AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1101 Skrevet 28. april 2016 Nicklas er jo ikke annet enn en tragisk liten harry tass. Fikk veldig lyst gi apekatten rundjuling etter hva han gjorde. Anonymkode: 87a0c...d50 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1102 Skrevet 28. april 2016 Fikk faktisk litt vondt av at Malin dro. Hun virker bare litt lettpåvirkelig, men ellers som en snill og hyggelig jente. Veldig naiv og lettpåvirkelig. Det er Sandra som spredde gallen sin over på Malin som fortsatte å hate på Eileen. Dessuten virker hun bare forelsket i CA. Nysgjerrig på hva som skjedde med de når de kom hjem til Oslo. Kan se for meg CA ikke var like glad i Malin der Anonymkode: 4b5d1...30e 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1103 Skrevet 28. april 2016 Men hva skjer nå da? Nina og Jonas står sammen. Øystein og Eileen står sammen Stine og Nicklas står sammen Celester og Jørgen? Carl Aksel og Mikela? Eller Mikela og ny gutt? Anonymkode: 7d8ce...de8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1104 Skrevet 28. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk faktisk litt vondt av at Malin dro. Hun virker bare litt lettpåvirkelig, men ellers som en snill og hyggelig jente. Veldig naiv og lettpåvirkelig. Det er Sandra som spredde gallen sin over på Malin som fortsatte å hate på Eileen. Dessuten virker hun bare forelsket i CA. Nysgjerrig på hva som skjedde med de når de kom hjem til Oslo. Kan se for meg CA ikke var like glad i Malin der Anonymkode: 4b5d1...30e Malin har jo vært verst når det gjelder hatet mot Eileen. Snakk om å fraskrive henne ansvar for motbydelig oppførsen. Sandra var ille, men etter min mening var Malin mye verre da hun tok det på et mer personlig plan. Anonymkode: 8c4e6...1f9 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1105 Skrevet 28. april 2016 har sett mandagens episode nå og det er en som heter vegard som sjekker inn. Anonymkode: d0fc2...397
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1106 Skrevet 28. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva skjer nå da? Nina og Jonas står sammen. Øystein og Eileen står sammen Stine og Nicklas står sammen Celester og Jørgen? Carl Aksel og Mikela? Eller Mikela og ny gutt? Anonymkode: 7d8ce...de8 Antar at Mikaela står med den nye gutten og Celester med CA som betyr at Jørgen må sjekke ut. Om det ikke blir en tvist med fredning eller låsing. Anonymkode: f86d1...c14
ssophie Skrevet 28. april 2016 #1107 Skrevet 28. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: har sett mandagens episode nå og det er en som heter vegard som sjekker inn. Anonymkode: d0fc2...397 Klarer han det hemmelige oppdraget sitt?
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #1108 Skrevet 28. april 2016 23 timer siden, ankara skrev: Jeg har hørt det fra andre kilder enn dette. Mulig han kommer inn for 3. gang, som Ann Marielle Håper ikke Mayoo sjekker inn igjen, ikke fordi jeg har noe i mot Mayoo men fordi jeg føler det blir litt for dumt å gi en person tre sjanser.
Amantheia Skrevet 28. april 2016 #1109 Skrevet 28. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: har sett mandagens episode nå og det er en som heter vegard som sjekker inn. Anonymkode: d0fc2...397 Hadde vore veldig mykkje kjekkare om du hadde skrive litt meir utfyllande enn dette. 3
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #1110 Skrevet 28. april 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at CA klarer å godsnakke med Celester og begrunne hvorfor hun burde velge han over Jørgen. Anonymkode: 1b994...80e Ser heller for meg at han prøver (og klarer) å overtale Stine.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1111 Skrevet 28. april 2016 6 minutter siden, Phung skrev: Ser heller for meg at han prøver (og klarer) å overtale Stine. Ja, det er også en mulighet Spørs veldig på om det blir en fordel for han nye om oppdraget går i boks. Om det skulle skje kan jo han få mulighet til å vippe ut hvem som helst (om han tørr). Anonymkode: f86d1...c14
Ardwinna Skrevet 28. april 2016 #1112 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, Adelia skrev: Herregud så bitter Malin er. Tenk å reagere på en så barnslig måte! Hahaha ja, "Så innmari dårlig gjort assa! Snufs!" 1 time siden, Joppe skrev: Niclas er så forbanna harry, og det han gjorde med bilde av Jonas er så utrolig barnslig. Snakkes, Niclas! Kom deg hjem til Krsand eller var det Vennesla?? Jonas burde nesten ta det som en kompliment at Niclas hadde så lyst til å kose pungen sin med bildet av ham! 5 minutter siden, Phung skrev: Ser heller for meg at han prøver (og klarer) å overtale Stine. DET hadde vært noe! Da hadde nok pipa til Niclas fått en helt annen lyd om den "ærlige" Caksel-alliansen! Jeg håper det skjer, det hadde nok skapt furore i leiren 2
ankara Skrevet 28. april 2016 Forfatter #1113 Skrevet 28. april 2016 10 timer siden, kindagirl skrev: Hvor mange nye kommer til å sjekke inn nå? En gutt og en jente til? To gutter og en jente.
kjørda Skrevet 28. april 2016 #1114 Skrevet 28. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har glemt henne og håper ikke hun kommer inn. Ettersom favorittøyeblikket hennes på PH var "champis med jentene" tviler jeg på at hun kommer inn, og godt er det. Anonymkode: 8c4e6...1f9 Så hva annet skulle hun ha valgt? Passkontrollen på Værnes lufthavn? Kaffekoppen på SAS? Hun røk ut etter et kvarter. 10
ankara Skrevet 28. april 2016 Forfatter #1115 Skrevet 28. april 2016 2 timer siden, Amananas skrev: For en FANTASTISK episode! Og FANTASTISK redigering på slutten, med "What comes around goes around". Fytti, jeg føler meg nyforelska, detta føltes godt. Og Jonas er så DIGG! Jonas og Nina er RÅ. Og heia Eileen + Øystein og Fikk LITT vondt av CA da han gråt, men det var så latterlig morsomt å høre han sitte og snakke om ærlighet, over klippingen av hva han har gjort tidligere Nina & Jonas #GjengenAllianse 2
ankara Skrevet 28. april 2016 Forfatter #1116 Skrevet 28. april 2016 2 timer siden, johma92 skrev: Ser ikke Hoffet selv at de lyver og spiller skittent? Så griner de med engang noen andre gjør det. De irriterer meg sååå, får lyst til å springe på veggen og dra av meg alt håret. I know. Se på oppførselen til f.eks Sandra og Malin da de røk ut, kontra oppførselen til Mayoo i går. Pinlig at de ikke ser hvor dobbeltmoralske og falske de selv er. 11
ankara Skrevet 28. april 2016 Forfatter #1117 Skrevet 28. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: har sett mandagens episode nå og det er en som heter vegard som sjekker inn. Anonymkode: d0fc2...397 Stemmer det.
ankara Skrevet 28. april 2016 Forfatter #1118 Skrevet 28. april 2016 51 minutter siden, Phung skrev: Håper ikke Mayoo sjekker inn igjen, ikke fordi jeg har noe i mot Mayoo men fordi jeg føler det blir litt for dumt å gi en person tre sjanser. Ann Marielle
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #1119 Skrevet 28. april 2016 Mer spoil i spoilertråden, takk! Anonymkode: 1b994...80e 1
bspsvb Skrevet 28. april 2016 #1120 Skrevet 28. april 2016 shit!!! faen i aen!! er det den røde shortsen og den mørke huden til mayoo vi ser litt av i "neste uke"-klippet?? wtf!? haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå