AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #361 Del Skrevet 8. april 2016 7 timer siden, Ambitious skrev: Så de må ta allerede ta andre valget, tredje valget osv. FØR de engang vet hva hvordan det utspiller seg? Det er jo latterlig idiotiske i så fall. + Så gir det TV3 100% kontroll på hvordan spillet utspiller Ja det må de. Dette har de gått ut med tidligere sesonger, men folk gidder jo ikke følge med. Anonymkode: cc22b...f62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 8. april 2016 #362 Del Skrevet 8. april 2016 For en så trent fyr som Mayoo så er det fullt mulig å gå ned 8 kg på den tiden. Nei, alt er ikke muskelmasse. Andre matvaner, kanskje mindre mat, varm plass, mye vann og lite trening. Musklene blir litt mindre, og man kan miste store mengder vann. Ikke for å være partypooper altså For jeg håper virkelig han kommer inn igjen jeg også!!! Så la oss krysse fingra for det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #363 Del Skrevet 8. april 2016 28 minutter siden, johma92 skrev: For en så trent fyr som Mayoo så er det fullt mulig å gå ned 8 kg på den tiden. Nei, alt er ikke muskelmasse. Andre matvaner, kanskje mindre mat, varm plass, mye vann og lite trening. Musklene blir litt mindre, og man kan miste store mengder vann. Ikke for å være partypooper altså For jeg håper virkelig han kommer inn igjen jeg også!!! Så la oss krysse fingra for det! Nei, det det er lite sannsynlig. Var dette femte paradise uke? Hver uke består av 3 eller 4 dager (en over her skrev 3), det ee altså 15 eller 20 dager han har vært der inne. Mye varme og annerledes mat kan gjøre at han slipper vann, men likevel ikke 8 kg, i tillegg har han spist mer karbohydrater på hotellet, noe som igjen holder på vannet. Muskelsvinnet på så kort tid er ubetydelig, ikke snakk om i nærheten av en kg. 8 kg muskler tar laaang tid å bygge, etter 4 år med trening er du heldig om du legger på deg ett kg muskler i året, for å si det sånn. Han har heller ikke nevneverdig med fett, og hvor mindre fett man har på kroppen hvor vanskelig er det å gå ned i fettprosent, og uten en steinhard diett er det så og si umulig å gå ned 8 kg fett på 3 uker uten overlagt og hard jobbing. Og da er i tillegg gjerne halvparten vann. Så enten har han veid seg på to forskjellige vekter og surret litt, så han har glemt hva han veide før osv., eller så kommer han inn igjen, og går ned i løpet av hele oppholdet. (Mest sannsynligvis siden han trener mindre og er redd for å gå opp i fett, så han prøver å begrense energien han inntar, pluss mye vannvekt som mest sannsynlig slipper når han går over til mye proteiner og lite karbohydrater med en gang han kommer hjem) Anonymkode: b7c87...5bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 8. april 2016 Forfatter #364 Del Skrevet 8. april 2016 8 timer siden, kindagirl skrev: ER det ikke sant da? er ikke 8 kg MYE å gå ned hvis han bare var der i 3 uker???:P Han fikk jo mat og alt.. og 8 kg muskler forsvinner hvertfall ikke så fort:P Ikke 3 uker engang. 16 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 8. april 2016 Forfatter #365 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ar dette femte paradise uke? Hver uke består av 3 eller 4 dager (en over her skrev 3), det ee altså 15 eller 20 dager han har vært der inne. Dette var 4. paradise uke. Hver uke er 4 dager. Mayoo var altså der i 16 dager. Endret 8. april 2016 av ankara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #366 Del Skrevet 8. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ofte blir jo mange av spillerne som kommer langt, igjen i Mexico i fall de sendes inn igjen senere. Husker Mats (sesong 1?). Han var ute i flere uker (paradisuker vell og merke, de er vist på bare tre dager) også kom han inn igjen. Han sa at flere av deltakerne som hadde gått ut bodde sammen på et hotell og hadde det dritdigg. Anonymkode: b0f1c...54e En paradise-uke varer i fire dager. Og ingen av deltakerne bor på samme hotell når de er ute og venter på evt å bli sendt inn igjen. Det Mats fra sesong en har sagt var at han ble kjent med noen lokale mexicanere mens han var ute av hotellet, og at de viste han rundt og fant på morsomme ting. Anonymkode: e19e6...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #367 Del Skrevet 8. april 2016 5 minutter siden, ankara skrev: Dette var 4. paradise uke. Hver uke er 4 dager. Mayoo var altså der i 16 dager. skrev: Dette var 4. paradise uke. Hver uke er 4 dager. Mayoo var altså der i 16 dager. Droppet ut etter uke to, og følger heller bare med i trådene, så henger ikke helt med på ukene men uansett om det var 5 eller 4 uker, poenget mitt blir jo akkurat det samme, han har ikke gått ned 8 kg på den tiden han har vært der inne, så enten klarer han ikke veie seg riktig, eller så kommer han inn igjen (eller bor på det hotellet i en evighet da) åj, aner ikke hva som skjedde med siteringen nå Om den ser like rar ut etter jeg poster den da... divp Anonymkode: b7c87...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snx Skrevet 8. april 2016 #368 Del Skrevet 8. april 2016 Dette forklarer vel alt? FAEN http://www.side2.no/underholdning/paradise-deltaker---jeg-var-veldig-syk-i-to-uker-etterpa/3423210957.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 8. april 2016 Forfatter #369 Del Skrevet 8. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og ingen av deltakerne bor på samme hotell når de er ute og venter på evt å bli sendt inn igjen. Det stemmer. Når tidligere deltakere sjekker inn igjen aner de ikke hvem som fortsatt er der og hvem som har røket ut. Alle utsjekkete deltakere bor på forskjellige hotell og sendes i 2-3 puljer med fly hjem til Norge. Unntaket er de som er tenkt inn igjen, de blir værende i Mexico (men ikke sammen med hverandre). De eneste unntakene er vel Labi (sesong 6) og Harald (sesong 7) som faktisk ble hentet tilbake igjen fra Norge, etter lang tid ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #370 Del Skrevet 8. april 2016 Forresten meg igjen, leste artikkelen nå, dere må jo få med at han ble MATFORGIFTET rett før han skulle reise hjem igjen, altså etter han ble kastet ut, men mens han bodde det andre stede, og det var her han raste ned i vekt. Da er det jo i hovedsak vann og noe fett, og da kan han fint klare å gå ned 8 kg, disse vil dog komme tilbake igjen med en gang han kan spise normalt igjen. Anonymkode: b7c87...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 8. april 2016 #371 Del Skrevet 8. april 2016 14 minutter siden, snx skrev: Dette forklarer vel alt? FAEN http://www.side2.no/underholdning/paradise-deltaker---jeg-var-veldig-syk-i-to-uker-etterpa/3423210957.html " - Jeg har fått veldig mange positive tilbakemeldinger. Jeg tar bilder og svarer på spørsmål fra fansen. Jeg tenker at når de bruker oppmerksomhet på meg, så fortjener de min oppmerksomhet tilbake, sier Mayoo. " Herregud han er så søt hahah. Men så kjipt, da vet vi ganske sikkert at han ikke kommer inn igjen Håper det kommer inn noen nye som ser gjennom fasaden til Caksel snart da. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agent2840 Skrevet 8. april 2016 #372 Del Skrevet 8. april 2016 Det er jo bekreftet fra VGTV intervjuet at Carl Aksel tok siste flyet hjem og dermed enten vinner heller dritten eller sitter i juryen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #373 Del Skrevet 8. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke inntrykk av at tv 3 bærer noen gjennom. Verken i år eller tidligere år. Slemmingene kommer simpelthen mye lengre nettopp fordi de ikke har noen skrupler og lett sender ut folk de står i allianse med eller har lovet står trygt. De snille tørr ikke bruke de fordeler de får til å ta ut de store spillerne, som Henning illustrerte i dag. Han stilte seg bak Nina fordi han ikke kunne stille seg bak noen andre??! Han står jo ikke trygt der heller. Nå står Jonas utrygt og Nina redder Jonas fremfor Henning!! Hadde Henning hatt baller hadde han gått til Malin. Tror Eileen vinner tilliten tilbake hos Øystein og spiller med den alliansen ut. Ser på bloggen hennes at hun skriver at de hun har mest kontakt med etter PH er Øystein, Carl Aksel, Mayoo, Synnøve og Stine. Anonymkode: b0f1c...54e Hvis det stemmer at Eileen nå kommer til å spille ut med CA og Øystein, har hun røket fra favoritten til den jeg liker aller minst! Da er hun er dum drittkjerring! Anonymkode: 3036f...b87 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 8. april 2016 #374 Del Skrevet 8. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det stemmer at Eileen nå kommer til å spille ut med CA og Øystein, har hun røket fra favoritten til den jeg liker aller minst! Da er hun er dum drittkjerring! Anonymkode: 3036f...b87 Det samme gjelder for meg. Om Eileen spiller med Ø nå mister hun respekt hos meg. (men hun bryr seg nok ikke om det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 8. april 2016 Forfatter #375 Del Skrevet 8. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det stemmer at Eileen nå kommer til å spille ut med CA og Øystein, har hun røket fra favoritten til den jeg liker aller minst! Da er hun er dum drittkjerring! Anonymkode: 3036f...b87 Helt enig. Nå heier jeg på Nina og Jonas all the way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #376 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg føler meg veldig sikker på at Mayoo sjekker inn igjen. Spesielt etter denne videoen her, der han sier at han skal komme inn og knuse alliansen til Carl - Anonymkode: 874be...2cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 8. april 2016 #377 Del Skrevet 8. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det det er lite sannsynlig. Var dette femte paradise uke? Hver uke består av 3 eller 4 dager (en over her skrev 3), det ee altså 15 eller 20 dager han har vært der inne. Mye varme og annerledes mat kan gjøre at han slipper vann, men likevel ikke 8 kg, i tillegg har han spist mer karbohydrater på hotellet, noe som igjen holder på vannet. Muskelsvinnet på så kort tid er ubetydelig, ikke snakk om i nærheten av en kg. 8 kg muskler tar laaang tid å bygge, etter 4 år med trening er du heldig om du legger på deg ett kg muskler i året, for å si det sånn. Han har heller ikke nevneverdig med fett, og hvor mindre fett man har på kroppen hvor vanskelig er det å gå ned i fettprosent, og uten en steinhard diett er det så og si umulig å gå ned 8 kg fett på 3 uker uten overlagt og hard jobbing. Og da er i tillegg gjerne halvparten vann. Så enten har han veid seg på to forskjellige vekter og surret litt, så han har glemt hva han veide før osv., eller så kommer han inn igjen, og går ned i løpet av hele oppholdet. (Mest sannsynligvis siden han trener mindre og er redd for å gå opp i fett, så han prøver å begrense energien han inntar, pluss mye vannvekt som mest sannsynlig slipper når han går over til mye proteiner og lite karbohydrater med en gang han kommer hjem) Anonymkode: b7c87...5bd Jeg ser nå at det er 16 dager! Å da har du helt rett mulig han har surret. Eller blir lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 8. april 2016 #378 Del Skrevet 8. april 2016 http://www.seher.no/kjendis/tv3-lurte-seerne-med-paradise-hotel-sex-85869 Apropos å "rigge" parseremoniene... Her står det nederst hvordan produksjonen alltid har fikset ting til slik de selv ser det best.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 8. april 2016 #379 Del Skrevet 8. april 2016 8 minutter siden, tally skrev: http://www.seher.no/kjendis/tv3-lurte-seerne-med-paradise-hotel-sex-85869 Apropos å "rigge" parseremoniene... Her står det nederst hvordan produksjonen alltid har fikset ting til slik de selv ser det best.. Trodde det var noe "alle" visste jeg? Tror det var forrige sesong at det virkelig kom frem. For da var det en som var ærlig om at det ikke var trygt bak seg etter at lappene var levert inn. Da ble det drama på hotellet og diskusjon blant publikum. De som visste om prosessen syntes den som sa ifra var dust. De som ikke visste om det syntes det var realt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #380 Del Skrevet 9. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det må de. Dette har de gått ut med tidligere sesonger, men folk gidder jo ikke følge med. Anonymkode: cc22b...f62 Hahahaha 😂 nei vet du va jeg ser på paradis sporadisk og skjemmes ikke over å ikke ha fått med meg det. Anonymkode: b0f1c...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå