitte i seremonien. Naturligvis står taktikkpraten i fokus når det står om flere av deltakernes skjebne, og avtaler inngås og brytes over en lav sko. Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa."

Anonymkode: 7d8ce...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp, da tror jeg Jonas + en annen drar på onsdag.

Det er Jonas som fikk oppdraget, og CA gjettet riktig. Grunnen til at synet mitt er forsterket, er ett klipp av Øystein. Det er tydelig at de sitter på Pandoras, og han sukker lettet virker det som.

FAEN!!!!

Anonymkode: 7d8ce...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det ser ut som CA står bak Sandra og evt. har på seg livets amulett? 

spoiler.png

spoiler2.png

spoiler3.png

Anonymkode: 0b88b...23d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om Caksel ryker i semifinale-uken da! DET hadde vært LÆTTIS :hoho: Se for dere det tryne på han da!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...