AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #321 Skrevet 7. april 2016 17 minutter siden, ssophie skrev: Jørgen og Sandra har en videoblogg på førtnevnes blogg, og der sier Sandra at kveldens parseremoni er den tristeste hititl. Kan det virkelig bety at Øystein faktisk ryker likevel? Rart om hun synes det er dødstrist at Jonas må dra, men man vet jo aldri. Jeg vil liksom ikke gi opp håpet helt. Håper så inderlig at det stemmer Anonymkode: 8139f...cce
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #322 Skrevet 7. april 2016 Digger Carl Aksel, håper virkelig at vinner hele spillet. Ser at folk kan reagere på oppførselen hans, men han lager jævlig god tv. Istedenfor å sitte å sutre som ''gjengen-allianse'' gjorde, tok han i hvert fall tak i spillet. Synes det er morsomt med spill fra alles side, men fy faen som de sutrer. Hold kjeft og spill istedenfor. Anonymkode: 6a48f...fcf
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #323 Skrevet 7. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Digger Carl Aksel, håper virkelig at vinner hele spillet. Ser at folk kan reagere på oppførselen hans, men han lager jævlig god tv. Istedenfor å sitte å sutre som ''gjengen-allianse'' gjorde, tok han i hvert fall tak i spillet. Synes det er morsomt med spill fra alles side, men fy faen som de sutrer. Hold kjeft og spill istedenfor. Anonymkode: 6a48f...fcf Hæ, CA gjør da ikke annet enn å veksle mellom å skryte av seg selv og sutre over alt annet. Gjengen alliansen sutrer overhodet ikke sammenlignet med han. Anonymkode: 3036f...b87 14
ankara Skrevet 7. april 2016 Forfatter #324 Skrevet 7. april 2016 2 timer siden, ssophie skrev: Jørgen og Sandra har en videoblogg på førtnevnes blogg, og der sier Sandra at kveldens parseremoni er den tristeste hititl. Kan det virkelig bety at Øystein faktisk ryker likevel? Rart om hun synes det er dødstrist at Jonas må dra, men man vet jo aldri. Jeg vil liksom ikke gi opp håpet helt. Håper du har rett. Leste akkurat følgende på bloggen til Nina: Ting er flott inne på hotellet nå. Noen tror de har god kontroll, men er ikke bestandig det stemmer er det vel? Jeg og Jonas koser oss i det minste da 😉
ssophie Skrevet 7. april 2016 #325 Skrevet 7. april 2016 1 minutt siden, ankara skrev: Håper du har rett. Leste akkurat følgende på bloggen til Nina: Ting er flott inne på hotellet nå. Noen tror de har god kontroll, men er ikke bestandig det stemmer er det vel? Jeg og Jonas koser oss i det minste da 😉 Jeg leste også det der. Og det var jo etter gårsdagens episode hvor det er det såkalte hoffet som mener de har stålkontroll. Da snakkes det jo om at enten Henning, Jonas eller Mayoo skal ryke i dag, og rart av Nina å skrive et sånt innlegg dersom det ikke skjer noe som gjør at det er hoffet som mister en person i stedet.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #326 Skrevet 7. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Digger Carl Aksel, håper virkelig at vinner hele spillet. Ser at folk kan reagere på oppførselen hans, men han lager jævlig god tv. Istedenfor å sitte å sutre som ''gjengen-allianse'' gjorde, tok han i hvert fall tak i spillet. Synes det er morsomt med spill fra alles side, men fy faen som de sutrer. Hold kjeft og spill istedenfor. Anonymkode: 6a48f...fcf Han trenger ikke å spille for produksjon hjelper han jo bare. Anonymkode: df6d7...a06 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #327 Skrevet 7. april 2016 Er det ikke vanlig at en jente får brudebuketten? Det kan jo være at en av jentene kan velge utfallet. Blir rart at CA skal ha buketten. Siden de skal velge de to mest følsomme guttene i dag som skal på utflukt, tipper jeg en av dem i så fall ender med buketten. Det burde jo bli Mayo eller Henning. Anonymkode: 0ca9b...a6b
fresia Skrevet 7. april 2016 #329 Skrevet 7. april 2016 ånei, Mayoo ryker men bombesikker på at han kommer inn igjen! (ja, jeg spoler frem for å se hvem som ryker før jeg ser hele episoden )
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #330 Skrevet 7. april 2016 1 minutt siden, fresia skrev: ånei, Mayoo ryker men bombesikker på at han kommer inn igjen! (ja, jeg spoler frem for å se hvem som ryker før jeg ser hele episoden ) Hvem sendte han ut? Anonymkode: cbf2b...5ec
fresia Skrevet 7. april 2016 #331 Skrevet 7. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem sendte han ut? Anonymkode: cbf2b...5ec Øystein og Mayoo står bak Eileen. hun velger Mayoo. Øystein ryker. men så sier Triana at buketten til Jørgen har en makt som han kan velge å gi til Øystein. da kan Øystein velge seg en partner. Jørgen velger å gi Øystein buketten. han velger Eileen og Mayo ryker
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #332 Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, fresia skrev: Øystein og Mayoo står bak Eileen. hun velger Mayoo. Øystein ryker. men så sier Triana at buketten til Jørgen har en makt som han kan velge å gi til Øystein. da kan Øystein velge seg en partner. Jørgen velger å gi Øystein buketten. han velger Eileen og Mayo ryker Ok, takk for infoen. Anonymkode: cbf2b...5ec
Adelia Skrevet 7. april 2016 #333 Skrevet 7. april 2016 Et øyeblikk siden, fresia skrev: Øystein og Mayoo står bak Eileen. hun velger Mayoo. Øystein ryker. men så sier Triana at buketten til Jørgen har en makt som han kan velge å gi til Øystein. da kan Øystein velge seg en partner. Jørgen velger å gi Øystein buketten. han velger Eileen og Mayo ryker Så forbanna typisk! Når de endelig får sendt ut en av CA og Ø, så ryker dem ikke ut! 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #335 Skrevet 7. april 2016 Herregud, holder de på med det tullet i år igjen?? Det er helt tullete at noen skal få en så stor makt at de skal ha noe å bestemme ETTER at alle valgene med parseremonien er tatt. Det ødelegger så mye av poenget med allianser og taktikk. Jeg spyr! Anonymkode: b9edc...8c1 19
kindagirl Skrevet 7. april 2016 #336 Skrevet 7. april 2016 Jaja... Da var CA og Øystein på topp igjen da.. Nå er jo Eileen og avslørt så nå er eg spent på kordan de skal få ut Øystein eller CA... 7
Blablaa Skrevet 7. april 2016 #337 Skrevet 7. april 2016 Fick altså, dette irriterte meg skikkelig........ Jeg takler ikke de to gutta.. Ååååå:(((( mayoooo😭❤️ 10
johma92 Skrevet 7. april 2016 #338 Skrevet 7. april 2016 Nei, herregud!! Faen altså. Blir lei meg jeg. Gode, herlige Mayoo <3 5
ankara Skrevet 7. april 2016 Forfatter #339 Skrevet 7. april 2016 Hva skjer med gjengen allianse nå? Henning mistet all respekt hos meg nå. Falsk og feig som fy. Håper Nina og Jonas kjører ut hele røkla. Heia heia. PS: Eileen tapte seg også veldig i dag, i ting ho sa i forhold til Øystein. 11
kindagirl Skrevet 7. april 2016 #340 Skrevet 7. april 2016 Tror dessverre det snart er over og ut for Eileen nå.. Blir vanskelig å redde seg inn igjen. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå