Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du ikke øystein ryker pga det som står? Og hvorfor Sandra kommer inn? Skjønner ikke den sammenhengen utifrå det som står.....

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, ssophie skrev:

Var det den erotiske stunden som gjør at du tviler på at Øystein drar? Evt. tror at Sandra kommer inn igjen? For det kan jo også være Jonas og Nina, f.eks? Evt. Malin og CA?

Ja, det var i grunnen det. Men, det kan være at de andre også er like "gærne". Ser bare ikke for meg CA liksom :fnise:

Anonymkode: 05dcf...227

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, ssophie skrev:

Var det den erotiske stunden som gjør at du tviler på at Øystein drar? Evt. tror at Sandra kommer inn igjen? For det kan jo også være Jonas og Nina, f.eks? Evt. Malin og CA?

Men altså, det kan godt være at det er Jørgen som ryker fordi det står ingenting om at stemningen er laber på mandagen. Hvis Øystein sjekker ut på torsdag, ville jo ikke stemningen vært på topp. For det første, ville CA mest sannsynlig blitt veldig nedstemt, og Eileen hadde nok også blitt litt lei seg + resten av hoffet og deltakerne. Så jeg er ikke helt sikker på om Øystein ryker på torsdag, men det kan godt være det er han. 

Det blir spennende å se! :)

Anonymkode: 7d8ce...de8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars Mikela som allerede ryker ut imorgen, etter kun en dag på hotellet. HAHA!! Mjauuuuu

Anonymkode: 87a0c...d50

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror man at det er en gutt som ryker på torsdag? Slik jeg leser det kan det like gjerne være partneren til noen som reagerer sånn. F.eks at Eileen ryker og at Øystein klikker, evt. samme med Jonas og Nina...?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, tally skrev:

Hvorfor tror man at det er en gutt som ryker på torsdag? Slik jeg leser det kan det like gjerne være partneren til noen som reagerer sånn. F.eks at Eileen ryker og at Øystein klikker, evt. samme med Jonas og Nina...?

Er det ikke guttene sin tur til å "gå"? Jentene gikk jo sist uke.

Altså det er jentene som skal sitte på stolene.

AnonymBruker
Skrevet
Den Friday, April 22, 2016 at 22.49, Phung skrev:

Anonymkode: df6d7...a06

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars Mikela som allerede ryker ut imorgen, etter kun en dag på hotellet. HAHA!! Mjauuuuu

Anonymkode: 87a0c...d50

Hvordan vet du det?

Anonymkode: df6d7...a06

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke guttene sin tur til å "gå"? Jentene gikk jo sist uke.

Altså det er jentene som skal sitte på stolene.

Nå er det jo en gutt og en jente ekstra, og det står i tv-guiden at det er det gjenværende gjestene som skal bestemme om det er en jente eller en gutt som må sjekke ut i morgen. Altså indirekte bestemmer hvem som skal sitte på parseremonien.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, tally skrev:

Nå er det jo en gutt og en jente ekstra, og det står i tv-guiden at det er det gjenværende gjestene som skal bestemme om det er en jente eller en gutt som må sjekke ut i morgen. Altså indirekte bestemmer hvem som skal sitte på parseremonien.

Evt. at det er gitt at de sender ut en jente på pandoras....vi vet jo ikke hva som står i regien ;) 

Skrevet

Jonas og Nina har direktesending nå, og på spørsmål om når de ble sammen, svarte de at de hadde satt datoen første mars, for det var da de kom hjem fra Mexico. De dro altså hjem sammen. Var innspillingen ferdig da?

Skrevet
10 minutter siden, ssophie skrev:

Jonas og Nina har direktesending nå, og på spørsmål om når de ble sammen, svarte de at de hadde satt datoen første mars, for det var da de kom hjem fra Mexico. De dro altså hjem sammen. Var innspillingen ferdig da?

de var helt sikkert i jurien eller en av finalistene ;)

Skrevet
45 minutter siden, ssophie skrev:

Jeg trodde innspillingen var ferdig rundt 2-3 mars, men husker ikke helt sikkert.. 

AnonymBruker
Skrevet

Forstår jeg rett at de fleste som er på hotellet nå kommer til å sitte i Juryen, eller i finalen? Dermed vil alle (eller nesten alle) som er på hotellet nå ha kommet hjem med "siste fly"?

Anonymkode: e5130...7a8

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, ssophie skrev:

Jepp! De sa også at de var på samme fly som Triana hjem.

Gjest bruker83924
Skrevet

I want Celsters babies!

Men sånn seriøst, jeg digger den dama :hjerter:

Skrevet
1 time siden, ssophie skrev:

Ja. De var tilbake i Norge rundt 2.mars. Altså finalistene + juryen (de med siste fly hjem).

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jeg rett at de fleste som er på hotellet nå kommer til å sitte i Juryen, eller i finalen? Dermed vil alle (eller nesten alle) som er på hotellet nå ha kommet hjem med "siste fly"?

Anonymkode: e5130...7a8

Nei. Det er som regel 9 stk. i juryen + 4 finalister.

Så det er nok ikke alle her som blir å finne i juryen nei.

AnonymBruker
Skrevet

Celester <3 hun er helt herlig! 

Anonymkode: a2b01...6df

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Mr. og Ms. Paradise skal velge hvem av Mayoo og Mikela som skal ut.

Jepp. Er litt redd for at Carl Aksel og Celster skal bestemme hvem av Mayoo og Mikela som må sjekke ut i morgen.

Selv om TV-guiden sier "de andre skal velge om det blir en gutt eller jente" frykter jeg det ikke stemmer. Hvorfor ellers skulle Mayoo og Mikela være "i fare"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...